Se posti sulle laittaa mut miks sä et vastaa? Odottatko multa jotain vielä vai?
Sanoit että mun kannattaa
17
811
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä minne postiin, kuka laittoi, tai kenelle tää on..
- Anonyymi
Kuka ensinnäkin oot?
- Anonyymi
Oon niin solmuun mennyt sinusta en osaa sanoa mitään
- Anonyymi
Mikä nyt on niin solmussa?
- Anonyymi
Sanotaan että jotain on solmussa, silloin solmussa olemiseen tarvita edes toista aina vai tarviiko. Omat raha-asiat tai ajatuksetkin saattaa olla solmussa. Ja toki on mahdollista, että myös koko ihminen on menee solmuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nyt on niin solmussa?
Sinun pää ainakin, palstasedän haastattelija.
- Anonyymi
Mitään postia tullut edes?
- Anonyymi
yötä🥹
- Anonyymi
Ei minulta ❤️
Ymmärrän, että mahdolliseen vastaamiseen voi mennä aikaa ja en halua antaa minkäänlaista painetta ❤️ - Anonyymi
Arvelluttava viesti on.
- Anonyymi
Ilman muuta tämä palstaäijän avaus on epäilyttävä, vähintään siitä syystä, että sinun vakoilevaa päätäsi alkaa riivata ajatus ettet pääse tähän postiin käsiksi. Voimia sinulle ja työparille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta tämä palstaäijän avaus on epäilyttävä, vähintään siitä syystä, että sinun vakoilevaa päätäsi alkaa riivata ajatus ettet pääse tähän postiin käsiksi. Voimia sinulle ja työparille
Eli tälle nk työparille joka yrittää löytää ipyhtäläisyyksiå tämän jonnin joutavan joikaamisen takia. Sinä merkkaat ja hän tulee perässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tälle nk työparille joka yrittää löytää ipyhtäläisyyksiå tämän jonnin joutavan joikaamisen takia. Sinä merkkaat ja hän tulee perässä
Varmaan tämä tällainen myötähäpeän tunne alkaa laajeta valtakunnallisesti kun aikuiset miehet viittii polpotella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tämä tällainen myötähäpeän tunne alkaa laajeta valtakunnallisesti kun aikuiset miehet viittii polpotella
Vai onko vielä se harha päällä, että tässä ollaan jonkun ravintoketjun huipulla, tiuhti ja viuhti?
- Anonyymi
Miten voi vastaa jos ei ole nähnyt mihin vastata?
- Anonyymi
No kannattaa ehkä miettiä ettei palstasedän postiprovo koske sinua, niin ei mene yöunet tms
- Anonyymi
Tiedoksi jollekin.....
Joku syy miksi taas kerran säpot ei liiku multa eteenpäin eikä myöskään tule mulle perille.
-pipsa-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435861
- 755319
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442980
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763