Ikämiehenä olen kokeillut ja nauttinut vaimon kanssa lukuisista eri asennoista. Olen saanut naida neljää eri naista, jokainen on ollut omanlaisensa.
On naitu lähetyssaarnaaja-asennossa eniten , sitten mies alla vaimo päällä, kyljellään vuoteessa, kylpyhuoneesa seisaaltaan vaimolla toinen jalka jakkaralla, matalalla järvessä seisaaltaan kevyt vaimo sylissä, saunan lauteilla takaapäin miedossa löylyssä vaimo sylissä jne.
Fantasia auttaa seisokkiin, kun tiedän että vaimokin on saanut monen kokokoista ja näköista munaa. En koe mustasukkaisuutta millään tavalla.
Nautinollisia hetkiä muillekin seksistä pitäville niin miehille kuin naisillekin - elämä
on ihanaa!
Keinot ovat monet
5
192
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin "fantasoin" useasti eri naisista ja välillä miehistäkin nussiessani vaimoni, eniten kuvittelen nussiessa vanhaa leskianoppiniani...
- AnonyymiUUSI
On se kivaa kun mies alla ja vaimo päällä. Sillloin vaimon g -piste osuu parhaiten nautittavampaan kohtaan ja sitten nopeahko kääntyhuminen lähetyssaarnaaja-asentoon, jotta mies voi laukaista lämpimät spermat vaimon alapäähän.
- AnonyymiUUSI
Seksissä on elämän eliksiiriä, eli jaksaa paremmin. On suuri ilo myös kokea, että muna seisoo lähes joka yö, silloin kun ollaan terveen kirjoissa. Aktiivisuus seksissä pitää aktiivisena muissakin asioissa. Iällä ei ole juurikaan väliä.
- AnonyymiUUSI
Pikku idiootit kommentoimassa vaipat märkänä.
- AnonyymiUUSI
Isot ja pienet samassa veneessä, eikä tarvitse olla edes idiootti. Mastuis se varmaan sullekin vai miten on?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628