Keinot ovat monet

Anonyymi-ap

Ikämiehenä olen kokeillut ja nauttinut vaimon kanssa lukuisista eri asennoista. Olen saanut naida neljää eri naista, jokainen on ollut omanlaisensa.
On naitu lähetyssaarnaaja-asennossa eniten , sitten mies alla vaimo päällä, kyljellään vuoteessa, kylpyhuoneesa seisaaltaan vaimolla toinen jalka jakkaralla, matalalla järvessä seisaaltaan kevyt vaimo sylissä, saunan lauteilla takaapäin miedossa löylyssä vaimo sylissä jne.
Fantasia auttaa seisokkiin, kun tiedän että vaimokin on saanut monen kokokoista ja näköista munaa. En koe mustasukkaisuutta millään tavalla.
Nautinollisia hetkiä muillekin seksistä pitäville niin miehille kuin naisillekin - elämä
on ihanaa!

5

192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin "fantasoin" useasti eri naisista ja välillä miehistäkin nussiessani vaimoni, eniten kuvittelen nussiessa vanhaa leskianoppiniani...

• Anonyymi
      UUSI

On se kivaa kun mies alla ja vaimo päällä. Sillloin vaimon g -piste osuu parhaiten nautittavampaan kohtaan ja sitten nopeahko kääntyhuminen lähetyssaarnaaja-asentoon, jotta mies voi laukaista lämpimät spermat vaimon alapäähän.

• Anonyymi
      UUSI

Seksissä on elämän eliksiiriä, eli jaksaa paremmin. On suuri ilo myös kokea, että muna seisoo lähes joka yö, silloin kun ollaan terveen kirjoissa. Aktiivisuus seksissä pitää aktiivisena muissakin asioissa. Iällä ei ole juurikaan väliä.

• Anonyymi
      UUSI

Pikku idiootit kommentoimassa vaipat märkänä.

• Anonyymi
      UUSI

Isot ja pienet samassa veneessä, eikä tarvitse olla edes idiootti. Mastuis se varmaan sullekin vai miten on?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5233
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5034
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3188
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1904
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1764
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe