Silikoni jarrnuesteeseen vaihto vanhan nesteen poisto

Anonyymi-ap

Silikonijarruneste ja ruostumisongelmat on poissa. Eikä tartte vaihtaa jos ei mitään muuta haaveria tule. kallista ainetta no kerran se vain kirpaisee mutt apahin juttu ettei yhtään vanhaa jarrunestettä saa jäädä joten mitenkä huuhtelee ja varmistaa ettei vanhaa dot4 jää yhtään? vaihteleisin joka autoon ja mönkijä traktori samoin mutt atuo ettei yhtän pisaraa saa jäädä vanhaa on este.
Kaikki uudet osat ihan kaikki jarruihin on kuollut idea.

10

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän jarrunesyeen vaihto huollon yhteydessä maksa kuin muutaman kympin. Mitä järkeä on tunkea sinne putkiin jotain muuta ainetta, kuin sitä, mitä sinne on suunniteltu laitettavaksi? Onko jarrujen kumitiivisteitäkään testattu moiselle silikonille?

• Anonyymi

mersun jarrujen ilmaus maksoi veholla just pari viikkoa sitten 400e ei ihan muutamalla kympillä lähtenyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mersun jarrujen ilmaus maksoi veholla just pari viikkoa sitten 400e ei ihan muutamalla kympillä lähtenyt

Ja joka €uro hukkaan!

• Anonyymi

Kirjoittaa "tekemällä oppiva" teinipoika lippalakki väärinpäin päässä (Äidinkieli a) kirjalliset harjoitukset 6½).
      Todistaa vanhempi autoteknikko (Äidinkieli a) kirjalliset harjoitukset 8+).

• Anonyymi

Spriilä ja paineilmalla huuhtelu tehdään. On aika iso työ.
      Omasta harraste autosta useamman sylinterin kumi tiiviste alkoi vuotamaan.
      Hyöty on näin jälkeenpäin ajatellen kyseenalainen.
      Hyvä puoli on että neste ei tuhoa maalipintaa.

• Anonyymi

Testattua tietoa: Jarruneste ei tuhoa maalipintaa. Kokeiltu Fordissa, Citroenissa, Fiatissa, Peugeotissa.
        Fiat Unossa jo vesi tuhosi tavarasäiliön sisäpuolen maalipinnan. Oli siis maalattu aidolla vesivärillä.
        Italian laatu on AINA se sama Italian laatu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Testattua tietoa: Jarruneste ei tuhoa maalipintaa. Kokeiltu Fordissa, Citroenissa, Fiatissa, Peugeotissa.
        Fiat Unossa jo vesi tuhosi tavarasäiliön sisäpuolen maalipinnan. Oli siis maalattu aidolla vesivärillä.

Olet suuri tietäjä ja nero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksee se vesiohenteinen maali tavarasäiliössä kestä kun se kestää minun peltikatossakin höhlä

• Anonyymi

En vie autoa huoltoon koskaan. vain isot työtö joita en osaa tai vaatii erikoisavaimia on syy kun joutuu korjaamolle viemään. Syy on ei ole rahaa tilillä. Kirjoitustaidottomuuteni on kiva pilkan aihe. Jos olisi silikoni neste ei tulisi jarruremontteja osineen.

• Anonyymi

Ihailen sitkeää ja faktoista piittaamatonta taikauskoasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe