"Vietiin haavoille kynttilöetä, ee kun tuota kukka?
https://youtu.be/kOxKYEHZ1iA?si=69ElnUNwyvjevnS5
Pätkiikö muisti
9
443
Vastaukset
- Anonyymi
Huonot elintavat, korven kuset ja tyhjänpäiväinen höpäköinti eivät ainakaan paranna muistia koska mitään ei tarvitse oppia.
Navigaattorin akkakin ajaa autoa. - Anonyymi
Onkohan siellä kuinka monta kymmentä vara-akkua kiviraunioiden aarteena odottamassa uudelleen syntymistä?
- Anonyymi
En tiedä
- Anonyymi
Huppapupaa,mestari tienovaa,seurataan ahnaasti.
- Anonyymi
Pultitkin ovat muuttuneet punteiksi.
- Anonyymi
Todella ahdistavaa katsoa ja kuunnella ihmisiä jotka eivät vielä vanhanakaan osaa olla aikuisia.
Mutta mitempä ihminen jolla ei ole omia lapsia huolehdittavana edes osaa aikuistua. - Anonyymi
Usein ja lähes poikkeuksetta ihminen aikuistuu vasta sitten kun omilla lapsilla ei menekkään niin hyvin kuin odotti ja oli jopa ylpeä menestyvistä lapsistaan.
On jotenkin käsittämätöntä millä metsäman huumasi aikuiset ihmiset niin, että täysin tuntemattomat ihmiset alkoivat silmittöminä ja kuuroina palvomaan kuin euroviisujen voittajaa tai maailmanmestaria? - Anonyymi
Ihmiset eivät ymmärrä että hän on pelle. Savolalnen pelle ja pelleillä on aina se pimeä puoli mikä voi olla todella pimeä.
- Anonyymi
Omit kostaja kuvaa tätä pimeää puolta. Omit tulee ja kirveellä tappaa kaikki. Huomatkaa kirveellä kun talossa ei ole tuliaseita ja pimeä puolikin myöntää realiteetit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873645
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813270Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683102On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli472260- 651832
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271809- 351765
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668