Onko kunnassa hyvät ja kattavat palvelut ?. Suunnitelmissa tontin osto/rakentamaan alkaminen Tampereen tuntumasta tai 2000 luvulla rakennetun talon osto . Palveluilla tarkoitan ,terveys,kauppa ja muunlaiset yrityspalvelut joita peruselämässä tarvitaan.
Vesilahti asuinkuntana
4
287
Vastaukset
- Anonyymi
Kriisikunta myy jatkuvasti kunnan omaisuutta polkuhintaan,pian loppuu kiinteistöt, mitäs sitten myydään millä hetkeksi elvytetään velkaista kuntataloutta. Seuraavaksi aikovat myydä Narvan vanhan puukoulun.
- Anonyymi
Eikös Vesilahti ole nykyään kaupunki kun on niin kehittynyt ja asukkaitakin jo yli 4000 kpl.
- Anonyymi
Olihan siellä liikennevalotkin viime kesänä kun asfalttia tehtiin. Jotkut ituniskat vaan ei tienneet kuinka valoissa pitää ajaa, sen verran uutuutta olivat alkuperäiskansalle jotka harvoin autoilivat postilaatikkoaan pidemmälle.
- Anonyymi
Onko huumehörhöjä ja diilereitä mummonmökit väärällään. Juuri uutisoitiin jostain isosta tekijästä jolle vaaditaan 12 vuotta kakkua muuntohuumekaupasta. Ei sinne kyllä uskalla perhettään viedä asumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351635
- 591566