Sinua kohtaan jotain huomautettavaa? Miten sinä käyttäydyt somessa häntä kohtaan?
Onko kaivattusi some-käyttäytymisessä
15
334
Vastaukset
- Anonyymi
Ei olla tekemisissä somessa.
- Anonyymi
Täysin yhdentekevää. Annan painoarvoa kahdenkeskeiselle käytökselle ja sen mukaan mennään.
- Anonyymi
En postaa juurikaan somessa, pari kertaa kuukaudessa ehkä. Hänen someilustaan en tiedä, emme ole tekemisissä somessa.
- Anonyymi
Melkoista mimiikkaa.
- Anonyymi
Olisi helpompi viestiä hänelle jos olisi vastavuoroisempaa. Mutta mulla tietysti helpompi olla näin viestimättä.
Mun somekäyttäytymisestä häntä kohtaan ei enää voi päätellä mitään. Käyttäydyin kuin hän olisi kuka tahansa kaveri tai puolituttu. Koska ymmärsin vihdoin jutun juonen. Kaikki on vain teatteria jossa on yleisö. - Anonyymi
Olin hänelle ilmaa -》näkymätön
- Anonyymi
Mies ei katso tarinoita, eikä reagoi julkaisuihin. Hän julkaisee äärimmäisen harvoin. Ei kai kiinnosta some. Vai miten se mahtaa olla?
- Anonyymi
Vasta katsoin tarinan🤔
- Anonyymi
Vieras käsite koko some tai missä laajuudessa mennään tai ei mennä.
- Anonyymi
Ei huomautettavaa. Hän on ihana mies ja jännittää minua turhaan ❤️
- Anonyymi
Jaa mitä sitä turhaan somessa mitään kaipaa eikö elämäänsä ny ongelmia saa helpomminkin
- Anonyymi
Only memes
- Anonyymi
Öhm, vois sanoa että onhan tuo erikoista. Jos vaan on niin rakastunut niin ymmärrän
- Anonyymi
Ollaan meemien ja reelsien lähettelyn tasolla toistaiseksi, aika vähän jutellaan mitään oikeeta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415793
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603358- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753