Jatkuvasti
Onko kiva vattuilla
12
250
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Teen sitä koska ikävä. Kova ikävä.
- Anonyymi
Tuskin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin on
Myös ilman tuskia voi olla ikävä, esim hankala kutina aortassa vai oliko se rektumi en nyt muista mut juu nou
sivusta
- Anonyymi
Mene palstasetä peiliin eteen ja kysy.
- Anonyymi
Kysy s mieheltä
- Anonyymi
no ihan mahtavaa
- Anonyymi
Et sää poika ossaa. T mestari
- Anonyymi
Otin opikseni. Ei tuu toistumaan. Tulee vaan paha mieli molemmille. Anna anteeksi jos pystyt ✨🫢
- Anonyymi
Jos tuntuu siltä että kaivattusi vattuilee sulle täällä anonyymisti, voi miettiä, millä perusteella epäilet näin olevan? Itse huomaan välillä kommentteja tai aloituksia jotka voisivat itseni kirjoittamia, mutta eivät ole. Ei minua varsinaisesti haittaa, jos kaivattuni luulee niiden olevan vattuilua multa. Jos niissä on ideaa.
- Anonyymi
Onko ollut kiva keksiä höpö höpöä vuosia ja sitten vielä vähän höpö höpöä ja nyt kun tulee samalla mitalla uhriutua eeppisesti ja linkata jalkaa pelikentällä ai jai sattuu sattuu? Tässä yksi tulkinta asiain tolasta sivusta.
- Anonyymi
Kyllä vattuileminen on kivaa ja hyödyllistäkin. Muutamankin tunnin kun jaksaa kesäisin kumarrella vatukossa jonkun kerran viikossa niin on taas vattuja pöytään. Ja vattuhillo niistä itsepoimituista vatuista, se onkin hyvää vaikka jäätelön kanssa!
- Anonyymi
O eikö sulle ole kukaan opettan et päivä on pilalla jos ei ole vähintään yhtä ihmistä saanu päivässä suuttumaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1515933
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763