Ajan että et sinä tykkää.
Selväksi tulee koko
12
309
Vastaukset
- Anonyymi
Aina yhtä epselväksi jää kuka sinäkin olet
- Anonyymi
Kaikki tällä palstalla notkuvat tykkää... Jotkut käsittelee asiaa vain esittämällä ettei tykkää tai purkamalla turhautumisen tunteita, kun asiat ei etene.
- Anonyymi
Miksi ne ei etene? Varmaan sinusta kiinni
- Anonyymi
Ja mistäköhän niin päättelet?
- Anonyymi
Tykkään jäätelöstä🍦🥰
🧔🏻♂️🍦
👔👍- Anonyymi
Tykkäät ennemmin jäätelöstä kuin eräästä naisesta joka tunnustanut sulle tykkäävänsä sinusta ?? 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäät ennemmin jäätelöstä kuin eräästä naisesta joka tunnustanut sulle tykkäävänsä sinusta ?? 😉
🧔🏻♂️👩🏻🦳🍦
👔👚❤️🔥
🍦👅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧔🏻♂️👩🏻🦳🍦
👔👚❤️🔥
🍦👅Kiva että tykkäät kummastakin 😉
Sinut voinko jollai tunnistaa?
Aloitus sinulta?
- Anonyymi
Höpötystä
- Anonyymi
No niin on! 🙂
- Anonyymi
Voih, miten saan tehtyä hänelle selväksi, että tykkään, kun en pääse edes tapaamaan.
- Anonyymi
Juu on paljon asioita ja jopa ihmisiä joista en tykkää mitä si omapa on valintani en näe mitään syytä miks mun pitäs olla tekemisissä ihmisten kanssa joista en edes tykkää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425814
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753