Edellinen hallitus rohmusi veroja
Anonyymi-ap
2025-05-12 12:19:38
https://www.suomenuutiset.fi/pieni-ja-keskituloisille-jaa-nyt-merkittavasti-enemman-rahaa-kateen-veronalennusten-vuoksi-junnila-opposition-luoma-mielikuva-pahasti-ristiriidassa-todellisuuden-kanssa/
Edellinen hallitus rohmusi veroja
On syytä huomioida, että tämän lisäksi pieni- ja keskituloisten käteen jäävä rahapotti kasvaa merkittävästi veronalennusten vuoksi, Junnila kirjoittaa.
– Hallitus osoitti yli miljardi euroa pieni- ja keskituloisille. Esimerkiksi perheenäiti, jonka palkka on 2 400 euroa, saa lisää rahaa 270 euroa ja perheenisä, jonka palkka esimerkiksi 3 000 euroa saa lisää rahaa 380 euroa vuodessa. Siten hallitus perussuomalaisten aktiivisuudella tukee lapsiperheitä pitkälle yli toisella tuhannella eurolla.
– Edellisen hallituksen viimeisenä vuotena palkansaajat menettivät 2,4 % ansioistaan eli vastaava perhe päinvastoin joutui maksamaan valtiolle noin 130 euroa. Opposition luoma mielikuva on siis pahasti ristiriidassa todellisuuden kanssa.
Tampereen SDP sanoo että Junnila PS väärässä?
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sumutusta. Toisella kädellä annetaan rippunen ja toisella kädellä otetaan kauhallinen ja olet spämmännyt tänä persu-uutista jo aiemminkin eikä kiinnosta yhtään toisto ja tautologia.
- AnonyymiUUSI
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/maahanmuutto
sano sama taunologia Moktar.Gubta suomi24?
- AnonyymiUUSI
Työttömät ja huono-osaiset on ajettu kuilun reunalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2018981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265548- 534671
- 914517
- 593629
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703320Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262866Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432631