Varsinainen vitsaus, ne on nyt täälläkin ja runsaana. Kävin eilen päivän metsässä ja punkkeja lahkeet ja kintut täys! Koiriin ottavat myös hanakasti, kandee vähän seurata.
Vihelijäinen otus! 🤬
Petovihaajat on hauskoja, susia ja karhuja pelätään! On kuitenkin noin miljoonakertaa suurempi todennäköisyys että he kuolevat punkin puremaan! Se on suomen vaarallisin eläin!
Nurmeksessa ei ilmeisesti ole tätä TEB kauhistus punkkeja vielä paljonkaan, mutta muita on. Noin 20% punkeista kantaa borrelioosi viirusta. Jos vietät päivän pielisen rannalla, saat taatusti ainakin yhden punkin ihoosi, ellet ole suojannut itseäsi!
Ja sanon, borrelioosi ei oo kiva tauti! Älkää enää pelätkö susia, pelätkää oikeaa uhkaa, punkkeja!
Punkit on nyt Nurmeksessa.
7
125
Vastaukset
- Anonyymi
JÖSSES
- Anonyymi
Onneksi en koskaan mene ulos kun pelkään susia, olen siis turvassa 🥶
- AnonyymiUUSI
Punkit on nyt tosiasia Nurmeksessakin. On vielä niitä häijyjä siperianpunkkeja. Venäjän lahja suomelle!
- AnonyymiUUSI
Revonojalla tunnin lenkki koiran kanssa, tuloksena koirasta sai kerätä 11 punkkia. Kannattaa välittömästi nämä otukset poistaa, ennen kuin kaivautuvat ihoon, koska sitten vain punkkipihdeillä niitä saa kiskottua.
- AnonyymiUUSI
Luin ensin, että punikit 😂
- AnonyymiUUSI
Taitaa Kartanon kierroksen vieressä olleen puiden varastointipaikan kuorijätteet kerätä oikein punkkikasauman, meidänkin koirasta sai keräillä punkkeja.
- AnonyymiUUSI
Mites se satiaistilanne? 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205487
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723