Kuka on niin kiinnostunut tästä tyypistä, että edelleen hänen naamaansa törmää julkisuudessa, ja edelleen tunkee itseään eri ohjelmiin? En tiedä ärsyttävämpää tyrkkyä, kuin hän.
Julkkis Jukka Hilden?
11
283
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin se nyt on tyrkyttänyt itseään?
- Anonyymi
Eränkävijöissä oli vieraana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eränkävijöissä oli vieraana.
Linkki asiaan. https://www.suomi24.fi/viihde/sopoysvaroitus-jukka-hild-n-tuo-koiransa-televisioon-aija-koira-tapaa-nama-porroiset-kaverit?ref=s24
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkki asiaan. https://www.suomi24.fi/viihde/sopoysvaroitus-jukka-hild-n-tuo-koiransa-televisioon-aija-koira-tapaa-nama-porroiset-kaverit?ref=s24
Ai siellä on mukana myös nämä itseään jokapaikkaan tyrkyttävät tyrkyt eli Pippa ja Shirly.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siellä on mukana myös nämä itseään jokapaikkaan tyrkyttävät tyrkyt eli Pippa ja Shirly.
Petollisissa vouhkaa ja lehtiin työntyy koiran kuolemalla ym..On ärsyttävä liuhuletti samaa mieltä aloittajan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petollisissa vouhkaa ja lehtiin työntyy koiran kuolemalla ym..On ärsyttävä liuhuletti samaa mieltä aloittajan kanssa.
Rahaa täytyy saada vaikka millä konstilla, ei ole äijällä kans yhtään mitään koulutusta.
- Anonyymi
Ylellä on vielä äijä tuotantoa ja luonto ohjelmia.🤠
- Anonyymi
Juu, ei kiinnosta tämä tyyppi sitten pätkän vertaa.
- Anonyymi
Miksi ei kiinosta? Mikä vikana on miehessä 😂.?
- Anonyymi
Täys turhuus.
- Anonyymi
Ruipelo ja sillä on vaikea ADHD.
Tyrkyllä ja hörnöttää.
Nussii vieraita kuin omiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357