X factor virtual brucen laulamina

bruuceeeee

mitä mieltä olette olisiko hyvä idea nauhoittaa x factorin ja virtualin materiaalia uudestaan bruce laulussa,mielestäni se olisi mahtavaa,esim blood on the worlds hands olisi mahtava kuulla bucen laulamana tai fortunes of war,when 2 worls collide como estais amigos.pistäisivät esim sinkkujen b-puolille.

olisi muuten hienoa nähdä kaikki maiden laulajat samalla kiertueella erityisesti blaze niin vahvaa jälkeä hän on tehnyt maidenin jälkeen.

6

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abckissakävelee

Sanon suoraan, ei mitään ideaa. Se olisi Blazen "hylkimistä". Ja jos alettaisiin sellaista tekemään, niin tasapuolisuuden nimissä myös Di'Annon laulamat laulut pitäisi uudelleenlaulaa.

• Joopajoo

Voin vain kauhulla muistella Blazeyn aikaa Maidenissa. En todellakaan pitänyt Blazeystä ja niistä 2 levystä jotka olivat kyllä Maidenin pohjanoteeraus.

• junttieinari isolla jiillä

Vittu minun mielestä maidenin parhaat levyt!

• Tomi

järkeä, sitä paitsi kyllä Paul Di'anno ja Blaze laulavat minun mielestä omat levynsä hyvin ja kyllä niitä kuuntelee ihan mieluusti. Taidat olla vain sellain Maiden Fani joka kestää kuulla vain Bruce Dickinsonin laulua.

• Di'Anno?

"Mitäs ne nämä jannut ovat? eikö Bruce aina laulanu meidenissä?"

No joo, loppu pelleily. Ei hemmetissä mitään järkeä ole nauhoittaa biisejä jotka ovat tehty ajatellen Baileyn tummanpuhuvaa ääntä. Vaikka Bruce vetääkin SOTC:n ansioituneesti RiR:llä, ei se silti vedä vertoja alkuperäiselle. Fortunes of War, myös, en kykene edes kuvittelemaan sitä Brucen laulamana. Voisi olla hyväkin, mutta nykyinen on jo hemmetin hyvä.

Pienenä pointtina, tsekatkaapa jollette sitä ole jo tehneet, Baileyn As Live As It Gets. Hemmetin kovaa kamaa. Futureal ei ole koskaan kuulostanut niin hyvältä.

• Tomi
        Di'Anno? kirjoitti:

"Mitäs ne nämä jannut ovat? eikö Bruce aina laulanu meidenissä?"

No joo, loppu pelleily. Ei hemmetissä mitään järkeä ole nauhoittaa biisejä jotka ovat tehty ajatellen Baileyn tummanpuhuvaa ääntä. Vaikka Bruce vetääkin SOTC:n ansioituneesti RiR:llä, ei se silti vedä vertoja alkuperäiselle. Fortunes of War, myös, en kykene edes kuvittelemaan sitä Brucen laulamana. Voisi olla hyväkin, mutta nykyinen on jo hemmetin hyvä.

Pienenä pointtina, tsekatkaapa jollette sitä ole jo tehneet, Baileyn As Live As It Gets. Hemmetin kovaa kamaa. Futureal ei ole koskaan kuulostanut niin hyvältä.

samaa mieltä tosta futurealista, ja koko levy on saata ihan helmi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 97
      1691
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1474
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1397
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      57
      1316
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1288
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      745
    Aihe