Elämäni tarkoitus minulla Ötökällä on olla pikkusieluinen kakka kikkareen tärkeän oloinen tällä Ötökän elämän taipaleella. Tehtäväni on poistella ihmisiä Ötökän elämästä. Jos minua Ötökkää ei joku viesti miellytä, olkoonkin se kuinka oikea ja asiallinen tahansa, minä Ötökkä suutun.. Sitten osoitan tarpeellisuuteni yhteiskunnalle, kaivan verta nenästäni lisää ja saan siitä sitten Ötökän siipeeni lisää osumaa. Tästä tulistuneena suljen kaikki ihmiset pois, itken ja ulisen, kuinka ihmiset eivät ole samaa mieltä kanssani. Tällä saan sisältöä Ötökän elämääni. Kerjään ongelmia. Mikä oli tarinan opetus Ötökälle? Täytyy sietää muiden mielipiteita ja jos saa siipeensä, täytyy nuolla haavansa ja käyttäytyä kuin aikuinen Ötökkä. Tiedättekö muuten mitä? Vetelin paljaalla eilen...
Olen Ötökkä. Pienen pieni Ötökkä.
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sonta pörriäisen elämän tarkoitus on paljon tärkeämpi, kuin minun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185408
- 715148
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713