Jos näkee kadulla että joku kaatuu tai jo makaa kadulla tai ojassa ym.
Oma näkemykseni on että käydään tarkistamassa hengittääkö jne.
Itse en soittaisi ambulanssia sillä makaava voi siitä pian nousta omille jaloilleen. .ja vaikka tajuton niin voi ihan hyvin pian virota jos on vaikka päänsä vähän lyönyt. Ei tietääkseni ole vaarallista, itsekin kerran pääni olen kaatuessani lyönyt ja taju meni muutamaksi minuutiksi mutta siitä tokenin.
Jos vaikuttaa kuolleelle niin silloinhan ei ole enää mihinkään kiire mutta en tiedä kuka kuolleen noutaa pois, liekö varsinaisesti sellaista palvelua erikseen.
Miten tulee toimia
Anonyymi-ap
1
171
Vastaukset
- Anonyymi
Jos soitat hätäkeskukseen niin vastaus sieltä voi olla että "miksi henkilö ei itse soita", tai jos viet omalla autolla henkilön päivystykseen niin ei oteta vastaan. Olisi pitänyt tulla ambulanssilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203365Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112777- 282404
- 421807
- 471485
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101418- 411371
- 81335
- 521243
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621115