Tässä oon ollut tutkimuksissa jos jonkin moisissa, mutta vielä ei ole tiedossa mikä aiheuttaa puutumiset ja hermokivut. Oireet aaltoilee ja välillä on parempia päiviä ja välillä huonompia.
Lhermitten oire vaan meinaa aiheuttaa päänvaivaa, oireet ovat selkeät ja päätä kääntäessä joko sivulle tai alaspäin tulee sähköiskumaiset tunteet vähän joka puolelle. Mutta se mikä mietittyä on se että onko kovin tyypillistä että se sähkötys jää ns. päälle? Eli että noita sähkötuntemuksia tulee ihan ilman pään liikkumista ja ne vaeltelee pitkin kroppaa, melkein kuin lihakset poreilisi tai vastaavaa. Kuulostaa hullulta, mutta vaikea kuvailla:D
Lhermitten oire
Anonyymi-ap
0
155
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307