Närästää nyt eniten?
Mikä siinä jutussa
27
452
Vastaukset
- Anonyymi
See oo on varmaan se sihti siellä pumpussa jottai menneen kesän roskia ihan tukossa milläs se miten immee mittään rassata pitäis oisko ilimanpaineella vai mäniskö ilimankii.
- Anonyymi
Hyvä kysymys.
- Anonyymi
Jonkun kuukauden tunteilla leikkiminen repi vähän rikki.
- AnonyymiUUSI
Deittailiko mies ja sitten ei mitään halunnutkaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei deittailtu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa innokas vetämään näitä trolliäijäkkeen keskusteluita ns eteenpäin. Läpinäkyvää on.
- Anonyymi
Ei mikään. Hän on ihana ja häneen olen rakastunut. Ymmärrän olevani häntä vanhempi, ja jos hän ei pysty olemaan erottamatta virallisia asioita tai ei halua niiden takia mitään. En minä voi kun vaikuttaa siihen miten itse olen. Olen silti aina häntä varten, jos tarvitsee jossain ja saan näillä palstoilla lähettää hänelle niin monta viestiä kuin haluan..
- Anonyymi
mulla on jonkin sortin pakkomielle häneen mieheen hän on siis mun mielessä monina hetkinä. hän on varattu en voi tehdä mitään enkä tee. pitää unohtaa miehet
- Anonyymi
Sinäkö palstasetä muka varattu? Hah hah..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö palstasetä muka varattu? Hah hah..
vttu kun sulla on ikävä
- Anonyymi
Kysyisit suoraan, niin saisit ihan kattavan vastauksen, jos et vielä tiedä. En tänne ala kaikkea kirjoittamaan.
- Anonyymi
Fairytale gone bad.
- AnonyymiUUSI
Aika monella täällä. sivusta
- AnonyymiUUSI
Ei mikään enää. Olen ollut välillä liian lapsellinen joidenkin juttujen suhteen. Olen keskittynyt vääriin asioihin, olen lietsonut itseäni negalla. Enhän minä ole sittenkään täysin toivoton tapaus. Olen oppinut jotain, ja opettelen lisää.
Pidän ja tykkään hänestä vaan niin paljon, vaikka omakseni tuskin koskaan voin häntä saada. Ei tämän silti tarvitse olla yhtä tuskien taivalta.- AnonyymiUUSI
Miksi et saa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et saa?
Huono aikajana.
- AnonyymiUUSI
Anna varattujen olla
- AnonyymiUUSI
Taasko tämä mongerrus alkaa näissä palstaäijän avauksissa. Koko kehys oli alkujaankin niin naurettava, että vähän arvo laski sen ns arvoyhteisön suhteen
- AnonyymiUUSI
Se, että aikaa kului ja asioita tapahtui, jotka loukkasi, niin tunteet viileni, vaikka ei olisi halunnut. En olisi uskonut, että niin käy, koska tunne oli niin vahva.
- AnonyymiUUSI
Lisäys: en koskaan saanut/saa selitystä, vaan elän tän pskan fiiliksen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: en koskaan saanut/saa selitystä, vaan elän tän pskan fiiliksen kanssa.
Niinhän sinä teet. Tartutko trolli useinkin kuulemiisi asioihin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä teet. Tartutko trolli useinkin kuulemiisi asioihin?
Tartun tietysti, että sulla olis myös jotain kirjoteltavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tartun tietysti, että sulla olis myös jotain kirjoteltavaa.
Palkka juoksee mutta sinä et. 🤷🏻♂️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palkka juoksee mutta sinä et. 🤷🏻♂️
Palkka ja ajatukset juoksee. Kuka hullu sitä nyt aamusta muuten juoksentelisi.
- AnonyymiUUSI
Kun sä kiusaat ja ärsytät tahalleen sellaista en siedä eikä kenenkään pitäisi
- AnonyymiUUSI
Ei närästä mikään just ny. Pitäiskö närästää? Aurinko paistaa, linnut laulaa. Astun just ulos autosta ja meen kauppaan. 🌞
- AnonyymiUUSI
Käyttäydyin tyhmästi, rikoin virallisuuden rajan ja tein itsestäni pllen. Pilasin hyvän kanssakäymisen. Sen kanssa pitää elää kunnes tunteet unohtuu. Onneksi tulee edes kesä....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535976
- 755329
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462005
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773