planeetoilta 🪐tai suorastaan eri galakseista 🌌 meillä 😟. Ei sitten yhtään mitään yhteistä ☺️.
Huumorikin on eri
34
442
Vastaukset
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole. Siksi en ole koskaan pystynyt näkemään meitä samassa tilassa! Ymmärsin sen jo vuosia sitten!
- Anonyymi
Ai, en mun mielestä.
- Anonyymi
Et ole mielestäny ikinä edes yrittänyt olla humoristinen 🤔
- Anonyymi
Täytyy jo tuntea aika hyvkn, että voi tuollaisia johtopäätöksiä tehdä. Noin voi tietysti ajatella, jos haluaa.
- AnonyymiUUSI
Sinä et palstasedälle pajattava kaikesta tuohtuva vaikuta kovin lystikkäältä kaverilta. Mieluummin söisin kilon kamelin skaa kuin viettäisin hetkeäkään tuollaisessa seurassa. Koskee myös tätä hanakkuutta uskoa tähän emojiteatteriin..
- Anonyymi
Joo, mussa on semmonen vika et mä hihittelisin varmaan vaikka lukisit mulle reseptejä. Et kannattaa unohtaa. Ihan erilaiset huumorintajut.
- Anonyymi
Hän saa mut anonyymin palstankin kautta nauramaan hervottomasti päivä toisensa jälkeen. Jos tässä vaiheessa on jo näin, niin kuinka hauskaa hänen kanssaan olisi oikeasti yhdessäollessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän saa mut anonyymin palstankin kautta nauramaan hervottomasti päivä toisensa jälkeen. Jos tässä vaiheessa on jo näin, niin kuinka hauskaa hänen kanssaan olisi oikeasti yhdessäollessa?
Hauskaa! Hyvä juttu sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa! Hyvä juttu sinulle.
Ja toivottavasti hänelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toivottavasti hänelle
Joo, juurikin näin! Mulla on paha tapa, et mulla on unelma, et saisin hänet nauramaan kippurassa ja niin et vedet valuis silmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, juurikin näin! Mulla on paha tapa, et mulla on unelma, et saisin hänet nauramaan kippurassa ja niin et vedet valuis silmistä.
Hän on kyllä melkoinen huumorimoottori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on kyllä melkoinen huumorimoottori
Hän on! Mun tarttee vielä harjotella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on! Mun tarttee vielä harjotella.
Siis mähän olen mentaalisesti saksalainen muuten, mutta tietoisuuskin hänestä saa miettimään kaikenlaisia letkautuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mähän olen mentaalisesti saksalainen muuten, mutta tietoisuuskin hänestä saa miettimään kaikenlaisia letkautuksia
Just näin! Anna palaa Frank!
- Anonyymi
Palstasetä
💩💩💩💩💩- Anonyymi
Kakkahuumorin ystäville 😀
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kakkahuumorin ystäville 😀
Toivon että synnyt naiseksi ensi elämässä ja rakastut mieheen kenen mielestä suolistosairautesi aiheuttaa vastenmielisyyden tunnetta kohtaasi kun käyt kakkosella teidän yhteisillä treffeillä.Siinä sinulle ja pskahuumorin viljelijöille.
- Anonyymi
En lähtisi tuollaiseen ollenkaan. Huumori rakastavaisten välillä on niin suuri osa toimivaa parisuhdetta.
- Anonyymi
Pitää olla kellonajat, milloin voidaan kertoa vitsejä. Muulloin huumori olkoon kiellettyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla kellonajat, milloin voidaan kertoa vitsejä. Muulloin huumori olkoon kiellettyä!
Sinä ja minä esimerkiksi ei sovittaisi toisillemme ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja minä esimerkiksi ei sovittaisi toisillemme ollenkaan.
Jos se siitä on kiinni, niin laitetaan kalenteriin, että huumori on sallittua kuusi tuntia illalla. Haluan tulla vastaan. Onko riittävästi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se siitä on kiinni, niin laitetaan kalenteriin, että huumori on sallittua kuusi tuntia illalla. Haluan tulla vastaan. Onko riittävästi?
Jos ei kelpaa, niin kuusi tuntia illalla, kaksi tuntia aamulla ja poliitikkojen puheita voidaan kuunnella kuinka paljon tahansa milloin tahansa. Paras tarjoukseni.
- Anonyymi
Kunpa olisi hauska ja kuuma nainen
- Anonyymi
Jos ollaan hänen kanssaan joskus yhdessä, niin sitten mulla itseasiassa on ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ollaan hänen kanssaan joskus yhdessä, niin sitten mulla itseasiassa on ❤️
Me ollaan sellaisia harvinaisuuksia että onnea sitten vaan ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan sellaisia harvinaisuuksia että onnea sitten vaan ☺️
Kylläpä aattaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä aattaisi.
En ymmärrä
- AnonyymiUUSI
Ai ei vai?
- AnonyymiUUSI
Oli lähellä ettei galaxit törmänny tänään 😆
- AnonyymiUUSI
Hullu ihminen on kun huumoria levittelee ihme ettei nykyään ihmisten suhteet kestä kun kaikki on vain vitsi ja huumoria pelleillään vaan toisen kustannuksella sekö on hauskaa ja lapsellista minä otan suhteet tosissaan
- AnonyymiUUSI
Meillä on aika samanlainen huumorintaju. Nauretaan usein yhdessä jollekin jutulle.
- AnonyymiUUSI
Kyllä sen niin tulee olla emojisetä ja muut, että molempien täytyy saada suupielet ylöspäin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1505902
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603378- 442980
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763