Huumorikin on eri

Anonyymi-ap

planeetoilta 🪐tai suorastaan eri galakseista 🌌 meillä 😟. Ei sitten yhtään mitään yhteistä ☺️.

34

442

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Ei todellakaan ole. Siksi en ole koskaan pystynyt näkemään meitä samassa tilassa! Ymmärsin sen jo vuosia sitten!

• Anonyymi

Ai, en mun mielestä.

• Anonyymi

Et ole mielestäny ikinä edes yrittänyt olla humoristinen 🤔

• Anonyymi

Täytyy jo tuntea aika hyvkn, että voi tuollaisia johtopäätöksiä tehdä. Noin voi tietysti ajatella, jos haluaa.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä et palstasedälle pajattava kaikesta tuohtuva vaikuta kovin lystikkäältä kaverilta. Mieluummin söisin kilon kamelin skaa kuin viettäisin hetkeäkään tuollaisessa seurassa. Koskee myös tätä hanakkuutta uskoa tähän emojiteatteriin..

• Anonyymi

Joo, mussa on semmonen vika et mä hihittelisin varmaan vaikka lukisit mulle reseptejä. Et kannattaa unohtaa. Ihan erilaiset huumorintajut.

• Anonyymi

Hän saa mut anonyymin palstankin kautta nauramaan hervottomasti päivä toisensa jälkeen. Jos tässä vaiheessa on jo näin, niin kuinka hauskaa hänen kanssaan olisi oikeasti yhdessäollessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän saa mut anonyymin palstankin kautta nauramaan hervottomasti päivä toisensa jälkeen. Jos tässä vaiheessa on jo näin, niin kuinka hauskaa hänen kanssaan olisi oikeasti yhdessäollessa?

Hauskaa! Hyvä juttu sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskaa! Hyvä juttu sinulle.

Ja toivottavasti hänelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toivottavasti hänelle

Joo, juurikin näin! Mulla on paha tapa, et mulla on unelma, et saisin hänet nauramaan kippurassa ja niin et vedet valuis silmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, juurikin näin! Mulla on paha tapa, et mulla on unelma, et saisin hänet nauramaan kippurassa ja niin et vedet valuis silmistä.

Hän on kyllä melkoinen huumorimoottori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on kyllä melkoinen huumorimoottori

Hän on! Mun tarttee vielä harjotella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on! Mun tarttee vielä harjotella.

Siis mähän olen mentaalisesti saksalainen muuten, mutta tietoisuuskin hänestä saa miettimään kaikenlaisia letkautuksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mähän olen mentaalisesti saksalainen muuten, mutta tietoisuuskin hänestä saa miettimään kaikenlaisia letkautuksia

Just näin! Anna palaa Frank!

• Anonyymi

Palstasetä
      💩💩💩💩💩

• Anonyymi

Kakkahuumorin ystäville 😀

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kakkahuumorin ystäville 😀

Toivon että synnyt naiseksi ensi elämässä ja rakastut mieheen kenen mielestä suolistosairautesi aiheuttaa vastenmielisyyden tunnetta kohtaasi kun käyt kakkosella teidän yhteisillä treffeillä.Siinä sinulle ja pskahuumorin viljelijöille.

• Anonyymi

En lähtisi tuollaiseen ollenkaan. Huumori rakastavaisten välillä on niin suuri osa toimivaa parisuhdetta.

• Anonyymi

Pitää olla kellonajat, milloin voidaan kertoa vitsejä. Muulloin huumori olkoon kiellettyä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää olla kellonajat, milloin voidaan kertoa vitsejä. Muulloin huumori olkoon kiellettyä!

Sinä ja minä esimerkiksi ei sovittaisi toisillemme ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ja minä esimerkiksi ei sovittaisi toisillemme ollenkaan.

Jos se siitä on kiinni, niin laitetaan kalenteriin, että huumori on sallittua kuusi tuntia illalla. Haluan tulla vastaan. Onko riittävästi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se siitä on kiinni, niin laitetaan kalenteriin, että huumori on sallittua kuusi tuntia illalla. Haluan tulla vastaan. Onko riittävästi?

Jos ei kelpaa, niin kuusi tuntia illalla, kaksi tuntia aamulla ja poliitikkojen puheita voidaan kuunnella kuinka paljon tahansa milloin tahansa. Paras tarjoukseni.

• Anonyymi

Kunpa olisi hauska ja kuuma nainen

• Anonyymi

Jos ollaan hänen kanssaan joskus yhdessä, niin sitten mulla itseasiassa on ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ollaan hänen kanssaan joskus yhdessä, niin sitten mulla itseasiassa on ❤️

Me ollaan sellaisia harvinaisuuksia että onnea sitten vaan ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ollaan sellaisia harvinaisuuksia että onnea sitten vaan ☺️

Kylläpä aattaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä aattaisi.

En ymmärrä

• Anonyymi
      UUSI

Ai ei vai?

• Anonyymi
      UUSI

Oli lähellä ettei galaxit törmänny tänään 😆

• Anonyymi
      UUSI

Hullu ihminen on kun huumoria levittelee ihme ettei nykyään ihmisten suhteet kestä kun kaikki on vain vitsi ja huumoria pelleillään vaan toisen kustannuksella sekö on hauskaa ja lapsellista minä otan suhteet tosissaan

• Anonyymi
      UUSI

Meillä on aika samanlainen huumorintaju. Nauretaan usein yhdessä jollekin jutulle.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä sen niin tulee olla emojisetä ja muut, että molempien täytyy saada suupielet ylöspäin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      150
      5902
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5329
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4345
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3730
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3378
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2980
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2347
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1995
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1763
    Aihe