mun suurimman salaisuuden, hyväksyisitkö mut vielä sen jälkeen?
Jos kertoisin sulle mies
17
383
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kokeile...
- AnonyymiUUSI
Sen aion tehdäkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen aion tehdäkin.
Kerro Marin a
- AnonyymiUUSI
Eipä tainnut olla kovin mehukas tämä palstaäijän ketju
- AnonyymiUUSI
Lisäisi vain luottamusta kohtaasi! Olet vuokrannut pimsiä miehille, eikä vakuutus korvaa kuluvia osia? Lääkäri ei päästänyt enää katsastuksesta läpi? Kerro! Kerro! Kerro! Olen utelias! En malta odottaa! Tunnusta! Kakista ulos vaan!
- AnonyymiUUSI
älä kerro jos siitä voi tulla paha mieli.
- AnonyymiUUSI
hyväksyisin, tiedän sen olevan ymmärrykseni sallimissa rajoissa.
- AnonyymiUUSI
Oletpa taas alentuvalla tuulella palstaäijän provossa. Ikäänkuin sinun hyväksyntä olisi joku maailman keskipiste
- AnonyymiUUSI
Koska aiot kertoa ja missä?
- AnonyymiUUSI
Olen oikeasti mies.
- AnonyymiUUSI
Ei tuo pahasti yllättänyt. Onhan sulla miehen nimi ja miehenä olet aina esiintynyt. Jonkinlainen partakin aina välillä.🧐
- AnonyymiUUSI
Ai sen, että olet hässinyt veljesi kanssa - useampaankin kertaan?
- AnonyymiUUSI
Et millään viitsisi loruilla esim edesmenneestä isästä, niin olisi ihan kunnon värisuora
- AnonyymiUUSI
Et voi olla uskovainenkaan, kun käytät huulipunaa, panin merkille. m>n
- AnonyymiUUSI
Olet maannut tuhannen kanssa?
- AnonyymiUUSI
halaisin ja sen jälkeen pussaisin salaisuutta...
- AnonyymiUUSI
Onpa tämä hyvänmielinen ketju taas palstasedän ja parin muun toimesta. Naurattaa lähinnä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195477
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723