Päätöksen teki lääkäri😜😜 moikkulis vaan beib
Olen virallisesti terveen kirjoilla
48
559
Vastaukset
- Anonyymi
Terve!
- Anonyymi
Mahdatko olla?
- Anonyymi
Tänne se kannattaakin tulla ihan ensimmäisenä kertomaan🤣
Ollaan niin onnellisia sun puolesta🥳- Anonyymi
Minnepä muuallekaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minnepä muuallekaan
Eikö sulla ole perhettä ystäviä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla ole perhettä ystäviä?
On joo
- Anonyymi
Uhkasitko sitä aseella
- Anonyymi
Kyllä, koska se tykkää siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, koska se tykkää siitä.
Joo tottakai🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tottakai🙄
Käsiraudat piristää aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsiraudat piristää aina.
Sängyssä😜
- AnonyymiUUSI
Ehkä palstasetä uhkasi ajaa torppaan sisälle?
- Anonyymi
Onnea! Mul on ens viikol lääkäri
- Anonyymi
En tunne sua mutta kiva kuulla ! Iso helpotus sulle varmaan. Pysy jatkossa terveenä pitkään. Silloin tällöin tulee joitain terveys ongelmia mutta kaikesta selviää. ✨⚓
- Anonyymi
Joo, niin se taas aurinko paistaa asuntoon saakka. Menee tässä vielä toipuessa vähän aikaa kuten aina. ✝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, niin se taas aurinko paistaa asuntoon saakka. Menee tässä vielä toipuessa vähän aikaa kuten aina. ✝️
Jee ja kiitollinen aina ✨🙏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taivaallinen gubetus🤣
- Anonyymi
hyvä kuulla. \joku sivusta.
- Anonyymi
Eipä sitten tunteesi kovin kummoisia ollut kohtaani. Huonomman valitsit.
- Anonyymi
Älä viitti,sivusta
- Anonyymi
Alapää saanut terveen paperit... Miten yläpää🤔tarvii pikaista hoitoa.
- AnonyymiUUSI
Koetko sinä toisten alapäihin pakonomaisia ajatuksia tunteva olevasi haufka kun veistelet näihin palstaäijän avauksiin?
- Anonyymi
Kaloriina ei ole terve päästään
- Anonyymi
olet se valelekuri pidä turpas säpissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet se valelekuri pidä turpas säpissä
Olen karjalan piirakka 🤣
- Anonyymi
Onko seuranta päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen karjalan piirakka 🤣
No et sentään riisipuuro piirakka😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko seuranta päällä
On, olohuoneessa piilokamera ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, olohuoneessa piilokamera ;)
Kerro jotain uutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro jotain uutta
Ihana Ramirez 🤡
- AnonyymiUUSI
Oletko kenties päästäsi niin sökö, että olet fuusioimut nämä kaikki palstasedän hahmot edustamaan sinulle yhtä tiettyä henkilöä? Sitä, josta yrität keksiä aina jotain uuden uutta pää höyryten.
- Anonyymi
Teikäläiset osaa lääkärillekin esittää normaalia! Se on teidän vahvuusaluetta esittäminen/näytteleminen ja moni ei näe läpi.
- Anonyymi
Pakko ettei laita hoitoon. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ottaa hoito vastaan! Nimittäin tuo teidän touhu on todella sairasta! Terveet ihmiset ei harrasta tuollaista toimintaa, rikollistakin ja hyvin vahingoittavaa!! Vielä se maksun aika koittaa voitte olla varmoja siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahaha!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ottaa hoito vastaan! Nimittäin tuo teidän touhu on todella sairasta! Terveet ihmiset ei harrasta tuollaista toimintaa, rikollistakin ja hyvin vahingoittavaa!! Vielä se maksun aika koittaa voitte olla varmoja siitä.
Mutta jos näyttelee ja esittää normaalia niin eikö normaalikin oo sitten normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos näyttelee ja esittää normaalia niin eikö normaalikin oo sitten normaalia.
Olin kuule ihan oma otseni, hoitajani saa olla mitä mieltä haluaa minusta…niin olen minäkin siitä montaa mieltä ja haluaisin hönet vaihtoon 🫵🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin kuule ihan oma otseni, hoitajani saa olla mitä mieltä haluaa minusta…niin olen minäkin siitä montaa mieltä ja haluaisin hönet vaihtoon 🫵🏻
Hänelläkin on vainoharhaisia ajatuksia sekä juoruaa asioita i ympäri kylää esim yhteen paikkaan jonka nimeä en mainitse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelläkin on vainoharhaisia ajatuksia sekä juoruaa asioita i ympäri kylää esim yhteen paikkaan jonka nimeä en mainitse
Huostaanotto odottaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko nämä mainitsemasi tarinat jyrkässä ristiriidassa sinun tarinoihisi nähden? No voi. Sivusta tämä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huostaanotto odottaa.
Joko olet konsultoinut koko sotea tämän projektisi suhteen? Näkee kyllä erittäin helposti, että mikä fantasia sinulla on päällä. Totalitarismiin uskovana kaverina koet varmaankin, että näin se homma myös kans toimii. Sivusta
- Anonyymi
ei me olla koskaan tiiät sen ittekki😆 eikä oo minitkään. kyllä meitä maailmaan mahtuu💪💪
- Anonyymi
Korona ei nosta sähkön hintoja vaan johto nousee kylmän takia.
- AnonyymiUUSI
Ei muuta kuin töihin.
- AnonyymiUUSI
Hyvä uutinen :)
Tarkoittiko ylä vai alapäätä, putkistoa vai elimiä?- AnonyymiUUSI
Sekä että, alapää vielä vaiheessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekä että, alapää vielä vaiheessa
:)
- AnonyymiUUSI
Potilastiedot kertoo muuta 😂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576047
- 755349
- 994365
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603408- 443010
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462045
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773