Perussuomalaisten puoluekokous on kesäkuussa

Anonyymi-ap

37

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Synkät voimat jylläävät hallituksessa

      "Suomen Sisu piti tapaamisen PS:n puoluekokouksessa"

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/30fe88aa-d6ed-4bd3-b8a1-4ce700c48639

      Halla-aho muistutti Perussuomalaisten pitkän aikavälin strategisesta tavoitteestaan ajaa Suomi EU-eroon. Orpo oli sitä mieltä, ettei hallituksessa muka ole äärioikeistolaista puoluetta eikä muutenkaan suvaittaisi poliittisen ääriajattelun läsnäoloa.

      Alkaa Orpon selittelyt asian ympärillä samoin kuin hallituksen toimintakyvyn suhteenkin olla taputeltu. Ollaanko hallituksessa perustamassa suojeluskuntaa, kun se aikoo toteuttaa verovähennyksen ”maanpuolustusvälineistön” hankinnassa? Mitä kaikkea Orpo ja Kokoomus ovat menneetkään lupaamaan äärioikeistolle saadakseen tarvittavat äänet kokoomuslaiselle talous- ja työllisyyspolitiikalle?

      Pahasti haisee IKL:n aika tässä touhussa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Löyhäpäitten tapaaminen.


      • Anonyymi00038

        Joopa joo ... Ketä ne luulevat huijaavansa ?


    • Anonyymi

      Kesäkuussa on hauska farssi tiedossa, kun PS panikoi ja farssi jatkuu
      vaaleihin asti.

    • Anonyymi

      Kun PS kokoontuu SS - Suomen Sisu- kokoontuu.

    • Anonyymi

      Se on uusnatsien Suomen osaston vuosikokous.

    • Anonyymi

      Ne pitäisi lailla kieltää.

    • Anonyymi

      Suomen Sisun vastuutehtävissä on vaikuttanut esimerkiksi ihmisiä, jotka ovat nykyään hallituspuolue perussuomalaisten kansanedustajia.

      • Anonyymi00039

        Ja ministereitä ? Ja puhemies.


    • Anonyymi

      Uusnatsien vuosikokous.

    • Anonyymi

      Purra menettää valtansa toivottavasti.

      • Anonyymi

        Ainakin puntit tutisee.


    • Anonyymi

      Pian nähtäneen taas kuvia kun uusnatsit marssivat uusnatsien puheenjohtajatilaisuuteen.

    • Anonyymi00015

      Entäs tänävuonna ?

    • Anonyymi00016

      Uusnazit kokoontuu taas.

    • Anonyymi00017

      Hyvä linkki. Kuva tekee "vaikutuksen".

    • Anonyymi00018

      Nazit marssivat ikkunoittemme alla, kirjoitti Kirsi Piha (ent. kok,)

    • Anonyymi00019

      Nazit mellastaa taas kesäkuussa. Putkat on täynnä niitä ja kannattajia.

      • Anonyymi00021

        👍 työttömät persu nyt keräilemään voikukkia !


    • Anonyymi00020

      preseilevä lintmaani pistääpskaansa lavaan oli kyse mistä vain
      niin sairasvääns

    • Anonyymi00022

      Eiköhän koko PS ole Suomen Sisun jäseniä ?

      • Anonyymi00023

        Milloin puolue nimensä uusnatsijärjestön kanssa samaksi ?


    • Anonyymi00024

      PS on uusnatsien Esikunta.

    • Anonyymi00025

      Ja Sinimustien. Samaa jengiä ne kai on ? Eräs ent. persu kirjoitti kirjassaan,
      että Holohölö on koko Suomen äärioikeiston johtaja.
      Sinimustat lienee PS:n "rinnakkaispuolue" ?

    • Anonyymi00026

      Varsinainen na zi härdelli taas tulossa kesäkuussa.

    • Anonyymi00027

      Ei voisivähempää pkokous PS kiinnostaa samat maisterit ja tohtorit valitaan johtoon

      SDPssä kuohuu muttei sielläkään mitään muutoksia tehdä turha takapa jupu oluesta humalassa

      • Anonyymi00028

        Sdp olut ja menyt. Juo jasyö

        - paras vaatimus noilla on, -että kaikille
        -SDP:n ja LaitaVasemmiston ja MYRKYN-Vihreille -PunaKom-
        - pitää saada KAKSI-KaljaLaatikkoa " ilmaiseksi " -kotiin tuotuna Kelan Piikkiin
        - - - ja sitä Kaljaa pitää saada -annos Viikossa/2Laatikkoa


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Sdp olut ja menyt. Juo jasyö

        - paras vaatimus noilla on, -että kaikille
        -SDP:n ja LaitaVasemmiston ja MYRKYN-Vihreille -PunaKom-
        - pitää saada KAKSI-KaljaLaatikkoa " ilmaiseksi " -kotiin tuotuna Kelan Piikkiin
        - - - ja sitä Kaljaa pitää saada -annos Viikossa/2Laatikkoa

        Ote persukoulun äidinkielen loppututkinnosta.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Sdp olut ja menyt. Juo jasyö

        - paras vaatimus noilla on, -että kaikille
        -SDP:n ja LaitaVasemmiston ja MYRKYN-Vihreille -PunaKom-
        - pitää saada KAKSI-KaljaLaatikkoa " ilmaiseksi " -kotiin tuotuna Kelan Piikkiin
        - - - ja sitä Kaljaa pitää saada -annos Viikossa/2Laatikkoa

        Meny tämään Sdp kotiin tuotuna Kelan Piikkiin
        - - - ja sitä Kaljaa pitää saada -annos Viikossa/2Laatikkoa

        Sdp olut ja menyt
        Taka ja pajula


    • Anonyymi00029

      Just joo. Kesäkuussa on juhannus ja kaikenlaista muuta mukavaa. On kesäteatteria, lauluiltoja, ystävien tapaamisia, valo ja kesä hyvän mielen kera.

      • Anonyymi00032

        Nautitaan kesästä.


    • Anonyymi00034

      13 % Puolue kisaa keskustan, vasemmiston ja vihreitten kanssa.

    • Anonyymi00035

      13 % kansasta on vailla järjenhiventä.

    • Anonyymi00036

      Ainoa päätös, vastoin suomalaista demokratiaa, oli, että 2026 ei puoluekokousta pidetä. Kremlin määräyksestä.

    • Anonyymi00037

      Persujen rasismikarnevaalit lähestyy !

    • Anonyymi00040

      Hakaristiliput heiluu.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      237
      3173
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      30
      2921
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      25
      2157
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      26
      2078
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      64
      1947
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

      Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      82
      1733
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      30
      1587
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

      Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      120
      1463
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      44
      1390
    10. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

      Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      42
      1253
    Aihe