Viime vuonna Suomen Sisu marssi liput liehuen PS:n puoluekokoukseen
Sen logo kertoo kaiken.
https://www.ess.fi/uutissuomalainen/6183920
Perussuomalaisten puoluekokous on kesäkuussa
37
341
Vastaukset
- Anonyymi
Synkät voimat jylläävät hallituksessa
"Suomen Sisu piti tapaamisen PS:n puoluekokouksessa"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/30fe88aa-d6ed-4bd3-b8a1-4ce700c48639
Halla-aho muistutti Perussuomalaisten pitkän aikavälin strategisesta tavoitteestaan ajaa Suomi EU-eroon. Orpo oli sitä mieltä, ettei hallituksessa muka ole äärioikeistolaista puoluetta eikä muutenkaan suvaittaisi poliittisen ääriajattelun läsnäoloa.
Alkaa Orpon selittelyt asian ympärillä samoin kuin hallituksen toimintakyvyn suhteenkin olla taputeltu. Ollaanko hallituksessa perustamassa suojeluskuntaa, kun se aikoo toteuttaa verovähennyksen ”maanpuolustusvälineistön” hankinnassa? Mitä kaikkea Orpo ja Kokoomus ovat menneetkään lupaamaan äärioikeistolle saadakseen tarvittavat äänet kokoomuslaiselle talous- ja työllisyyspolitiikalle?
Pahasti haisee IKL:n aika tässä touhussa. - Anonyymi
Muka "löyhä kaveripiirin tapaaminen".
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009781008.html- Anonyymi
Löyhäpäitten tapaaminen.
- Anonyymi00038
Joopa joo ... Ketä ne luulevat huijaavansa ?
- Anonyymi
Kesäkuussa on hauska farssi tiedossa, kun PS panikoi ja farssi jatkuu
vaaleihin asti. - Anonyymi
Kun PS kokoontuu SS - Suomen Sisu- kokoontuu.
- Anonyymi
Se on uusnatsien Suomen osaston vuosikokous.
- Anonyymi
Ne pitäisi lailla kieltää.
- Anonyymi
Suomen Sisun vastuutehtävissä on vaikuttanut esimerkiksi ihmisiä, jotka ovat nykyään hallituspuolue perussuomalaisten kansanedustajia.
- Anonyymi00039
Ja ministereitä ? Ja puhemies.
- Anonyymi
Uusnatsien vuosikokous.
- Anonyymi
Purra menettää valtansa toivottavasti.
- Anonyymi
Ainakin puntit tutisee.
- Anonyymi
Pian nähtäneen taas kuvia kun uusnatsit marssivat uusnatsien puheenjohtajatilaisuuteen.
- Anonyymi00015
Entäs tänävuonna ?
- Anonyymi00016
Uusnazit kokoontuu taas.
- Anonyymi00017
Hyvä linkki. Kuva tekee "vaikutuksen".
- Anonyymi00018
Nazit marssivat ikkunoittemme alla, kirjoitti Kirsi Piha (ent. kok,)
- Anonyymi00019
Nazit mellastaa taas kesäkuussa. Putkat on täynnä niitä ja kannattajia.
- Anonyymi00021
👍 työttömät persu nyt keräilemään voikukkia !
- Anonyymi00020
preseilevä lintmaani pistääpskaansa lavaan oli kyse mistä vain
niin sairasvääns - Anonyymi00022
Eiköhän koko PS ole Suomen Sisun jäseniä ?
- Anonyymi00023
Milloin puolue nimensä uusnatsijärjestön kanssa samaksi ?
- Anonyymi00024
PS on uusnatsien Esikunta.
- Anonyymi00025
Ja Sinimustien. Samaa jengiä ne kai on ? Eräs ent. persu kirjoitti kirjassaan,
että Holohölö on koko Suomen äärioikeiston johtaja.
Sinimustat lienee PS:n "rinnakkaispuolue" ? - Anonyymi00026
Varsinainen na zi härdelli taas tulossa kesäkuussa.
- Anonyymi00027
Ei voisivähempää pkokous PS kiinnostaa samat maisterit ja tohtorit valitaan johtoon
SDPssä kuohuu muttei sielläkään mitään muutoksia tehdä turha takapa jupu oluesta humalassa- Anonyymi00028
Sdp olut ja menyt. Juo jasyö
- paras vaatimus noilla on, -että kaikille
-SDP:n ja LaitaVasemmiston ja MYRKYN-Vihreille -PunaKom-
- pitää saada KAKSI-KaljaLaatikkoa " ilmaiseksi " -kotiin tuotuna Kelan Piikkiin
- - - ja sitä Kaljaa pitää saada -annos Viikossa/2Laatikkoa - Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sdp olut ja menyt. Juo jasyö
- paras vaatimus noilla on, -että kaikille
-SDP:n ja LaitaVasemmiston ja MYRKYN-Vihreille -PunaKom-
- pitää saada KAKSI-KaljaLaatikkoa " ilmaiseksi " -kotiin tuotuna Kelan Piikkiin
- - - ja sitä Kaljaa pitää saada -annos Viikossa/2LaatikkoaOte persukoulun äidinkielen loppututkinnosta.
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sdp olut ja menyt. Juo jasyö
- paras vaatimus noilla on, -että kaikille
-SDP:n ja LaitaVasemmiston ja MYRKYN-Vihreille -PunaKom-
- pitää saada KAKSI-KaljaLaatikkoa " ilmaiseksi " -kotiin tuotuna Kelan Piikkiin
- - - ja sitä Kaljaa pitää saada -annos Viikossa/2LaatikkoaMeny tämään Sdp kotiin tuotuna Kelan Piikkiin
- - - ja sitä Kaljaa pitää saada -annos Viikossa/2Laatikkoa
Sdp olut ja menyt
Taka ja pajula
- Anonyymi00029
Just joo. Kesäkuussa on juhannus ja kaikenlaista muuta mukavaa. On kesäteatteria, lauluiltoja, ystävien tapaamisia, valo ja kesä hyvän mielen kera.
- Anonyymi00032
Nautitaan kesästä.
- Anonyymi00034
13 % Puolue kisaa keskustan, vasemmiston ja vihreitten kanssa.
- Anonyymi00035
13 % kansasta on vailla järjenhiventä.
- Anonyymi00036
Ainoa päätös, vastoin suomalaista demokratiaa, oli, että 2026 ei puoluekokousta pidetä. Kremlin määräyksestä.
- Anonyymi00037
Persujen rasismikarnevaalit lähestyy !
- Anonyymi00040
Hakaristiliput heiluu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2373173
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?302921Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n252157Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari262078Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa641947Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo821733Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh301587Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1201463Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr441390Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http421253