Tiedän jo monta paikkaa, missä voidaan käydä yhdessä. Meille tulee ihana kesä. Näin jos uskaltaisin kysyä, ja sä haluaisit vastata myöntävästi.
Haaveilen kaikesta, mitä voidaan tehdä kesällä yhdessä
20
721
Vastaukset
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️🥹
- Anonyymi
Olisi ihana viettää kesä kanssasi, kunpa uskaltaisit kysyä.
- Anonyymi
Tämmöistä vastausta häneltä toivoisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöistä vastausta häneltä toivoisin.
Koska näit hänet viimeksi? Milloin pääset kysymään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska näit hänet viimeksi? Milloin pääset kysymään?
Useampi päivä kun juteltiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useampi päivä kun juteltiin.
Ääh, ei tietenkään osunut tänne, mutta silti kehottaisin rohkeasti tekemään jonkinlaisen aloitteen hänen suhteensa. Ehkä saatte unelmienne kesän:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääh, ei tietenkään osunut tänne, mutta silti kehottaisin rohkeasti tekemään jonkinlaisen aloitteen hänen suhteensa. Ehkä saatte unelmienne kesän:)
Pienet on mahdollisuudet. Sulle toivon samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienet on mahdollisuudet. Sulle toivon samaa.
Kiitos, näinhän se on.
- Anonyymi
Noup.
- Anonyymi
Musta olis ihanaa käydä vaikka ja missä kesällä.
Vielä ihanempaa olisi jo huomenna.
Tänään ei ikävä kyllä vielä voi. - Anonyymi
Kysyä mitä?
- Anonyymi
Ihana viesti! positiivinen, kesäinen kuin metsämansikat heinänkorressa. Rakkautta ja pehmeitä suudelmia ilman huomista.
https://www.youtube.com/watch?v=Y6RwcjfE3e0 - Anonyymi
🧡..
- Anonyymi
- Anonyymi
M naiselle ihanalle vastaisin myöntävästi
- Anonyymi
jutelkaa kaikesta, mene sen luokse aina kun on tilaisuus, ole lähellä, puhu sille omista asioistasi ja tunteistasi.
ei tarvitse kysyä mitään suoraan, se selviää kyllä muutenkin - Anonyymi
Ei tule ikinä tapahtumaan. Mä olisin aikoinani tarvinnut tukea, huolenpitoa ja välittämistä, mutta missä sinä olit silloin? Et ainakaan minun luona.
- Anonyymi
Tässä totuus. Miten kukaan voi edes ajatella. Kuin ihmisillä ei olisi minkäänlaista itsekritiikkiä/arviointia
- Anonyymi
Ensin pitää tehdä rahaa mä luulen
- Anonyymi
Not gonna happen 🌞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694642
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492663
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222034
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91458