Vai onko sulla jotain vispilöintiä tuon "upea" -tyypin kanssa?
ja siks mut unohtanut.
M-nainen - ikävöitkö sä, kun jo kuukausia viimosesta
40
852
Vastaukset
- Anonyymi
En mä ikävöi ketään. Luotan siihen, että joku jossain joskus kävelee vastaan ja vie mun sydämen. -M-
- Anonyymi
Kyllä, myönnän ikävöiväni.
-M- Anonyymi
Tekisitkö asialle jotain, please?
- Anonyymi
Juu, me M-naiset ollaan kovia ikävöimään...
- Anonyymi
En mä usko. Jos oisitte nii teil ois oma sivusto. Ei e-kontak.fi vaan M-kontaktitMaan.fi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä usko. Jos oisitte nii teil ois oma sivusto. Ei e-kontak.fi vaan M-kontaktitMaan.fi
En ole itse rekisteröitynyt tuonne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂
🤣
😂
- Anonyymi
Vihjaako aloittaja että M-naisella on upea peppu tai lantion mutkat ?
- Anonyymi
Sitäkö se tarkoitti. Ei taida ainakaan mulle olla. Saan enemmän kehuja E-kupin rinnoistani 🤭😉
M nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö se tarkoitti. Ei taida ainakaan mulle olla. Saan enemmän kehuja E-kupin rinnoistani 🤭😉
M nainenNukkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M nainenMul on vielä isommat hinkit
- Anonyymi
Ikävä on kova. Ei ole mitään kenenkään muun kanssa. Ei tartte olla huolissaan siitä. Sua vaan rakastan ❤️
- Anonyymi
Niin minäkn sinua sillä tavoin❤️
- Anonyymi
Nähtäispä taas kohta ihana M nainen
- Anonyymi
Ei ole vispilöintiä, pelkkä ikävä vaan.
yks monista M-nainen - Anonyymi
Hätä keinot keksii. Sain kokea upean P- miehen puolivuotisen suhteemme aikana vuonna 2023. Kukaan muu ei tunnu missään hänen jälkeensä.
M- nainen tumma- Anonyymi
"Kukaan muu"
mutta etkä ees anna tzäänsejä muulle? - Anonyymi
Töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kukaan muu"
mutta etkä ees anna tzäänsejä muulle?Annan jos joku lähestyy puhtain ja rehellisin aattelin pyyteettömällä rakkaudella. Vetovoima pitää olla ja intohimo, tunteen palo. Muillakin on siis mahdollisuus. Mitään pelaajia en enää halua jotka leikkivät vain toisten tunteilla. Henkisesti kypsä mies on tervetullut ❤️.
Mn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan jos joku lähestyy puhtain ja rehellisin aattelin pyyteettömällä rakkaudella. Vetovoima pitää olla ja intohimo, tunteen palo. Muillakin on siis mahdollisuus. Mitään pelaajia en enää halua jotka leikkivät vain toisten tunteilla. Henkisesti kypsä mies on tervetullut ❤️.
MnPelaatko itse toisen tunteilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelaatko itse toisen tunteilla?
En koskaan. Miehet koittavat kontrolloida minua liikaa ja minähän en sellaista hyväksy. Miehet pelailevat tunteillani ja koittavat hyötyä minusta sekä pitävät itsestäänselvyytenä. Kohtelevat välinpitämättömästi. Ja sitten kun lähden enkä reagoi kuten kaikki muut naiset, sitten ollaan ihmeissään. Olen vahvempi kuin kukaan ymmärtää. Ihmisillä on vain omat johtopäätöksensä mutta ei vaivauduta ottamaan selvää asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelaatko itse toisen tunteilla?
Peliä koko aloitus ja vastaukset myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan jos joku lähestyy puhtain ja rehellisin aattelin pyyteettömällä rakkaudella. Vetovoima pitää olla ja intohimo, tunteen palo. Muillakin on siis mahdollisuus. Mitään pelaajia en enää halua jotka leikkivät vain toisten tunteilla. Henkisesti kypsä mies on tervetullut ❤️.
Mn❤️
❤️
- Anonyymi
M-naiset on niin kauniita, ei niitä saata unohtaa.♥️💖🔥🌈👫😍
- Anonyymi
Voi kiitos!
Yks M-nainen.
- Anonyymi
Pitää ottaa opiksi vai mit?
M ei tullut koskaan asunnolleni vaikka pyysin . Oli niin siveellistä?
Mut hänen asunnollaan oli niin seksuaalista jotta oksat pois, ja housutkin. Mut ei kaikkea. Aina jäi jotain. muuallekin kuin hampaankoloon. Tai korvan taakke.
Vaikka oli puhtaat jauhot pusseissa.
Aina ei käy onnen lahjat. Tai vetämätön kello. Vaikka kuinka pyytäis käymään meillä. - Anonyymi
M-nainen, olitko tosissas kun syyskuussa sanoit että olet tekemäsi elämäsi päätöstä ja voisin siihen vaikuttaa.
Nukuttiin ekaa kertaa yhdessä. Oltiin sängyssä kasvot vastakkain, mut pidit silmät kiinni ja juttelit kaikenlaista. - Anonyymi
Ohi. Hän ei lue palstaa eli ei tiedä, kuka on "upea" tyyppi, ihan kuten en tiedä minäkään.
Suurin osa koko palstasta trolleja. En tosin ymmärrä, mitä joku hyötyy tivaamalla muilta ihmisten henkilökohtaisia asioita hakien tunnisteita muilta. - Anonyymi
Meneekö tiukoille ? :-)
Meidän jokahelluntainen perinne nimittäin. Vai mitä luulit?
Miten kehtaat ;-) - Anonyymi
Odottelen...
Mn- Anonyymi
Et ikävöi mut odottelet. Laimeeta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ikävöi mut odottelet. Laimeeta
Totta. Olen laimea persoona. En saa miehen päätä sekaisin.
Ikävöin vain ja odottelen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Olen laimea persoona. En saa miehen päätä sekaisin.
Ikävöin vain ja odottelen...Mutta jotain voisit tehdäkin IRL
- Anonyymi
Niin mäkin. Yks puuttuu vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jotain voisit tehdäkin IRL
Ehkäpä voisikin. Täytyypä miettiä🤔🥴
- Anonyymi
Ei ole vispilöintiä kenenkään kanssa. No ei tää mulle edes ole sen puoleen.
M- nainen - Anonyymi
Käykö kohta niin että sitkun näen sut niin häkellyn, mietin, ja sitte
- Sori, en meinannu tuntee sua vaatteet päällä
Oishan toi liiotteluu koska sut viimeks oon vaattet pääl nähny :-)
mut muistikuva on siitä toisesta tilanteest - Anonyymi
Sua ikävöin. Työjuttuja vaan sen kanssa, höhlä ❤️
- Anonyymi
Mut teil on sama pukkari, unisex semmonen ja pääsette arvioimaan rasvaprosentteja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238