Löytyykö Kymenlaaksosta 65+ miestä nuolemaan pillua ilman vastinetta? Nautin pitkästä, hellästä nuolemisesta jossa välillä työnnetään kieltä pillun sisälle. Parhaiten tuun suuhusi kun voin olla kasvojesi päällä nuoltavana ja kielellä nussittavana.
Mun pillu tahtoo kieltä
10
221
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voiko tuollainen ihanuus olla edes totta 😋 haluisin nuolla ja nauttia pitkään, minulla seisoo jo ajatuksesta isona kovana, saanko runkata lopuksi spermat päällesi 🥰 +60ukm
- AnonyymiUUSI
Tarkoitatko että nautit istua miehen kasvoilla? Onko siinä päällä olemisessa joku valta-aspekti, toinen on allasi ja sinulla on valta nuolettaa ja nauttia?
Tykkään olla naisen alla ja tuottaa suullani, nenälläni ja koko naamallani naiselle ihania orgasmeja.
Oletko joskus esim. pyöräillessäsi ajatellut suuseksiä? - AnonyymiUUSI
Hei.Olen 67v siisti hoikka mies.Olisi hienoa kun tulet naamani päälle pylly pimppi aivan naamassa kiinni kieli syvällä reijässäsi.Ei väliä kummin päin olet.Kuinka sinuun saisi yhteyttä. Odottava.
- AnonyymiUUSI
Siellähän teitä pedareita säilötään.
- AnonyymiUUSI
Mielelläni nuolen pillua ja tuotan orgasmeja Kymenlaaksossa, mutta olen 15 v. liian nuori.
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Osuit oikeaan. :)
- AnonyymiUUSI
Niinhänsä olet. Oliko sulla oikein asiaakin.
- AnonyymiUUSI
Mihin tuun? Laita osoite ja yhteystiedot tänne 😉
- AnonyymiUUSI
Harmi ku jää 30v vajaaks vaaditusta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715178
- 924198
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713