Valtiovalta suunnittelee lääkintä helikopteri palveluiden lakkauttamista ja sydäniskureiden rahoituksen lakkauttamista?
Luulen ettei kauppaliikkeet rahoita omillaan sydäniskureita?
Aikamoista hommaa sanoisin, jos nuo palvelut lakkautetaan ja rahat laitetaan tunnin junanrata hankkeeseen. Ihmiset saa kuolla avun puutteeseen.
Kun hätä on suurin
7
69
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Köyhille kuntouttava 9 euron sydäniskuri auton akku ja liitäntä kaapeli
- AnonyymiUUSI
Köyhän sydäniskuri, kaksi sähköistä kärpäslätkää.
- AnonyymiUUSI
Syrjäseudun asukas saa nyt vaan heittää veivinsä jotta tunnin juna saadaan valmiiksi. Hallitus kantaa vastuunsa, niin kuin persu röyhisteli Lieksan lehdessä.
- AnonyymiUUSI
Oikeisto on aina halunnut yritysten hoitavan Suomen terveydenhoidon aivan kuten USA ssa on . Nyt neljässä vuodessa lisäävät yli 600 miljoonaa euroa yksityislääkärien kelakorvauksiin .
- AnonyymiUUSI
Nyttennii on Lieksassa jo pulaa ampulansseista ja sitten viedään sydäniskurit pois
- AnonyymiUUSI
Toki Lieksassa turvassa elää vois, jos ei meillä oikeistohallitus ois. Ne vei meiltä sydäniskurit pois.
Mutta kommari paikalle ennättää ja hän ratsunsa selkään lennähtää. Hän tuo meidän iskurit takaisin, rytmit Lieksassa jälleen on..., sekaisin🤔😮😃😂😂🤣🤣🤣 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toki Lieksassa turvassa elää vois, jos ei meillä oikeistohallitus ois. Ne vei meiltä sydäniskurit pois.
Mutta kommari paikalle ennättää ja hän ratsunsa selkään lennähtää. Hän tuo meidän iskurit takaisin, rytmit Lieksassa jälleen on..., sekaisin🤔😮😃😂😂🤣🤣🤣Lieksassa takoo rämeiden kuuma rytmi banjo soi ja kontiaiset tuijottaa joen takaa pahat mielessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715158
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️561991- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713