Vatsa taas aivan kuralla

Anonyymi-ap

Viikko tullut juotua nyt pirkkaolutta ja vatsa on aivan sekaisin. Äsken kun yritin ihan varovasti pieraista sängyssä niin ripulit purskahtivat alushousuihin ja sängylle. Siis aivan vesimäistä erittäin pahanhajuista limaista vaaleanruskeaa ripulivettä.

7

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin se sana "pirkka" siinä mitään ratkaisee. Kalja kuin kalja voi tehdä samaa.

• Anonyymi

Pirkka-oluen tekee Olvi suomalaisesta mallasohrasta. Lidlin oluet tehdään Olvin tehtaalla Iisalmessa.

• Anonyymi

"Kotimaista" on se toinen taikasana. Ukko juo niitä vaikka 30.

• Anonyymi

No kävele toilettiin, tähistä pönttöön, ja pieraise sydämesi kyllyydestä, vaikka pönttö ruskeaksi. Ei tarvii sänkyä sotkea, ja vähemmän siivousta sulla.

• Anonyymi

Join syksynä 16 päivää, pelkkää kaljaa, niin lopulla tuil jo kauppareissulla housujen lävitte vetelät paskat portaikoon

• Anonyymi

Olen pitkään jo juonu runsaasti. Voisin olla kateellinen, koska itse kärsin ummetuksesta juopottelun tähden.

• Anonyymi

Minä kävi prisman wc pasgansin reilusti. Vedtin pytyn kuten asiaankuuleet. Mutta kaikki ei tehdä viisas vaan pönttö on jäänyt tawara täysi. Se on set akkliittia. Inte trevlight.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3139
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2892
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2078
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1615
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe