Viikko tullut juotua nyt pirkkaolutta ja vatsa on aivan sekaisin. Äsken kun yritin ihan varovasti pieraista sängyssä niin ripulit purskahtivat alushousuihin ja sängylle. Siis aivan vesimäistä erittäin pahanhajuista limaista vaaleanruskeaa ripulivettä.
Vatsa taas aivan kuralla
7
56
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuskin se sana "pirkka" siinä mitään ratkaisee. Kalja kuin kalja voi tehdä samaa.
- AnonyymiUUSI
Pirkka-oluen tekee Olvi suomalaisesta mallasohrasta. Lidlin oluet tehdään Olvin tehtaalla Iisalmessa.
- AnonyymiUUSI
"Kotimaista" on se toinen taikasana. Ukko juo niitä vaikka 30.
- AnonyymiUUSI
No kävele toilettiin, tähistä pönttöön, ja pieraise sydämesi kyllyydestä, vaikka pönttö ruskeaksi. Ei tarvii sänkyä sotkea, ja vähemmän siivousta sulla.
- AnonyymiUUSI
Join syksynä 16 päivää, pelkkää kaljaa, niin lopulla tuil jo kauppareissulla housujen lävitte vetelät paskat portaikoon
- AnonyymiUUSI
Olen pitkään jo juonu runsaasti. Voisin olla kateellinen, koska itse kärsin ummetuksesta juopottelun tähden.
- AnonyymiUUSI
Minä kävi prisman wc pasgansin reilusti. Vedtin pytyn kuten asiaankuuleet. Mutta kaikki ei tehdä viisas vaan pönttö on jäänyt tawara täysi. Se on set akkliittia. Inte trevlight.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715148
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️551978- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713