Vatsa taas aivan kuralla

Anonyymi-ap

Viikko tullut juotua nyt pirkkaolutta ja vatsa on aivan sekaisin. Äsken kun yritin ihan varovasti pieraista sängyssä niin ripulit purskahtivat alushousuihin ja sängylle. Siis aivan vesimäistä erittäin pahanhajuista limaista vaaleanruskeaa ripulivettä.

8

302

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin se sana "pirkka" siinä mitään ratkaisee. Kalja kuin kalja voi tehdä samaa.

• Anonyymi

Pirkka-oluen tekee Olvi suomalaisesta mallasohrasta. Lidlin oluet tehdään Olvin tehtaalla Iisalmessa.

• Anonyymi

"Kotimaista" on se toinen taikasana. Ukko juo niitä vaikka 30.

• Anonyymi

No kävele toilettiin, tähistä pönttöön, ja pieraise sydämesi kyllyydestä, vaikka pönttö ruskeaksi. Ei tarvii sänkyä sotkea, ja vähemmän siivousta sulla.

• Anonyymi

Join syksynä 16 päivää, pelkkää kaljaa, niin lopulla tuil jo kauppareissulla housujen lävitte vetelät paskat portaikoon

• Anonyymi

Olen pitkään jo juonu runsaasti. Voisin olla kateellinen, koska itse kärsin ummetuksesta juopottelun tähden.

• Anonyymi

Minä kävi prisman wc pasgansin reilusti. Vedtin pytyn kuten asiaankuuleet. Mutta kaikki ei tehdä viisas vaan pönttö on jäänyt tawara täysi. Se on set akkliittia. Inte trevlight.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1457
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1002
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      66
      887
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      861
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      825
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      753
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      585
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      45
      477
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      126
      473
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      31
      434
    Aihe