Minulla on autovakuutus LähiTapiolassa. Aiemmin laskut tulivat paperisina ja ne oli sinällään helppo maksaa.
Nykyisin laskut jäävät piiloon jonnekin LähiTapiolan verkkopalveluun. Useamman laskun olen huomannut vasta siinä vaiheessa kun olen saanut tekstiviestin että minulla on lasku erääntynyt:
"Hei! Huomasimme, että sinulla on erääntynyt vakuutusmaksu. Olemme lähettäneet sinulle laskusta viestiä aiemmin sähköpostiisi. Voit maksaa laskun verkkopalvelussamme. Näin säästä 5 e muistutusmaksun! Elämänturvaterveisin LähiTapiola"
Mitään sähköpostiviestejä ei ole koskaan tullut joista ilmenisi että on joku lasku maksamatta.
Kummallista ettei tuommoinen miljardifirma kykene lähettämään asianmukaista sähköpostiviestiä tai tekstiviestiä saapuneista laskuista ajoissa.
LähiTapiolan ilmoitukset laskuista
Anonyymi-ap
1
64
Vastaukset
- Anonyymi
Tilaa e-lasku tai paperilasku tai edes se sähköpostimuistutus. Eikö tuo ole hyvä asia, että saa ilmaisen tekstarimuistutuksen vaikka asian olisi voinut vain hoitaa itse? Tai saada suoraan maksullisen muistutuksen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256