Katsokaa itse uutisointia asiasta.
Jostain merkillisestä syystä valtamediamme ei ole uutisoinut tätä vaikka se on maailmalla iso uutinen:
https://mvlehti.net/2025/05/12/paivan-video-ranskan-saksan-ja-britannian-johtajat-karahtivat-kokaiinista-kiovassa/
Yhdessä kuvassa Zelenskyillä on housut jaloissa väärinpäin. Miksiköhän?
Euroopan mahtavimmat miehet ovat kuin pikkupoikia karkkivarkaissa..!
6
134
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se olisi iso uutinen maailmalla, sinulla olisi vähän vakuuttavampu lähde kuin MV-lehti.
- Anonyymi
Mitä helvettiä sä sökkäät?
Tossahan oli selvät ja autenttiset videot jotka nyt kiertävät maailmaa!
- Anonyymi
Voi Jeesus!
On siinä todellakin aikamoinen jauhojengi. Paljonhan tuosta eliitin kokoaiinin käytöstä on supistu mutta että noin törkeän näkyvästi. Yleensähän nokkia vedetään vessoissa. - Anonyymi
Mua nauratti toi "housut väärinpäin" -Zelenskin kuva.
Mistäköhän oli tulossa?- Anonyymi
Se tuli just hakemasta jauhoa korkeille vieraille.
- Anonyymi
Ketju ei sisällä yhtään tätä mahtavaa jauhojengiä tukevaa viestiä.
Minä sen teen.
Ajatelkaa minkälaisen paineen alla veikot työskentelevät!
Joka päivä täytyy keksiä uusia paskapuheita joilla voisi peittää sitä tosiasiaa että koko Euroopan talous menee päin helvettiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2134716- 1882626
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1281163
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071150Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999