Kokoomus=alisuoriutujien puolue

Anonyymi-ap

Eikö kokoomuslaisten kuuluisi antaa kenkää toinen toisilleen :D

20

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja on aina ollut alisuoriutujien puolue. Hallituksissa 1987 lähtien jatkuvasti paitsi Vanhasen I:ssä ja Marinin hallituksissa.
      Kokoomus on ylivoimaisesti eniten velkaa ottanut puolue Suomen historiassa. Selkäänpuukottajia, jotka eivät ota vastuuta omista teoistaan.

• Eihän Kokoomus ole velkaa ottanut vaan hallitus ottaa valtion velat! Velkojen otto tapahtuu hallituksen päätöksellä, ei Kokoomuksen!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Eihän Kokoomus ole velkaa ottanut vaan hallitus ottaa valtion velat! Velkojen otto tapahtuu hallituksen päätöksellä, ei Kokoomuksen!

ALISUORIUTUJA JOUTUU EROAMAAN. LAKIESITYS VALMISTEILLA, JOS KOKOMUSMINISTERIT e
        EIVÄT ÄLYÄ EROTA, NIIN ERTETAAN LAIN NOJALLA.

• Anonyymi

Kikkelis kokkelis. Kako.

• Anonyymi

Ideologia ja lobbaajat ohjaavat Kokoomusta. Järjen käyttö on unohtunut, jos sitä on koskaan ollutkaan.

• Anonyymi

Myöskin bob-mainoslauseilla on merkittävä tekijänsä kokoomuksen menestystarinoissa

• Perustelepa hieman, missä kohden Kokoomuslaisilta on järjen käyttö unohtunut valtion asioissa?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Perustelepa hieman, missä kohden Kokoomuslaisilta on järjen käyttö unohtunut valtion asioissa?

Luikuri on taas hereillä ja kyselytunti käynnistyi.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Perustelepa hieman, missä kohden Kokoomuslaisilta on järjen käyttö unohtunut valtion asioissa?

Miten sellainen voisi unohtua mitä ei koskaan ole edes ollut.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Siis et itse ymmärrä?
        Etkö seuraa vai et ymmärrä asioita?

• Anonyymi kirjoitti:

Luikuri on taas hereillä ja kyselytunti käynnistyi.

Et sis kykene edes omia tänne tuomiasi ajatuksia selvittämään! Olet todellinen ay tohelo!

• Anonyymi kirjoitti:

Siis et itse ymmärrä?
        Etkö seuraa vai et ymmärrä asioita?

Et itse ymmärrä koska et kykene selvittämään mitä väität! Yritä edes perustella syytteesi!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Et itse ymmärrä koska et kykene selvittämään mitä väität! Yritä edes perustella syytteesi!

Vastaa.

Oletko oikeasti noin tyhmä?

• Anonyymi

kokoomuslaisille kuuluisi määrätä erityinen ALISUORIUTUJIEN maksu LAKI

• Anonyymi

Eikös hallitus ole alisuorittaja ollut koko hallitus kautensa aikana?. Sanoisin että kyllä
      kun katsomme sysi mustia lukuja . Kaikki ovat miinus merkkisiä ja typerys hallitus
      puhuu muuta. Puhkaiskaa märkäkorvien kupla.

• Anonyymi

Siell on poika sube tulemassa pääministeriksi?

• Anonyymi

Aloittaja
      sosialisti
      Meneekö vuositulosi yli 10.000 ?
      ( Kela- money )
      Tunnetko itsesi älykkääksi ?
      Oikeasti ?
      Pers' aukisuus on sinusta todella hienoa ?
      Monella lailla se veri päässä kiertää !
      Mene pösolö töihin
      niin omistat edes päälläsi olevat vaatteet.

• Anonyymi

Alisuoriutujat siirsi ensitöikseen kansan verovaroja yksityisille lääkäriherhiläisille
      Ja sitten ne alisuoriutuja juuttaat kävi varastamassa miljardin työeläkerahastoista

• Anonyymi

Joo eihän nuo ossoo ku pummailla.Millo heille pittöö tehä ilmata töötä jotta pysysivä pytyssä tahi suoha valtio tukkee jotta yrittäminen kannattoo.

Hitto mikä myö ollaa heitiielättämmää .Jollei kannata menköö vieraalle töihi niiku kaiki muukki kunno immeiset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      190
      6738
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      155
      1943
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1648
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1360
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      52
      1149
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1041
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1002
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      947
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      918
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      889
    Aihe