Eikö kokoomuslaisten kuuluisi antaa kenkää toinen toisilleen :D
Kokoomus=alisuoriutujien puolue
20
168
Vastaukset
- Anonyymi
Ja on aina ollut alisuoriutujien puolue. Hallituksissa 1987 lähtien jatkuvasti paitsi Vanhasen I:ssä ja Marinin hallituksissa.
Kokoomus on ylivoimaisesti eniten velkaa ottanut puolue Suomen historiassa. Selkäänpuukottajia, jotka eivät ota vastuuta omista teoistaan.Eihän Kokoomus ole velkaa ottanut vaan hallitus ottaa valtion velat! Velkojen otto tapahtuu hallituksen päätöksellä, ei Kokoomuksen!
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Eihän Kokoomus ole velkaa ottanut vaan hallitus ottaa valtion velat! Velkojen otto tapahtuu hallituksen päätöksellä, ei Kokoomuksen!
ALISUORIUTUJA JOUTUU EROAMAAN. LAKIESITYS VALMISTEILLA, JOS KOKOMUSMINISTERIT e
EIVÄT ÄLYÄ EROTA, NIIN ERTETAAN LAIN NOJALLA.
- Anonyymi
Kikkelis kokkelis. Kako.
- Anonyymi
Ideologia ja lobbaajat ohjaavat Kokoomusta. Järjen käyttö on unohtunut, jos sitä on koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Myöskin bob-mainoslauseilla on merkittävä tekijänsä kokoomuksen menestystarinoissa
Perustelepa hieman, missä kohden Kokoomuslaisilta on järjen käyttö unohtunut valtion asioissa?
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Perustelepa hieman, missä kohden Kokoomuslaisilta on järjen käyttö unohtunut valtion asioissa?
Luikuri on taas hereillä ja kyselytunti käynnistyi.
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Miten sellainen voisi unohtua mitä ei koskaan ole edes ollut.
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Siis et itse ymmärrä?
Etkö seuraa vai et ymmärrä asioita? Anonyymi kirjoitti:
Luikuri on taas hereillä ja kyselytunti käynnistyi.
Et sis kykene edes omia tänne tuomiasi ajatuksia selvittämään! Olet todellinen ay tohelo!
Anonyymi kirjoitti:
Siis et itse ymmärrä?
Etkö seuraa vai et ymmärrä asioita?Et itse ymmärrä koska et kykene selvittämään mitä väität! Yritä edes perustella syytteesi!
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Et itse ymmärrä koska et kykene selvittämään mitä väität! Yritä edes perustella syytteesi!
Vastaa.
Oletko oikeasti noin tyhmä?
- Anonyymi
kokoomuslaisille kuuluisi määrätä erityinen ALISUORIUTUJIEN maksu LAKI
- Anonyymi
Eikös hallitus ole alisuorittaja ollut koko hallitus kautensa aikana?. Sanoisin että kyllä
kun katsomme sysi mustia lukuja . Kaikki ovat miinus merkkisiä ja typerys hallitus
puhuu muuta. Puhkaiskaa märkäkorvien kupla. - Anonyymi
Siell on poika sube tulemassa pääministeriksi?
- Anonyymi
Aloittaja
sosialisti
Meneekö vuositulosi yli 10.000 ?
( Kela- money )
Tunnetko itsesi älykkääksi ?
Oikeasti ?
Pers' aukisuus on sinusta todella hienoa ?
Monella lailla se veri päässä kiertää !
Mene pösolö töihin
niin omistat edes päälläsi olevat vaatteet. - Anonyymi
Alisuoriutujat siirsi ensitöikseen kansan verovaroja yksityisille lääkäriherhiläisille
Ja sitten ne alisuoriutuja juuttaat kävi varastamassa miljardin työeläkerahastoista - Anonyymi
Joo eihän nuo ossoo ku pummailla.Millo heille pittöö tehä ilmata töötä jotta pysysivä pytyssä tahi suoha valtio tukkee jotta yrittäminen kannattoo.
Hitto mikä myö ollaa heitiielättämmää .Jollei kannata menköö vieraalle töihi niiku kaiki muukki kunno immeiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1906738- 1551943
- 1131648
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️521149Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889