Lähdetkö akka koko kesäksi pois?

Anonyymi-ap

Pikkulinnut lauloi sellaista.

88

529

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kyllä gubbeni ja vielä vadelmaveneellä lähden.

• Anonyymi
      UUSI

Tänään lähden. Äijä vaikka luulen kyllä että akka olet itse.

• Anonyymi
      UUSI

No se vähän viivästyi, kovasti yritti joku ja jotkut möhikset pelata ulos jo viime kesänä

• Anonyymi
        UUSI

Kiusaajien remmi se porskuttaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se siltä näytä reesu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Porukalla on niin mukava kiusata.

• Anonyymi
        UUSI

Yks piti minut tässä eikä sanonut mitään mitä tiesi.
        Ihrat valtaa paikan totaalisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yks piti minut tässä eikä sanonut mitään mitä tiesi.
        Ihrat valtaa paikan totaalisesti.

En ymmärrä miksi pelkää ihroja?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Porukalla on niin mukava kiusata.

No paljonko arvioit, että sinulla sitä porukka on ja mikäli koet ettei sitä ole avaudutko niillekin täällä äyvästellen?

• Anonyymi
      UUSI

Ei olla lähdössä mihinkään ennen kuin palstaäijä kasvaa horsmaa

• Anonyymi
        UUSI

Ikinä tiedä mitä nurkan takana odottaa

• Anonyymi
        UUSI

Toivottavasti mahdollisimman pian.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti mahdollisimman pian.

Sitähän se itsekin toivoo. Alkaa olemaan aika huonovointisen näköinen käppänä, onneks tyttöilykuvissa edes yrittänyt panostaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joko norsu tai mexicano, jompi kumpi siellä on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän se itsekin toivoo. Alkaa olemaan aika huonovointisen näköinen käppänä, onneks tyttöilykuvissa edes yrittänyt panostaa

Gubbe minihameessa 🙈

• Anonyymi
        UUSI

Eikö sinulle riittäisi esim ura niuvanniemen prinsessana tämän äijän osalta? Sehän riippuu tietysti tuomarin mielenliikkeistä kenet määrää mt- tutkimukseen, mutta jacpotin tullessa kyseeseen, aika hiljaista olisi kuntoutumisen suhteen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Välilehdellä ainakin odottaa kivoista kivoin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joko norsu tai mexicano, jompi kumpi siellä on.

Eiköhän se selviä mitä sieltä tulee taivas varjele

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että hällä riittää seuraajia. Niin vielä että jotkut kiihottuvat tyttöilykuvistaan niin että niistä pitää reportoida tänne kieliheruttaen. Eikös tuo kuule palstareppana ole vähän niin kuin ilmaista mainosta henkilölle jota niin vihaat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinulle riittäisi esim ura niuvanniemen prinsessana tämän äijän osalta? Sehän riippuu tietysti tuomarin mielenliikkeistä kenet määrää mt- tutkimukseen, mutta jacpotin tullessa kyseeseen, aika hiljaista olisi kuntoutumisen suhteen

Prinsessako haluat olla? Miksi se ei yllätä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin palstaäijähän on aika fiksaantunut ns koulutyttöihin. Aika pahalta näyttää gubbe

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oon aivan ulalla,ketä mahtaatte tarkoittaa miestä or naista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että hällä riittää seuraajia. Niin vielä että jotkut kiihottuvat tyttöilykuvistaan niin että niistä pitää reportoida tänne kieliheruttaen. Eikös tuo kuule palstareppana ole vähän niin kuin ilmaista mainosta henkilölle jota niin vihaat.

Voi pieni matonen, aion mainostaa hyvinkin isosti tässä lähiaikoina

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe minihameessa 🙈

Tuo vain tarkoittaa sitä että se sinua vaivaa kovin.Mites ne dinosaurukset sitten teillä näyttää minihameessa🤫

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut on jotkut haluis olla. Ei se kuulu tolle millä veneellä lähtee ja mihin. Kuinka pitkäks aikaa! Yhtä vähää kuin kenenkään ihrat ja läskit. Kannattaa vaan pitää huolta omista löllöistä itse kukin vai mitä palstamikko setä vai täti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut on jotkut haluis olla. Ei se kuulu tolle millä veneellä lähtee ja mihin. Kuinka pitkäks aikaa! Yhtä vähää kuin kenenkään ihrat ja läskit. Kannattaa vaan pitää huolta omista löllöistä itse kukin vai mitä palstamikko setä vai täti.

Huomaan pientä virittyneisyyttä. Onko skitsofrenia alkanut oireilemaan tavallista ärhäkämmin, eikö pää kestä? Se on teillä netin orjilla vähän sellaista, kun asiat konkretisoituu ja nehän konkretisoituu hyvinkin julkisesti, niin alkaa vimmattu huitominen. Heikko ihminen on heikko ihminen vaikka virtuaalisesti tilanteen mukaan yrittääkin kompensoida näitä irl puuttuvia ominaisuuksia. Eikö ole hauskaa 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pieni matonen, aion mainostaa hyvinkin isosti tässä lähiaikoina

Vain otettu 💊💊💊💊💊💊💊 auttaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😇🚀💦💦💦💦

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et taaskaan ymmärtänyt pointtia, mutta ei mitään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos prinsessaa tahdot tanssittaa 🎵🎶🎶🎵🎶🎵🎵🎶😇🚀👠🙏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo vain tarkoittaa sitä että se sinua vaivaa kovin.Mites ne dinosaurukset sitten teillä näyttää minihameessa🤫

Emojien tulkki saapunut pelipaikalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minua myös käy jopa vähän sääliksi ne untamot jotka jollain tasolla vakuuttuu sen netistä ladatuista kuvista ja uffailee, että eikö tuo ole aika rohkea nöf nöf

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se selviä mitä sieltä tulee taivas varjele

Ensin tulee norsu ja sitte mehicano pääsee aitiopaikalle eikä tarvitse enään hoteliin mennä kalliisti,halpako on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaan pientä virittyneisyyttä. Onko skitsofrenia alkanut oireilemaan tavallista ärhäkämmin, eikö pää kestä? Se on teillä netin orjilla vähän sellaista, kun asiat konkretisoituu ja nehän konkretisoituu hyvinkin julkisesti, niin alkaa vimmattu huitominen. Heikko ihminen on heikko ihminen vaikka virtuaalisesti tilanteen mukaan yrittääkin kompensoida näitä irl puuttuvia ominaisuuksia. Eikö ole hauskaa 😉

Sinullako ei sitten ollutkaan kiire.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ymmärsin mutta ei kiinnosta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paremmalta näytän kuin vuosiin ,kiitos irtiotton.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lol. No minä teen omaa juttua tee sinä omaasi, nimikirjainkaima. En ehkä toivo että meidän ajatuksia fuusioidaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paremmalta näytän kuin vuosiin ,kiitos irtiotton.

Et taida näyttää 😂 skitson muuten tunnistaa aika helposti, eikä asiaa auta että viihdyt koulujen lähettyvillä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On erittäin hauskaa seurata! Kas tässä meillä kaikkien älynystyröiden kuningas. Itse itsensä muiden yläpuolelle kohottama ylimys. Ja voi riemun kilinä kuinka suosittu tulikaan tästä avauksesta. Itse todennäköisesti loihti kovinkin tuottoisan avauksen onnistuneesti. Oikein mukavaa päivää näiden kukkoilujesi lomassa. Puuhaa riittää varmaan pitkälle iltasn asti ja viikonloppu taas tulossa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On erittäin hauskaa seurata! Kas tässä meillä kaikkien älynystyröiden kuningas. Itse itsensä muiden yläpuolelle kohottama ylimys. Ja voi riemun kilinä kuinka suosittu tulikaan tästä avauksesta. Itse todennäköisesti loihti kovinkin tuottoisan avauksen onnistuneesti. Oikein mukavaa päivää näiden kukkoilujesi lomassa. Puuhaa riittää varmaan pitkälle iltasn asti ja viikonloppu taas tulossa.

En ota kunniaa tai loukkauksia palstasetä sinun ihan omista töherryksistä, mutta kiitos kun tuot koko ajan esille tämän seikan, kuinka pieneksi ja mitättömäksi itsesi tunnet. Valitettavasti katkeruutesi tulee olemaan myös sen naula arkkuusi jota olen rakennellut jo vuosikymmenen ja yli. Ta taa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida näyttää 😂 skitson muuten tunnistaa aika helposti, eikä asiaa auta että viihdyt koulujen lähettyvillä

Tuskin oli minulle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin palstaäijähän on aika fiksaantunut ns koulutyttöihin. Aika pahalta näyttää gubbe

Yleensä tällainen gubber on feminiini. Ei ehkä halua kertoa suuntautumistaan. Sehän olisi heikkous. Kun esittää vahvaa. On helpompi nukkua yönsä kuin myöntää että on tunteita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos prinsessaa tahdot tanssittaa 🎵🎶🎶🎵🎶🎵🎵🎶😇🚀👠🙏

En usko etä oikeat miehet haluaa gubbea nyt tanssittaa. Onko latexit jalassa ja skottimekko

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä tällainen gubber on feminiini. Ei ehkä halua kertoa suuntautumistaan. Sehän olisi heikkous. Kun esittää vahvaa. On helpompi nukkua yönsä kuin myöntää että on tunteita.

Esittää vahvaa 🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaahan, kun oikein monta kertaa kiihotuit kommentoimaankin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin oli minulle.

Sulle just!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaahan, kun oikein monta kertaa kiihotuit kommentoimaankin.

Anna palstasetää vastaan käyvän pitää omat messunsa ja pidä sinä siitä huolta, että oma liturgia käy kaupaksi ns

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti koira ei syö myrkkyä.

• Anonyymi
        UUSI

Uhkailetko jonkun lemmikkiä tai yritätkö rekrytoida porukkaa?

• Anonyymi
        UUSI

Tapahan penikka jo itsesi. Saitko muuten esim ketään paikallista vakuutettua, että tämä tällainen kuittaisi sinun mielipahat? Joille ei ole mitään järkellistä syytä. Nuoleskelijoiden into ei yllättäisi, mutta ehkä annan sen verran siimaa, että sinun päänsisäinen viberaatio vain. Aika näyttää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uhkailetko jonkun lemmikkiä tai yritätkö rekrytoida porukkaa?

Oletko psykoosissa.Tuohan oli varoitus mahdollisesta yleisestä uhkasta.Näitähän on ollut keväisin ympäri Suomea.Ota koksua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko psykoosissa.Tuohan oli varoitus mahdollisesta yleisestä uhkasta.Näitähän on ollut keväisin ympäri Suomea.Ota koksua.

En käytä kolia ja lumia, mutta hyvä kun tajusit edes yrittää kääntää tämän tippa päässä- unelman. Loppukaneettis paljasti😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tapahan penikka jo itsesi. Saitko muuten esim ketään paikallista vakuutettua, että tämä tällainen kuittaisi sinun mielipahat? Joille ei ole mitään järkellistä syytä. Nuoleskelijoiden into ei yllättäisi, mutta ehkä annan sen verran siimaa, että sinun päänsisäinen viberaatio vain. Aika näyttää.

Ei ole kyllä penikasta kyse.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En käytä kolia ja lumia, mutta hyvä kun tajusit edes yrittää kääntää tämän tippa päässä- unelman. Loppukaneettis paljasti😉

Olipa mitä vaan, koirat on vaarassa ellei hoideta hyvin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyllä penikasta kyse.

Joku faariko sitten vai

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa mitä vaan, koirat on vaarassa ellei hoideta hyvin.

Nytkö osaat kertoa siitäkin uusia juttuja. Ullatuus

• Anonyymi
      UUSI

Joo ,ei tu videolle.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö sekin ole vähän erikoista jos koko filmejä ei tartte ees kattella? Yhden inte piisaa

• Anonyymi
      UUSI

On tosiaan joku jäänyt saamatta.

• Anonyymi
      UUSI

Eräästä paikasta kyllä!

• Anonyymi
        UUSI

Sinä olet se kuka lähtee sitä hissi remonttia pakoon kosks et jaksa kävellä portaita😶

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet se kuka lähtee sitä hissi remonttia pakoon kosks et jaksa kävellä portaita😶

No en. Tämä liittyy harrastukseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🥳🤩ehheheehhehe kuinka vitsikästä menikö sun hissi remonttiin🤭kattele vaan itse eteen ettet kompastu vaikka portaissa muistaakseni tapaturma-altista sorttia ja karma is.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No en. Tämä liittyy harrastukseen.

Neuvon sinua ,kuulostat nuorehkolta aikuiselta,ettet ottaisi näitä suoli24 vakavasti ja kertoisit vanhemmille tästä mahdollisimman nopeaa.

• Anonyymi
      UUSI

Pikkulinnut kävi visertämässä että lähden pakoon sua ja jatkan omaa elämääni.

• Anonyymi
        UUSI

VÄÄRIN😂 MINÄ TULEN PAIKALLE KUN KAIKKI ON HYVIN JA OLET RAKENTANUT UUDEN ELÄMÄN. KOSTO ON SULOINEN. TULEE VAIN SURUA JA KUOLEMAA🥀
        MINÄ JAKSAN ODOTTAA KUN SAALIINI ON VALMIS

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

VÄÄRIN😂 MINÄ TULEN PAIKALLE KUN KAIKKI ON HYVIN JA OLET RAKENTANUT UUDEN ELÄMÄN. KOSTO ON SULOINEN. TULEE VAIN SURUA JA KUOLEMAA🥀
        MINÄ JAKSAN ODOTTAA KUN SAALIINI ON VALMIS

Palstasetä otahan ne vaipat jo pois kohta tulee viikatemies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasetä otahan ne vaipat jo pois kohta tulee viikatemies

Tämä caps lockin pohjaan painaminen indikoi stressiä selvästi, sisällöllä ei niin väliä palstasedälle itselleen kunhan jotain tulee pihalle

• Anonyymi
      UUSI

en, ihan vaan pieniä matkoja. ei kannata, hermostua jos on kiusaa tehnyt ja provosoitunut jutuista ja ollut porukka kiusoista, mukana, sitä kiusaa, takaisin myös itse. Antaa sen muille, hyvässä ja pahassa, mitä kestää itse. ja jos muille tekee työkiusaa ja, muuta, sitä saa itse. ja kostaa väärin niin tulloopi takaisin. niin se menee eikä ole merkitystä onko nuori vai vanha nainen vai mies. ja se ylimielisyys ja ahneus ja, kiusaaminen ja haku saada muilta tai saada uhreja, ne tullee tekijöille takaisin. älä hermostu älä hermostu. ei tee hyvää ja jos muille teette saatte itse.

• Anonyymi
      UUSI

on avattu paljon uusia projekteja niihin voitte hakea, jota kautta voi saada kaikkea oikein. myös tukea eri asioihin. ja valvottuja. siksi osa ei niihin halua. itse olen joissakin ollut, ihan ok. jos sopii muuhun elämää, eikä mene raivolla.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä puolue kyseessä?Keskusta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä puolue kyseessä?Keskusta?

Koitahan vielä irvistellä irvistelyitäsi jännämies tähän palstasedän sikermään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olit sitten se pieni pää leveiden hartioiden välissä tai sitten se pitkä omasta mielestä beibifeissi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olit sitten se pieni pää leveiden hartioiden välissä tai sitten se pitkä omasta mielestä beibifeissi

Ja sanotaanko tähän loppuun vielä se, että palsta kiittää hyvistä itsensälopetusvinkeistä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kyllä.Arvasin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kyllä.Arvasin.

No kerro nyt ihmeessä mitä tälla kertaa arvasit, kosminen kokija..

• Anonyymi
      UUSI

Joo mi lehmä jää äitiyslomalle.

• Anonyymi
        UUSI

Ei kun ternimaitoa myymään jos kanttura poikii🐄

• Anonyymi
        UUSI

Juu jätti jonkun elämänsä tilaisuuden väliin ilmeisesti, mikä rokotti rokoille. Se tuskin jäi kaivelemaan, että oisko pitäny kuitenkin. Sitä nolompaa kun sentimentaalisista stooreista jää kiinni tai siis siitä, mihin pikkusieluisuuteen höpön löpöt perustuu oikeasti. Let’s go mullit navettanne palaa.

• Anonyymi
      UUSI

Varas,joka vie toisten alushousukki,mitähän toi mies tekee naisten alusvaatteilla,ei nekään mitään halpoja ole! Kenen oikeudella tulet naapuriin,sotket paikkoja,varastat!Sairas olet oleggi!

• Anonyymi
        UUSI

No sepä se palstaäijä jos niin vähällä pääsee, tuossa on kalsarit irti riivattu satula kaupanpäälle.

• Anonyymi
      UUSI

Sairasta mekkalointia koko ketju. Mutta hyvä kun räkytätte täällä, ettei eskaloidu muualla 😅

• Anonyymi
        UUSI

Joo sekavaa shittii täällä niinku aina 🤣

• Anonyymi
      UUSI

Arvasin että menee trendaaviin tämä oletetusti palstasedän pamaus.

• Anonyymi
      UUSI

Eksää tiärä. Linnan pojat saa aamusin puhelimet hetkeks kouraan.

• Anonyymi
      UUSI

Lähden. Tuutko mukaan?

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä vain, matka on suunnitteilla - tämä rakettimme hetkessä valmistuu, ja sen määränpää on kuu.. Odotellaan enää vain täysikuta, että osutaan siihen varmemmin. Sellaisella sirpillä olis ikävä keikkuakin, voi koska hyvänsä horjahtaa yli laidan pohjattomaan avaruuteen.

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      67
      2555
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      189
      2248
    3. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2212
    4. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      48
      2147
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      33
      1905
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      194
      1687
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      221
      1546
    8. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      1531
    9. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1295
    10. Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä

Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva
      Lieksa
      220
      1136
    Aihe