Pikkulinnut lauloi sellaista.
Lähdetkö akka koko kesäksi pois?
88
529
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä gubbeni ja vielä vadelmaveneellä lähden.
- AnonyymiUUSI
Tänään lähden. Äijä vaikka luulen kyllä että akka olet itse.
- AnonyymiUUSI
No se vähän viivästyi, kovasti yritti joku ja jotkut möhikset pelata ulos jo viime kesänä
- AnonyymiUUSI
Kiusaajien remmi se porskuttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se siltä näytä reesu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Porukalla on niin mukava kiusata.
- AnonyymiUUSI
Yks piti minut tässä eikä sanonut mitään mitä tiesi.
Ihrat valtaa paikan totaalisesti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yks piti minut tässä eikä sanonut mitään mitä tiesi.
Ihrat valtaa paikan totaalisesti.En ymmärrä miksi pelkää ihroja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Porukalla on niin mukava kiusata.
No paljonko arvioit, että sinulla sitä porukka on ja mikäli koet ettei sitä ole avaudutko niillekin täällä äyvästellen?
- AnonyymiUUSI
Ei olla lähdössä mihinkään ennen kuin palstaäijä kasvaa horsmaa
- AnonyymiUUSI
Ikinä tiedä mitä nurkan takana odottaa
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti mahdollisimman pian.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti mahdollisimman pian.
Sitähän se itsekin toivoo. Alkaa olemaan aika huonovointisen näköinen käppänä, onneks tyttöilykuvissa edes yrittänyt panostaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joko norsu tai mexicano, jompi kumpi siellä on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän se itsekin toivoo. Alkaa olemaan aika huonovointisen näköinen käppänä, onneks tyttöilykuvissa edes yrittänyt panostaa
Gubbe minihameessa 🙈
- AnonyymiUUSI
Eikö sinulle riittäisi esim ura niuvanniemen prinsessana tämän äijän osalta? Sehän riippuu tietysti tuomarin mielenliikkeistä kenet määrää mt- tutkimukseen, mutta jacpotin tullessa kyseeseen, aika hiljaista olisi kuntoutumisen suhteen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Välilehdellä ainakin odottaa kivoista kivoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joko norsu tai mexicano, jompi kumpi siellä on.
Eiköhän se selviä mitä sieltä tulee taivas varjele
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että hällä riittää seuraajia. Niin vielä että jotkut kiihottuvat tyttöilykuvistaan niin että niistä pitää reportoida tänne kieliheruttaen. Eikös tuo kuule palstareppana ole vähän niin kuin ilmaista mainosta henkilölle jota niin vihaat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulle riittäisi esim ura niuvanniemen prinsessana tämän äijän osalta? Sehän riippuu tietysti tuomarin mielenliikkeistä kenet määrää mt- tutkimukseen, mutta jacpotin tullessa kyseeseen, aika hiljaista olisi kuntoutumisen suhteen
Prinsessako haluat olla? Miksi se ei yllätä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin palstaäijähän on aika fiksaantunut ns koulutyttöihin. Aika pahalta näyttää gubbe
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon aivan ulalla,ketä mahtaatte tarkoittaa miestä or naista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että hällä riittää seuraajia. Niin vielä että jotkut kiihottuvat tyttöilykuvistaan niin että niistä pitää reportoida tänne kieliheruttaen. Eikös tuo kuule palstareppana ole vähän niin kuin ilmaista mainosta henkilölle jota niin vihaat.
Voi pieni matonen, aion mainostaa hyvinkin isosti tässä lähiaikoina
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe minihameessa 🙈
Tuo vain tarkoittaa sitä että se sinua vaivaa kovin.Mites ne dinosaurukset sitten teillä näyttää minihameessa🤫
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut on jotkut haluis olla. Ei se kuulu tolle millä veneellä lähtee ja mihin. Kuinka pitkäks aikaa! Yhtä vähää kuin kenenkään ihrat ja läskit. Kannattaa vaan pitää huolta omista löllöistä itse kukin vai mitä palstamikko setä vai täti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut on jotkut haluis olla. Ei se kuulu tolle millä veneellä lähtee ja mihin. Kuinka pitkäks aikaa! Yhtä vähää kuin kenenkään ihrat ja läskit. Kannattaa vaan pitää huolta omista löllöistä itse kukin vai mitä palstamikko setä vai täti.
Huomaan pientä virittyneisyyttä. Onko skitsofrenia alkanut oireilemaan tavallista ärhäkämmin, eikö pää kestä? Se on teillä netin orjilla vähän sellaista, kun asiat konkretisoituu ja nehän konkretisoituu hyvinkin julkisesti, niin alkaa vimmattu huitominen. Heikko ihminen on heikko ihminen vaikka virtuaalisesti tilanteen mukaan yrittääkin kompensoida näitä irl puuttuvia ominaisuuksia. Eikö ole hauskaa 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi pieni matonen, aion mainostaa hyvinkin isosti tässä lähiaikoina
Vain otettu 💊💊💊💊💊💊💊 auttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😇🚀💦💦💦💦
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et taaskaan ymmärtänyt pointtia, mutta ei mitään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos prinsessaa tahdot tanssittaa 🎵🎶🎶🎵🎶🎵🎵🎶😇🚀👠🙏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo vain tarkoittaa sitä että se sinua vaivaa kovin.Mites ne dinosaurukset sitten teillä näyttää minihameessa🤫
Emojien tulkki saapunut pelipaikalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minua myös käy jopa vähän sääliksi ne untamot jotka jollain tasolla vakuuttuu sen netistä ladatuista kuvista ja uffailee, että eikö tuo ole aika rohkea nöf nöf
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se selviä mitä sieltä tulee taivas varjele
Ensin tulee norsu ja sitte mehicano pääsee aitiopaikalle eikä tarvitse enään hoteliin mennä kalliisti,halpako on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomaan pientä virittyneisyyttä. Onko skitsofrenia alkanut oireilemaan tavallista ärhäkämmin, eikö pää kestä? Se on teillä netin orjilla vähän sellaista, kun asiat konkretisoituu ja nehän konkretisoituu hyvinkin julkisesti, niin alkaa vimmattu huitominen. Heikko ihminen on heikko ihminen vaikka virtuaalisesti tilanteen mukaan yrittääkin kompensoida näitä irl puuttuvia ominaisuuksia. Eikö ole hauskaa 😉
Sinullako ei sitten ollutkaan kiire.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ymmärsin mutta ei kiinnosta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paremmalta näytän kuin vuosiin ,kiitos irtiotton.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lol. No minä teen omaa juttua tee sinä omaasi, nimikirjainkaima. En ehkä toivo että meidän ajatuksia fuusioidaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paremmalta näytän kuin vuosiin ,kiitos irtiotton.
Et taida näyttää 😂 skitson muuten tunnistaa aika helposti, eikä asiaa auta että viihdyt koulujen lähettyvillä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On erittäin hauskaa seurata! Kas tässä meillä kaikkien älynystyröiden kuningas. Itse itsensä muiden yläpuolelle kohottama ylimys. Ja voi riemun kilinä kuinka suosittu tulikaan tästä avauksesta. Itse todennäköisesti loihti kovinkin tuottoisan avauksen onnistuneesti. Oikein mukavaa päivää näiden kukkoilujesi lomassa. Puuhaa riittää varmaan pitkälle iltasn asti ja viikonloppu taas tulossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On erittäin hauskaa seurata! Kas tässä meillä kaikkien älynystyröiden kuningas. Itse itsensä muiden yläpuolelle kohottama ylimys. Ja voi riemun kilinä kuinka suosittu tulikaan tästä avauksesta. Itse todennäköisesti loihti kovinkin tuottoisan avauksen onnistuneesti. Oikein mukavaa päivää näiden kukkoilujesi lomassa. Puuhaa riittää varmaan pitkälle iltasn asti ja viikonloppu taas tulossa.
En ota kunniaa tai loukkauksia palstasetä sinun ihan omista töherryksistä, mutta kiitos kun tuot koko ajan esille tämän seikan, kuinka pieneksi ja mitättömäksi itsesi tunnet. Valitettavasti katkeruutesi tulee olemaan myös sen naula arkkuusi jota olen rakennellut jo vuosikymmenen ja yli. Ta taa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et taida näyttää 😂 skitson muuten tunnistaa aika helposti, eikä asiaa auta että viihdyt koulujen lähettyvillä
Tuskin oli minulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin palstaäijähän on aika fiksaantunut ns koulutyttöihin. Aika pahalta näyttää gubbe
Yleensä tällainen gubber on feminiini. Ei ehkä halua kertoa suuntautumistaan. Sehän olisi heikkous. Kun esittää vahvaa. On helpompi nukkua yönsä kuin myöntää että on tunteita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos prinsessaa tahdot tanssittaa 🎵🎶🎶🎵🎶🎵🎵🎶😇🚀👠🙏
En usko etä oikeat miehet haluaa gubbea nyt tanssittaa. Onko latexit jalassa ja skottimekko
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä tällainen gubber on feminiini. Ei ehkä halua kertoa suuntautumistaan. Sehän olisi heikkous. Kun esittää vahvaa. On helpompi nukkua yönsä kuin myöntää että on tunteita.
Esittää vahvaa 🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaahan, kun oikein monta kertaa kiihotuit kommentoimaankin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin oli minulle.
Sulle just!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaahan, kun oikein monta kertaa kiihotuit kommentoimaankin.
Anna palstasetää vastaan käyvän pitää omat messunsa ja pidä sinä siitä huolta, että oma liturgia käy kaupaksi ns
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti koira ei syö myrkkyä.
- AnonyymiUUSI
Uhkailetko jonkun lemmikkiä tai yritätkö rekrytoida porukkaa?
- AnonyymiUUSI
Tapahan penikka jo itsesi. Saitko muuten esim ketään paikallista vakuutettua, että tämä tällainen kuittaisi sinun mielipahat? Joille ei ole mitään järkellistä syytä. Nuoleskelijoiden into ei yllättäisi, mutta ehkä annan sen verran siimaa, että sinun päänsisäinen viberaatio vain. Aika näyttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uhkailetko jonkun lemmikkiä tai yritätkö rekrytoida porukkaa?
Oletko psykoosissa.Tuohan oli varoitus mahdollisesta yleisestä uhkasta.Näitähän on ollut keväisin ympäri Suomea.Ota koksua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko psykoosissa.Tuohan oli varoitus mahdollisesta yleisestä uhkasta.Näitähän on ollut keväisin ympäri Suomea.Ota koksua.
En käytä kolia ja lumia, mutta hyvä kun tajusit edes yrittää kääntää tämän tippa päässä- unelman. Loppukaneettis paljasti😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tapahan penikka jo itsesi. Saitko muuten esim ketään paikallista vakuutettua, että tämä tällainen kuittaisi sinun mielipahat? Joille ei ole mitään järkellistä syytä. Nuoleskelijoiden into ei yllättäisi, mutta ehkä annan sen verran siimaa, että sinun päänsisäinen viberaatio vain. Aika näyttää.
Ei ole kyllä penikasta kyse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En käytä kolia ja lumia, mutta hyvä kun tajusit edes yrittää kääntää tämän tippa päässä- unelman. Loppukaneettis paljasti😉
Olipa mitä vaan, koirat on vaarassa ellei hoideta hyvin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyllä penikasta kyse.
Joku faariko sitten vai
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipa mitä vaan, koirat on vaarassa ellei hoideta hyvin.
Nytkö osaat kertoa siitäkin uusia juttuja. Ullatuus
- AnonyymiUUSI
Joo ,ei tu videolle.
- AnonyymiUUSI
Eikö sekin ole vähän erikoista jos koko filmejä ei tartte ees kattella? Yhden inte piisaa
- AnonyymiUUSI
On tosiaan joku jäänyt saamatta.
- AnonyymiUUSI
Eräästä paikasta kyllä!
- AnonyymiUUSI
Sinä olet se kuka lähtee sitä hissi remonttia pakoon kosks et jaksa kävellä portaita😶
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet se kuka lähtee sitä hissi remonttia pakoon kosks et jaksa kävellä portaita😶
No en. Tämä liittyy harrastukseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🥳🤩ehheheehhehe kuinka vitsikästä menikö sun hissi remonttiin🤭kattele vaan itse eteen ettet kompastu vaikka portaissa muistaakseni tapaturma-altista sorttia ja karma is.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No en. Tämä liittyy harrastukseen.
Neuvon sinua ,kuulostat nuorehkolta aikuiselta,ettet ottaisi näitä suoli24 vakavasti ja kertoisit vanhemmille tästä mahdollisimman nopeaa.
- AnonyymiUUSI
Pikkulinnut kävi visertämässä että lähden pakoon sua ja jatkan omaa elämääni.
- AnonyymiUUSI
VÄÄRIN😂 MINÄ TULEN PAIKALLE KUN KAIKKI ON HYVIN JA OLET RAKENTANUT UUDEN ELÄMÄN. KOSTO ON SULOINEN. TULEE VAIN SURUA JA KUOLEMAA🥀
MINÄ JAKSAN ODOTTAA KUN SAALIINI ON VALMIS - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
VÄÄRIN😂 MINÄ TULEN PAIKALLE KUN KAIKKI ON HYVIN JA OLET RAKENTANUT UUDEN ELÄMÄN. KOSTO ON SULOINEN. TULEE VAIN SURUA JA KUOLEMAA🥀
MINÄ JAKSAN ODOTTAA KUN SAALIINI ON VALMISPalstasetä otahan ne vaipat jo pois kohta tulee viikatemies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä otahan ne vaipat jo pois kohta tulee viikatemies
Tämä caps lockin pohjaan painaminen indikoi stressiä selvästi, sisällöllä ei niin väliä palstasedälle itselleen kunhan jotain tulee pihalle
- AnonyymiUUSI
en, ihan vaan pieniä matkoja. ei kannata, hermostua jos on kiusaa tehnyt ja provosoitunut jutuista ja ollut porukka kiusoista, mukana, sitä kiusaa, takaisin myös itse. Antaa sen muille, hyvässä ja pahassa, mitä kestää itse. ja jos muille tekee työkiusaa ja, muuta, sitä saa itse. ja kostaa väärin niin tulloopi takaisin. niin se menee eikä ole merkitystä onko nuori vai vanha nainen vai mies. ja se ylimielisyys ja ahneus ja, kiusaaminen ja haku saada muilta tai saada uhreja, ne tullee tekijöille takaisin. älä hermostu älä hermostu. ei tee hyvää ja jos muille teette saatte itse.
- AnonyymiUUSI
on avattu paljon uusia projekteja niihin voitte hakea, jota kautta voi saada kaikkea oikein. myös tukea eri asioihin. ja valvottuja. siksi osa ei niihin halua. itse olen joissakin ollut, ihan ok. jos sopii muuhun elämää, eikä mene raivolla.
- AnonyymiUUSI
Mikä puolue kyseessä?Keskusta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä puolue kyseessä?Keskusta?
Koitahan vielä irvistellä irvistelyitäsi jännämies tähän palstasedän sikermään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olit sitten se pieni pää leveiden hartioiden välissä tai sitten se pitkä omasta mielestä beibifeissi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olit sitten se pieni pää leveiden hartioiden välissä tai sitten se pitkä omasta mielestä beibifeissi
Ja sanotaanko tähän loppuun vielä se, että palsta kiittää hyvistä itsensälopetusvinkeistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli kyllä.Arvasin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli kyllä.Arvasin.
No kerro nyt ihmeessä mitä tälla kertaa arvasit, kosminen kokija..
- AnonyymiUUSI
Joo mi lehmä jää äitiyslomalle.
- AnonyymiUUSI
Ei kun ternimaitoa myymään jos kanttura poikii🐄
- AnonyymiUUSI
Juu jätti jonkun elämänsä tilaisuuden väliin ilmeisesti, mikä rokotti rokoille. Se tuskin jäi kaivelemaan, että oisko pitäny kuitenkin. Sitä nolompaa kun sentimentaalisista stooreista jää kiinni tai siis siitä, mihin pikkusieluisuuteen höpön löpöt perustuu oikeasti. Let’s go mullit navettanne palaa.
- AnonyymiUUSI
Varas,joka vie toisten alushousukki,mitähän toi mies tekee naisten alusvaatteilla,ei nekään mitään halpoja ole! Kenen oikeudella tulet naapuriin,sotket paikkoja,varastat!Sairas olet oleggi!
- AnonyymiUUSI
No sepä se palstaäijä jos niin vähällä pääsee, tuossa on kalsarit irti riivattu satula kaupanpäälle.
- AnonyymiUUSI
Sairasta mekkalointia koko ketju. Mutta hyvä kun räkytätte täällä, ettei eskaloidu muualla 😅
- AnonyymiUUSI
Joo sekavaa shittii täällä niinku aina 🤣
- AnonyymiUUSI
Arvasin että menee trendaaviin tämä oletetusti palstasedän pamaus.
- AnonyymiUUSI
Eksää tiärä. Linnan pojat saa aamusin puhelimet hetkeks kouraan.
- AnonyymiUUSI
Lähden. Tuutko mukaan?
- AnonyymiUUSI
Kyllä vain, matka on suunnitteilla - tämä rakettimme hetkessä valmistuu, ja sen määränpää on kuu.. Odotellaan enää vain täysikuta, että osutaan siihen varmemmin. Sellaisella sirpillä olis ikävä keikkuakin, voi koska hyvänsä horjahtaa yli laidan pohjattomaan avaruuteen.
- AnonyymiUUSI
Et ollutkaan ystä, noiduit niin, siitä itseäsi kiitä......
Hyvästi.
T. arvaa kuka
hähähähähähähä.............
https://m.youtube.com/watch?v=6xXmashGRQA
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️672555Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1892248Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1312212Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.482147Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣331905Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1941687Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2211546Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171531Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261295Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä
Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva2201136