Karhulan s-market

Anonyymi-ap

Asioin kyseisessä kaupassa eräs vanhempi nainen pyysi kauppiaalta apua kun ei löytänyt etsimäänsä, kauppias vastasi, en nyt kerkeä sinua auttamaan, ja jatkoi tavaroitten paiskintaa hyllyyn. Seisoin järkyttyneenä kuulemastani, olin menossa kysymään vanhukselta mitä apua tarvitsee niin siinä olikin jo joku ystävällinen nainen häntä auttamassa. Olen kuullut että kyseinen kauppias tekoystävällinen ja töykeä,myös työntekijät samaa mieltä. Asiakaspalvelu pielessä.

19

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko S-Marketeissakin nykyään kauppias, en ole kuullutkaan.

Ettet vaan olisi Jumalniemen ramppimutsi ja somettamassa Aittiksen Siwalla???????

• Anonyymi

Kyllä olen

• Anonyymi

No tätä minäkin tulin kommentoimaan että taitaa olla trollausta koko aloitus, koska eihän osuuskaupoissa ole kauppiaita.

• Anonyymi

Saikuttajat pilanneet kauppiaan työpäivän.

• Anonyymi

Toistamiseen: Osuuskaupoissa (osuuskuntatoimintaa) ei tietääkseni ole kauppiaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toistamiseen: Osuuskaupoissa (osuuskuntatoimintaa) ei tietääkseni ole kauppiaita.

Olet oikeassa, ei ole kauppiasta ja sen huomaa. S-ryhmän kaupoissa on jatkuvasti tuotepuutteita ja tyhjiä hyllyja, kun taas K-ryhmässä kauppias kiertää osastoilla ja valvoo ettei asiakkaille tarjota eioota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa, ei ole kauppiasta ja sen huomaa. S-ryhmän kaupoissa on jatkuvasti tuotepuutteita ja tyhjiä hyllyja, kun taas K-ryhmässä kauppias kiertää osastoilla ja valvoo ettei asiakkaille tarjota eioota.

C- leikattua lohta myydään 3 PV aikana tarjouksessa, jo 1. Päivän jälkeen myydään ei oota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valvooko K-kauppias myös sitä, että K-ylihintaiset tavarat pysyy hyllyssä ?
        "Tavallista kalliimpi kauppa" on menettänyt markkinaosuuksia ja
        se on OIKEIN !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valvooko K-kauppias myös sitä, että K-ylihintaiset tavarat pysyy hyllyssä ?
        "Tavallista kalliimpi kauppa" on menettänyt markkinaosuuksia ja
        se on OIKEIN !

Joskus joutuu maksamaan hieman korkeampaa hintaa kun tuotetta tarvitsee ja osuuskaupasta "sattuu" olemaan tilapäisesti loppu. Toisaalta ylihintaa ei ole olemassakaan, se vaan tuntuu köyhistä siltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus joutuu maksamaan hieman korkeampaa hintaa kun tuotetta tarvitsee ja osuuskaupasta "sattuu" olemaan tilapäisesti loppu. Toisaalta ylihintaa ei ole olemassakaan, se vaan tuntuu köyhistä siltä.

Ota esimerkiksi punainen maito. Hintaero mieletön.

• Anonyymi

S kaupoissa ei ole kauppiasta.

• Anonyymi

onks se blondi Leppänen siellä vielä myymäläpäällikkönä??? kuvaus sattuu siihen

• Anonyymi

Kyllä taitaa olla ja kauppa myös likainen ja irtomyyntitiski sotkuinen onko hygieniasta mitään tietoo

• Anonyymi

Tänään seurasin sivusta kun pitkäaikainen kassaneiti äskirjaimella alkava leikkasi asiakkaalle irtomyynti tiskillä lihaa tai kalaa ei ollut hiukset suojattuna kyllähän jokainen sen tietää että hiukset on oltava suojattuna ettei hiuksia mene sekaan. Kyllä on hugieeninen kauppa.

• Anonyymi

Ei sitä lihaa tukalla leikata. Naisille sopii paremmin kun on hiukset aukk.
        Laitatko itse kotona pipon muka päähän kun voitelet voileipiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä lihaa tukalla leikata. Naisille sopii paremmin kun on hiukset aukk.
        Laitatko itse kotona pipon muka päähän kun voitelet voileipiä?

Se kuuluu sääntöihin, olipa tyhmä kommentti

• Anonyymi

Sinulla on ainakin 4 kirjoitusvirhettä + pilkkuja sekä oisteitä puuttuu. Sen lisäksi irtomyyntitiski kirjoitetaan yhteen. Täytyy olla tarkka mitä kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on ainakin 4 kirjoitusvirhettä pilkkuja sekä oisteitä puuttuu. Sen lisäksi irtomyyntitiski kirjoitetaan yhteen. Täytyy olla tarkka mitä kirjoittaa.

Jäikö sinulta pilkunnussuttaja kirjoittajan asia ymmärtämättä? Mitä ovat tekstissäsi mainitutu oisteet?

• Anonyymi

Höpö höpö paska puhetta kaikki

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      145
      2416
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1671
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      91
      1566
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      68
      1518
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      904
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      841
    7. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      805
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      57
      792
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      59
      776
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      735
    Aihe