Tuli Jukka Kuoppamäen sanat mieleen Matkahuollon alennustilasta Hämeenlinnassa: LAUDAT EESSÄ OVIEN!

Anonyymi-ap

Ennen niin vilkkaan Rahtisaunan ikäloput liukuovet yhteen sidottuina ja muutoinkin näky kuin neuvostoliittolaisesta rapistuneesta bunkkerista Hämeenlinnan linja-autoaseman rähjäisellä takapihalla. Niin tulee mieleen sotku ja hävitys jonka Neuvostoliitto lähtiessään Porkkalaan jätti kun katson läävää jonka Matjahuolto lähtiessään Rahtisaunaan jätti Hämeenlinnassa. Kuin soisi Hyljätyn valitus. Miksi Matkahuollon jäljiltä kaikki kiinteistöt ovat kuin perseessä pyöritettyjä?

81

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaan mitkä sanat tulee mieleen kummituslinnasta? Se vasta härskiin kuntoon jätettiin! Rapistunut, sisäilmaongelmainen hörskä, piha öljyn ja naftan marinoima. Ikinä ei huollettu, ei siivottu. Annettiin vaan pystyyn härskiintyä. Yhtä kaameassa kunnossa kuin autotkin.

    • Anonyymi

      Minulle tulee Onnibussin ja Valkeakosken Liikenteen horjuvaa liikennöintiä seuratessa aina ensimmäisenä mieleen Irwinin "Meni rahahommat pieleen..."Harrin rahahommat ovat menneet pieleen useampaan kertaan ja näiden kahden ensin mainitun rahahommat ovat hyvää vauhtia menossa pieleen.

      • Anonyymi

        Heini on hyvin varakas.


    • Anonyymi

      Eräänä kauniina päivänä näin erittäin rappioituneen näköisen Valkeakosken liikenteen kuljettajan Hämeenlinnassa myös. Tuli mieleen huolia kyseisestä yhtiöstä. Kuin matkahuolto ja VL olisivat jotenkin yhdessä alamäessä.. vaan mitä jäljelle jää? Nälkäisiä kuljettajia ajamassa ilman kunnollista palkkaa? Tulee jokusen vuosi sitten tapahtuneet mieleen...

      • Anonyymi

        Tuosta minullekin tuli mieleen nuo Anttilan nälkäisen näköiset miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta minullekin tuli mieleen nuo Anttilan nälkäisen näköiset miehet.

        Laurilla on kuva.


    • Anonyymi

      SININEN ON TAIVAS SINISET ON SILMÄNSÄ SEN VALKOINEN ON HANKI VALKOISET ON PUPUT ALBIINOT

      • Anonyymi

        ...jotka velkarahalla liisattu oon!


      • Anonyymi

        KOTIMAA KUN TAAKSE JÄI
        MIETIN HILJAA MIELESSÄIN
        MITÄ SIITÄ KERTOISIN
        KYSYJILLE VASTAISIN

        KERTOISINKO KÖYHYYDEN
        LAUDAT EESSÄ MH:N OVIEN
        TAI SEN HEININ RIKKAUDEN
        KUNNES TIESIN VASTAUKSEN

        SININEN ON TAIVAS
        SINISET ON SILMÄNSÄ SEN
        VALKOINEN ON HANKI
        VALKOISET ON PUPUT ALBIINOT
        VALKOISET ON NAAMAT
        PARONIEN SUOHONAJETTUJEN
        VALKOISET ON PUPUT
        HEININ HYVIN VARAKKAAN!


    • Anonyymi

      miksi kaikki valkeakosken liikenteen kuljettajat on nälkiintyneen näköisiä, nikotiinin kellastamia ja tuoksuvat viinalle ja kuselle pitkän matkan päähän? Onko heidän työpaikassa jotain vialla?

      • Anonyymi

        Kyllä oli Paunullakin värikästä porukkaa kuskeina:

        No ala sitten lyömään -luoto
        Pirssi-Hytönen
        Naftamuija
        Niin se vaan on -Taina
        Ovet auki -Manfred
        Konttausmummo
        Eelinkeelinklot
        Kaulaketjukaulaäijä
        Kalasoppakaljupää
        Se on kylmissään -Häjy (nynny)
        Ex-rekkakuskikaahin
        Sileäkätinen gnää gnää -äijä
        Lukiomuija
        Potkaa vatta hei -ukko
        Hinku-ukko
        Natsapappa
        Yön Timo
        Tää on joku kaupunginauto -muija
        Tottakai me tehdään nokianmiesten ruokatunnit -hillitty
        Jarrutlukkoon -Jallu


    • Anonyymi

      Eipä tuo ihme ole. Matkahuolto on aina ollut monessakin mielessä lähellä Neuvostoliittoa.

    • Anonyymi

      Kommentti Hämeenlinnasta. Forssasta tilaamani paketti tuli aiemmin pikavuoron kyydissä nopeasti Hämeenlinnaan. Nyt se lähetetään ensin Turkuun, sitten Vantaan terminaaliin ja lopulta Hämeenlinnan pakettiautomaattiin. Kilometrejä tulee 55:n sijasta reilusti yli 300. Pohjoisesta tulevat paketit tulivat aiemmin yleensä Lahden kautta, nyt nekin koukkaavat Vantaalla.

      • Anonyymi

        MH:n järjen valo: OFF


      • Anonyymi

        Ounastelen että koittavat ajaa Pekolan hautaan, jo aiemmin kolkattujen Yhdysliikenteen ja Soini Hellstenin seuraksi. Ja tappaa kymppitien kaukoliikenteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ounastelen että koittavat ajaa Pekolan hautaan, jo aiemmin kolkattujen Yhdysliikenteen ja Soini Hellstenin seuraksi. Ja tappaa kymppitien kaukoliikenteen.

        Tämähän istuisi hyvin Matkahuollon pirtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ounastelen että koittavat ajaa Pekolan hautaan, jo aiemmin kolkattujen Yhdysliikenteen ja Soini Hellstenin seuraksi. Ja tappaa kymppitien kaukoliikenteen.

        Mitenkähän se mahtaisi onnistua? Kerropas vähän.
        Ihan tiedoksi, Pekola osti aikoinaan Yhdysliikenteen ja Soini Hellstenin ihan omakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkähän se mahtaisi onnistua? Kerropas vähän.
        Ihan tiedoksi, Pekola osti aikoinaan Yhdysliikenteen ja Soini Hellstenin ihan omakseen.

        Esimerkiksi rahtikiellolla. Nythän Pekola jo riutuu sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkähän se mahtaisi onnistua? Kerropas vähän.
        Ihan tiedoksi, Pekola osti aikoinaan Yhdysliikenteen ja Soini Hellstenin ihan omakseen.

        Yhdysliikenne ja Soini Hellsten ovat olleet jo kauan haudassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi rahtikiellolla. Nythän Pekola jo riutuu sitä

        Rahtisaunan sulku iski paljon kipeämmin Pekolaan kuin VL:ään, joka toki oli MH:n ykköskohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi rahtikiellolla. Nythän Pekola jo riutuu sitä

        Pitäisikö sinun pyrkiä jo sieltä tynnyristä pois?
        Jos joku haluaa kuljettaa rahtia, niin siitä tekemään sopimuksia ja ottamaan rahat ilman välikäsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö sinun pyrkiä jo sieltä tynnyristä pois?
        Jos joku haluaa kuljettaa rahtia, niin siitä tekemään sopimuksia ja ottamaan rahat ilman välikäsiä.

        Niinhän Onnibus ja Eskelinen tekivät! Iskivät MH:lta hampaat kurkkuun! Mutta esim. Alamäki ja Pekola ei pystynyt/pysty. Ei ollut/ole muskeleita. Tuonen viita korjasi/korjaa. Ja MH:n pamput polttelevat sikareitaan viskilasit käsissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän Onnibus ja Eskelinen tekivät! Iskivät MH:lta hampaat kurkkuun! Mutta esim. Alamäki ja Pekola ei pystynyt/pysty. Ei ollut/ole muskeleita. Tuonen viita korjasi/korjaa. Ja MH:n pamput polttelevat sikareitaan viskilasit käsissään.

        Kyllä nämä Tamponin ja Eskelisen rahtipuuhastelut ovat vain puuhastelua.
        Ja Tamponihan on julistanut, että paketit eivät kuulu linja-autoihin.
        Tosin voiko noita raatoja kutsua linja-autoiksi....`
        Eskelisen harvahkot vuorot Lapin kotakyliin tuonevat pikkuisen lisän vuoroille.
        Matkahuollon pakettiautomaatit ovat varsin kattavasti toiminnassa koko maassa ja systeemi pelaa oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nämä Tamponin ja Eskelisen rahtipuuhastelut ovat vain puuhastelua.
        Ja Tamponihan on julistanut, että paketit eivät kuulu linja-autoihin.
        Tosin voiko noita raatoja kutsua linja-autoiksi....`
        Eskelisen harvahkot vuorot Lapin kotakyliin tuonevat pikkuisen lisän vuoroille.
        Matkahuollon pakettiautomaatit ovat varsin kattavasti toiminnassa koko maassa ja systeemi pelaa oikein hyvin.

        Mutta systeemi on härski.


      • Anonyymi

        Muistutettakoon tähän mikä hulluus silloinkin alkoi kun KUNINKAAT alkoivat liikennöidä Tampereelta Poriin 2012. KUNINKAIDEN suorien vuorojen sijaan MH pisti rahtinsa kulkemaan hitaampaa vaihdollista reittiä Huittisten kautta! Vaan oikeus voitti tässäkin: nyt tuo Huittisten reittikin on Onnibussin hallussa ja MH:n linja-autorahti ajettu suohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistutettakoon tähän mikä hulluus silloinkin alkoi kun KUNINKAAT alkoivat liikennöidä Tampereelta Poriin 2012. KUNINKAIDEN suorien vuorojen sijaan MH pisti rahtinsa kulkemaan hitaampaa vaihdollista reittiä Huittisten kautta! Vaan oikeus voitti tässäkin: nyt tuo Huittisten reittikin on Onnibussin hallussa ja MH:n linja-autorahti ajettu suohon.

        Kuka loihe lausumaan: Paketit eivät kuulu linja-autoihin?
        Ja nyt siellä eskarirepussa halutaan taas kuljettaa pikkupikkupaketteja ja ajetaan linja-autoasemien kautta, vaikka ihmiset eivät asu siellä?
        Ja kaukoliikennettä ei voi ajaa muilla kuin 2-kerrosbusseilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistutettakoon tähän mikä hulluus silloinkin alkoi kun KUNINKAAT alkoivat liikennöidä Tampereelta Poriin 2012. KUNINKAIDEN suorien vuorojen sijaan MH pisti rahtinsa kulkemaan hitaampaa vaihdollista reittiä Huittisten kautta! Vaan oikeus voitti tässäkin: nyt tuo Huittisten reittikin on Onnibussin hallussa ja MH:n linja-autorahti ajettu suohon.

        "ja MH:n linja-autorahti ajettu suohon."
        Niin, MH:n linja-autorahtiahan Tre-Pori välillä ei enää ole, mutta MH:n Tampere-Pori rahtikuljetukset voivat paremmin kuin koskaan.
        Ja katsotaan nyt, kuka tuota Tampere-Huittinen-reittiä ensi vuonna liikennöi, ei välttämättä KUNINGAS tavarajunillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdysliikenne ja Soini Hellsten ovat olleet jo kauan haudassa.

        "Yhdysliikenne ja Soini Hellsten ovat olleet jo kauan haudassa."

        Tuo ei pidä ollenkaan paikkaansa. Yhdysliikeenne Oy on edelleen toimiva yhtiö, noin miljoonan euron liikevaihdolla toimiva osakeyhtiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ja MH:n linja-autorahti ajettu suohon."
        Niin, MH:n linja-autorahtiahan Tre-Pori välillä ei enää ole, mutta MH:n Tampere-Pori rahtikuljetukset voivat paremmin kuin koskaan.
        Ja katsotaan nyt, kuka tuota Tampere-Huittinen-reittiä ensi vuonna liikennöi, ei välttämättä KUNINGAS tavarajunillaan.

        Matkahuollon olemassaolon oikeutusta ei enää ole. Matkahuolto on synonyymi linja-autolle, EI rekka-autolle. Mitä ikinä Matkahuolto rekoilla pelehtiikin, sen nullifioin. Mielestäni KKV voisi määrätä Matkahuollon muuttamaan nimensä tai lopettamaan toimintansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkahuollon olemassaolon oikeutusta ei enää ole. Matkahuolto on synonyymi linja-autolle, EI rekka-autolle. Mitä ikinä Matkahuolto rekoilla pelehtiikin, sen nullifioin. Mielestäni KKV voisi määrätä Matkahuollon muuttamaan nimensä tai lopettamaan toimintansa.

        Samalla KKV voisi määrätä Onnibussin muuttamaan nimensä, Onnella ei ole mitään tekemistä niillä matkustamisessa. Milloin tulessa, milloin pylväässä, milloin ojassa, milloin liikennemerkissä, milloin kuski katselee videoita ajaessaan jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yhdysliikenne ja Soini Hellsten ovat olleet jo kauan haudassa."

        Tuo ei pidä ollenkaan paikkaansa. Yhdysliikeenne Oy on edelleen toimiva yhtiö, noin miljoonan euron liikevaihdolla toimiva osakeyhtiö.

        No onhan Soini Hellsten Oy:kin _muodollisesti_ yhä olemassa. Käytännössä on kuitenkin vähän niin ettei Pekola-yhtiöitä oikein ole enää olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan Soini Hellsten Oy:kin _muodollisesti_ yhä olemassa. Käytännössä on kuitenkin vähän niin ettei Pekola-yhtiöitä oikein ole enää olemassa.

        Mutta Valkeakosken Liikenne on käytännössäkin olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkahuollon olemassaolon oikeutusta ei enää ole. Matkahuolto on synonyymi linja-autolle, EI rekka-autolle. Mitä ikinä Matkahuolto rekoilla pelehtiikin, sen nullifioin. Mielestäni KKV voisi määrätä Matkahuollon muuttamaan nimensä tai lopettamaan toimintansa.

        "Matkahuolto on synonyymi linja-autolle,"
        Totta turiset. Onnibuskin ajelee hienoilla kaksikerrosmatkahuolloilla ympäri Suomea pikavuoroliikennettä. Onhan sillä toki myös yksikerroksisia matkahuoltoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Valkeakosken Liikenne on käytännössäkin olemassa.

        Eipä ole kovin pitkään olemassa, jos eivät YMMÄRRÄ hetkeä jolloin pitäisi takoa kun rauta on kuuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole kovin pitkään olemassa, jos eivät YMMÄRRÄ hetkeä jolloin pitäisi takoa kun rauta on kuuma.

        Koko ajan ajetaan kolmostien paisteessa ja pimeydessä takoen tulikuumaa rautaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi rahtikiellolla. Nythän Pekola jo riutuu sitä

        "Esimerkiksi rahtikiellolla. Nythän Pekola jo riutuu sitä"
        Ettei vaan olisi kysymys LAL:n tikarista, kuten Anttilankin kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Esimerkiksi rahtikiellolla. Nythän Pekola jo riutuu sitä"
        Ettei vaan olisi kysymys LAL:n tikarista, kuten Anttilankin kohdalla.

        Ensiksi Anttila Oy

        1) orjuutettiin EB:n ja LL:n toimesta

        kunnes heikennetyn Anttilan

        2) lopullinen loppu toimitettiin LAL:n ja LA:n toimesta.

        Voidaan puhua tikariniskustakin. Mutta seassa oli paljon muutakin ketunhäntää ja pukinsorkkaa.

        Lisätietoja saa mm. Linja-automuseosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ounastelen että koittavat ajaa Pekolan hautaan, jo aiemmin kolkattujen Yhdysliikenteen ja Soini Hellstenin seuraksi. Ja tappaa kymppitien kaukoliikenteen.

        Kun noita salaliittoteorioitasi mietit, kerro meille mitä Matkahuolto hyötyy siitä, että 10-tien kaukoliikenne loppuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan Soini Hellsten Oy:kin _muodollisesti_ yhä olemassa. Käytännössä on kuitenkin vähän niin ettei Pekola-yhtiöitä oikein ole enää olemassa.

        Hellsten ja Yhdysliikenne on fuusioitu Pekolan Liikenteeseen. Ei mitään sen dramaattisempaa kuin kevyempi hallinto, kun kaikki on yhden yhtiön alaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun noita salaliittoteorioitasi mietit, kerro meille mitä Matkahuolto hyötyy siitä, että 10-tien kaukoliikenne loppuisi.

        Saavat rummuttaa rintaansa ja osoittaa sormella Pekkaa, Lauria ja Merjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensiksi Anttila Oy

        1) orjuutettiin EB:n ja LL:n toimesta

        kunnes heikennetyn Anttilan

        2) lopullinen loppu toimitettiin LAL:n ja LA:n toimesta.

        Voidaan puhua tikariniskustakin. Mutta seassa oli paljon muutakin ketunhäntää ja pukinsorkkaa.

        Lisätietoja saa mm. Linja-automuseosta.

        1. Kerropas miten orjuutettiin?
        2.Miten loppu toimitettiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellsten ja Yhdysliikenne on fuusioitu Pekolan Liikenteeseen. Ei mitään sen dramaattisempaa kuin kevyempi hallinto, kun kaikki on yhden yhtiön alaisuudessa.

        "Hellsten ja Yhdysliikenne on fuusioitu Pekolan Liikenteeseen. "
        Soini Hellsten Oy ja Yhdysliikenne Oy ovat edelleen toimivia osakeyhtiöitä, eikä niitä ole mihinkään fuusioitu. Johto, siis hallitus ja toimitusjohtaja, on sama kaikissa yhtiöissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Kerropas miten orjuutettiin?
        2.Miten loppu toimitettiin?

        Tulehan kesällä museolle. Saat mm. tietää, miksei yhtäkään Anttilan autoa saatu pelastettua jälkipolville nähtäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulehan kesällä museolle. Saat mm. tietää, miksei yhtäkään Anttilan autoa saatu pelastettua jälkipolville nähtäväksi.

        Miksi siellä pitäisi olla juuri Anttilan auto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulehan kesällä museolle. Saat mm. tietää, miksei yhtäkään Anttilan autoa saatu pelastettua jälkipolville nähtäväksi.

        Eipä tuokaan asia liity oikeastaan mihinkään keskusteltuun.
        Olisiko siis LAL:n pitänut museoida joku Anttilan Kutteri? Tai LA:n? Tai KA:n? Ja jos, niin miksi juuri Anttilan Kutter? Suomessa on monta firmaa, joiden autoja ei ole museoitu.
        Miksi KA ei ole museoinut Tamponin ensimmäistä Bovaa?
        Mutta sinulla jäi vastaamatta noihin kysymyksiini.


      • Anonyymi

        Luuletko satusetä, että kaikki lukijatkin ovat yhtä pehmeitä kuin sinä?


      • Anonyymi

        LAL:n käskystä? Jos joku pitää tuon harhaisen tajunnanvirtaa totena, on vielä hullumpi.


      • Anonyymi

        Minkävärisiä sieniä sä vedät? Olisiko mielestäsi homeiset, ruostuneet ja vakuuttamattomat raadot pitänyt säilyttää? Anttilan kalusto oli melkein, siis MELKEIN yhtä paskaa kuin valkeakosken liikenteen nyt on. Ei jatkoon. Todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkävärisiä sieniä sä vedät? Olisiko mielestäsi homeiset, ruostuneet ja vakuuttamattomat raadot pitänyt säilyttää? Anttilan kalusto oli melkein, siis MELKEIN yhtä paskaa kuin valkeakosken liikenteen nyt on. Ei jatkoon. Todellakaan.

        Olisi pitänyt ilman muuta ainakin yksi säästää ja museoida. Autot olivat päässeet huonoon kuntoin koska EB ja LL olivat orjuuttaneet AA:ta jo vuosia. Millä rahoilla AA niitä olisi huoltanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi pitänyt ilman muuta ainakin yksi säästää ja museoida. Autot olivat päässeet huonoon kuntoin koska EB ja LL olivat orjuuttaneet AA:ta jo vuosia. Millä rahoilla AA niitä olisi huoltanut?

        Ja kerrotko kuinka EB ja LL olivat orjuuttaneet Anttilaa vuosikausia?
        Mitkä olivat orjuuttamismetodit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkävärisiä sieniä sä vedät? Olisiko mielestäsi homeiset, ruostuneet ja vakuuttamattomat raadot pitänyt säilyttää? Anttilan kalusto oli melkein, siis MELKEIN yhtä paskaa kuin valkeakosken liikenteen nyt on. Ei jatkoon. Todellakaan.

        Ei nuo niin huonossa hapessa ollut etteikö niistä jonkin olisi voinut museoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kerrotko kuinka EB ja LL olivat orjuuttaneet Anttilaa vuosikausia?
        Mitkä olivat orjuuttamismetodit?

        Täällähän on väitetty ettei Onnibussi ja valkeakosken liikennekkään huolla autojaan! Kuinka sitten joku Anttila olisi voinut huoltaa??


      • Anonyymi

        Entäs se Tamponi-Bova? Miksi Lauri ei museoinut sitä ja perustanut sille museota? Miksi?
        Entä se ainoa Puskarahtipaketti? Miksi siitä ei tehty edes jäljennöstä muistoksi museoon?
        Kaikki hävisivät kuin pieru San Fransiscoon, vain siemennesteen haju jäi hetkeksi leijumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nuo niin huonossa hapessa ollut etteikö niistä jonkin olisi voinut museoida.

        Kyllä nyt haukutaan aivan väärää puuta.
        Anttilanhan tuo museoauto olisi pitänyt laittaa kuntoon, Artolla olisi ollut joutilasta aikaa olla museonhoitajana vaikka vuoropäivinä arkkitehtivaimonsa kanssa.

        Sen verran pitää tuohon **skanjauhantaan sanoa, että ei niitä Anttilan busseja noin vaan LA
        LAL:n käskystä kovin äkkiä hävittänyt, vaan viimeisin Anttilan bussi poistettiin Satakunnan liikenteen väreissä 2019.


      • Anonyymi

        Siinäpä taas vajaaälyistä tekstiä, huolestuttavaa mielen järkkymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä, joukkoliikenneasiantuntijoiden lausuntoja Anttilan kaluston kiivaasta hävitysvimmasta:

        https://jlf.fi/viestiketjut/lauttakylän-auto-ostanut-artturi-anttilan.443/

        Hyvä että totuus murtautuu esiin!

        Tuosta linkin lähteestä käy hyvin ilmi ettei Anttilan kalustoa romutettu sen iän tai kunnon takia.

        Anttilan kalusto olisi kuntonsa ja ikänsä puolesta istunut oikein hyvin Lauttakylän Auton laivueeseen.

        Syyt romuttamiselle olivat toisaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että totuus murtautuu esiin!

        Tuosta linkin lähteestä käy hyvin ilmi ettei Anttilan kalustoa romutettu sen iän tai kunnon takia.

        Anttilan kalusto olisi kuntonsa ja ikänsä puolesta istunut oikein hyvin Lauttakylän Auton laivueeseen.

        Syyt romuttamiselle olivat toisaalla.

        Turha noita höpölinkkejä on tänne laitella.
        Kyllösen hillopurkilta heitellyt valheet voi jättää omaan arvoonsa.
        Sakot on maksettu.
        Alamäki ei ole voittoa tehnyt pitkään pitkään aikaan, vaikka on rahtia saanut kuskata niin paljon kuin autoon mahtui. Onneksi Onnibus veti maton Alamäen alta lopettamalla yhteisvuoron ajamisensa?
        Syyt romuttamiselle eivät näköjään valkene, vaikka useamman kerran on jo kysytty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha noita höpölinkkejä on tänne laitella.
        Kyllösen hillopurkilta heitellyt valheet voi jättää omaan arvoonsa.
        Sakot on maksettu.
        Alamäki ei ole voittoa tehnyt pitkään pitkään aikaan, vaikka on rahtia saanut kuskata niin paljon kuin autoon mahtui. Onneksi Onnibus veti maton Alamäen alta lopettamalla yhteisvuoron ajamisensa?
        Syyt romuttamiselle eivät näköjään valkene, vaikka useamman kerran on jo kysytty.

        Tule kysymään kesällä museolta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä, joukkoliikenneasiantuntijoiden lausuntoja Anttilan kaluston kiivaasta hävitysvimmasta:

        https://jlf.fi/viestiketjut/lauttakylän-auto-ostanut-artturi-anttilan.443/

        Vai joukkoliikenneasiantuntijoiden lausuntoja. Suurin osa tuolla kirjoittelijoista on kuljettajia eri bussiyhtiöistä ja osa ihan tavallisia tallaajia, jotka ovat kiinnostuneita siitä mitä alalla tapahtuu. Minäkin olen tuonne kirjoitellut, enkä pidä itseäni asiantuntijana bussien parissa. En myöskään näe olleen mitään hävittämisvimmaa, vaan on luonnollista, että yhtiön ostaja maalaa ostamansa käyttökelpoiset autot omiin väreihinsä, ja myy tai romuttaa tarpeettomat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai joukkoliikenneasiantuntijoiden lausuntoja. Suurin osa tuolla kirjoittelijoista on kuljettajia eri bussiyhtiöistä ja osa ihan tavallisia tallaajia, jotka ovat kiinnostuneita siitä mitä alalla tapahtuu. Minäkin olen tuonne kirjoitellut, enkä pidä itseäni asiantuntijana bussien parissa. En myöskään näe olleen mitään hävittämisvimmaa, vaan on luonnollista, että yhtiön ostaja maalaa ostamansa käyttökelpoiset autot omiin väreihinsä, ja myy tai romuttaa tarpeettomat.

        Eivätkö muka bussinkuljettajat ole alan asiantuntijoita? Eivät ehkä ns. leipäkuskit (oon tääl vaan töissä), mutta monet kuljettajat kyllä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö muka bussinkuljettajat ole alan asiantuntijoita? Eivät ehkä ns. leipäkuskit (oon tääl vaan töissä), mutta monet kuljettajat kyllä ovat.

        Minä tiedän bussikuskin joka on samaan aikaan päätoimittaja, johtaja ja joukkoliikennevelho. Eli kyllähän bussikuski voi hyvin olla joukkoliikennealan asiantuntijakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö muka bussinkuljettajat ole alan asiantuntijoita? Eivät ehkä ns. leipäkuskit (oon tääl vaan töissä), mutta monet kuljettajat kyllä ovat.

        Luitko edes noiden "joukkoliikenneasiantuntijoiden" "lausuntoja"
        Anttilan kaluston kiivaasta hävitysvimmasta? Todennäköisesti et, koska tuosta linkistä ei löydy mitään, jota voisi sanoa lausunnoksi.
        Ei minusta myöskään osoita erityistä joukkkoliikenneasiantuntemusta etsiä netistä yhtiöiden kalustolistoja ja todeta, että #xxx on poistettu käytöstä, ja sitten kirjoittaa tuo jlf-forumille. Sitten joku lukee noita asiantuntijoiden "lausuntoja".
        Tuossa lisää näitä lausuntoja;
        https://jlf.fi/viestiketjut/kalustopoistot.16615/sivu-5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko edes noiden "joukkoliikenneasiantuntijoiden" "lausuntoja"
        Anttilan kaluston kiivaasta hävitysvimmasta? Todennäköisesti et, koska tuosta linkistä ei löydy mitään, jota voisi sanoa lausunnoksi.
        Ei minusta myöskään osoita erityistä joukkkoliikenneasiantuntemusta etsiä netistä yhtiöiden kalustolistoja ja todeta, että #xxx on poistettu käytöstä, ja sitten kirjoittaa tuo jlf-forumille. Sitten joku lukee noita asiantuntijoiden "lausuntoja".
        Tuossa lisää näitä lausuntoja;
        https://jlf.fi/viestiketjut/kalustopoistot.16615/sivu-5

        Siellä puhutaan nimenomaan kiireellisestä kaluston hävittämisestä sekä todetaan LA:n kaluston tila, johon AA:n autot olisivat sopineet hyvin.

        Mikä ihmeen vimma paronimielisillä on vängätä ja kieltää totuus silloinkin kun se hyppää useista eri lähteistä naamalle? Ihan tulee Neuvostoliiton/Venäjän touhut mieleen: kaikki kiistetään vaikka olisi savuava ase kädessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä puhutaan nimenomaan kiireellisestä kaluston hävittämisestä sekä todetaan LA:n kaluston tila, johon AA:n autot olisivat sopineet hyvin.

        Mikä ihmeen vimma paronimielisillä on vängätä ja kieltää totuus silloinkin kun se hyppää useista eri lähteistä naamalle? Ihan tulee Neuvostoliiton/Venäjän touhut mieleen: kaikki kiistetään vaikka olisi savuava ase kädessä!

        "Mikä ihmeen vimma paronimielisillä on vängätä ja kieltää totuus silloinkin kun se hyppää useista eri lähteistä naamalle?"

        Tämän kysymyksen esitti jo aikoinaan kunnioitettu Pekka Möttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä puhutaan nimenomaan kiireellisestä kaluston hävittämisestä sekä todetaan LA:n kaluston tila, johon AA:n autot olisivat sopineet hyvin.

        Mikä ihmeen vimma paronimielisillä on vängätä ja kieltää totuus silloinkin kun se hyppää useista eri lähteistä naamalle? Ihan tulee Neuvostoliiton/Venäjän touhut mieleen: kaikki kiistetään vaikka olisi savuava ase kädessä!

        Kyllä minusta vaikuttaa että vänkääjä näkee salaliittoja ja keijukaisia ihan jokaisessa asiassa mikä ei ole OB;n tai VL:n tapa.
        Vaikka palava Onnibussi ajaisi vammaisten orpolapsien päiväkotiin seinästä läpi ja räjähtäisi surmaten 100 lasta, niin vänkääjien mielestä se olisi KUNINKAAN YLISTETTÄVÄ teko, johon paroni ei pystyisi mitenkään, koska kartellioikeudenkäynti olisi tuominnut nämä sakkoihin ja Anttilaa oli orjuutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minusta vaikuttaa että vänkääjä näkee salaliittoja ja keijukaisia ihan jokaisessa asiassa mikä ei ole OB;n tai VL:n tapa.
        Vaikka palava Onnibussi ajaisi vammaisten orpolapsien päiväkotiin seinästä läpi ja räjähtäisi surmaten 100 lasta, niin vänkääjien mielestä se olisi KUNINKAAN YLISTETTÄVÄ teko, johon paroni ei pystyisi mitenkään, koska kartellioikeudenkäynti olisi tuominnut nämä sakkoihin ja Anttilaa oli orjuutettu.

        Pekan ja Laurin kanssa toimineena ehdoton uskollisuus totuudelle tarttui minuunkin. Enää en voi sietää vilpillisiä väärintoimijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä puhutaan nimenomaan kiireellisestä kaluston hävittämisestä sekä todetaan LA:n kaluston tila, johon AA:n autot olisivat sopineet hyvin.

        Mikä ihmeen vimma paronimielisillä on vängätä ja kieltää totuus silloinkin kun se hyppää useista eri lähteistä naamalle? Ihan tulee Neuvostoliiton/Venäjän touhut mieleen: kaikki kiistetään vaikka olisi savuava ase kädessä!

        Eihän mistään kiireellisestä hävittämisestä kirjoita kukaan muu kuin yksi kahjo salaliittoteoreetikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän mistään kiireellisestä hävittämisestä kirjoita kukaan muu kuin yksi kahjo salaliittoteoreetikko.

        Valtava tuhoamiskiire iski. Tuossa linkissähän on listattuna pikana hävitettyjen Anttilan ratsujen rekisterinumerotkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekan ja Laurin kanssa toimineena ehdoton uskollisuus totuudelle tarttui minuunkin. Enää en voi sietää vilpillisiä väärintoimijoita.

        Ilahduttavaa kuulla, että olet valaistunut, etkä enää siedä Pekkaa ja Lauria.


    • Anonyymi

      Wäkewä alistus !!!

      • Anonyymi

        Ja millä sinäkin luulet jotakuta alistavasi, tyhjäaivo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja millä sinäkin luulet jotakuta alistavasi, tyhjäaivo!

        Rykien kohti länttä - Länsilinjat
        Räkien kohti suota - Paunu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rykien kohti länttä - Länsilinjat
        Räkien kohti suota - Paunu

        Usko jo asiantuntijoita, jos vielä toivoa on. Jos katkeruudesta ei osaa päästää irti, se ennen pitkää sairastuttaa mielen, eikä siitä ole paluuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko jo asiantuntijoita, jos vielä toivoa on. Jos katkeruudesta ei osaa päästää irti, se ennen pitkää sairastuttaa mielen, eikä siitä ole paluuta.

        Ei Paunulla enää toivoa ole. Länsilinjoilla saattaa hyvin ollakin kunhan pelaa jälleen korttinsa oikein. Nyt alalla eletään taas murrosaikaa ja pitää olla tarkkana. Vuoden 2012 murroksessa Länsilinjat - vaikka teki virheitä sekin - pelasi korttinsa huomattavasti fiksummin kuin monet muut, jo suossa olevat paronitalot.


    • Anonyymi

      Hulluus REHOTTAA!!!

      • Anonyymi

        Luuulenpa, että suurin osa noista hulluista kirjoituksista on yhden ja saman vinksahtaneen kirjoitelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuulenpa, että suurin osa noista hulluista kirjoituksista on yhden ja saman vinksahtaneen kirjoitelmia.

        Ainakin kaksi on kirjoittajaa on tiedossa. Toinen Valkeakosken ja toinen Lammin suunnalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin kaksi on kirjoittajaa on tiedossa. Toinen Valkeakosken ja toinen Lammin suunnalta.

        Harras on hartaan mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harras on hartaan mieli.

        Siis tarkoitatko Hartsan mieltä?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

      Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      76
      3143
    2. Nyt se sit loppuu

      Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2877
    3. Kuoleman pelko katosi

      Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2415
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

      tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2246
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

      tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      62
      2079
    6. Jos sitä keittelis teetä

      Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

      Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

      Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1583
    9. Ei mun tunteet

      ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1420
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

      Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      36
      1416
    Aihe