Ennen niin vilkkaan Rahtisaunan ikäloput liukuovet yhteen sidottuina ja muutoinkin näky kuin neuvostoliittolaisesta rapistuneesta bunkkerista Hämeenlinnan linja-autoaseman rähjäisellä takapihalla. Niin tulee mieleen sotku ja hävitys jonka Neuvostoliitto lähtiessään Porkkalaan jätti kun katson läävää jonka Matjahuolto lähtiessään Rahtisaunaan jätti Hämeenlinnassa. Kuin soisi Hyljätyn valitus. Miksi Matkahuollon jäljiltä kaikki kiinteistöt ovat kuin perseessä pyöritettyjä?
Tuli Jukka Kuoppamäen sanat mieleen Matkahuollon alennustilasta Hämeenlinnassa: LAUDAT EESSÄ OVIEN!
81
595
Vastaukset
- Anonyymi
Vaan mitkä sanat tulee mieleen kummituslinnasta? Se vasta härskiin kuntoon jätettiin! Rapistunut, sisäilmaongelmainen hörskä, piha öljyn ja naftan marinoima. Ikinä ei huollettu, ei siivottu. Annettiin vaan pystyyn härskiintyä. Yhtä kaameassa kunnossa kuin autotkin.
- Anonyymi
Minulle tulee Onnibussin ja Valkeakosken Liikenteen horjuvaa liikennöintiä seuratessa aina ensimmäisenä mieleen Irwinin "Meni rahahommat pieleen..."Harrin rahahommat ovat menneet pieleen useampaan kertaan ja näiden kahden ensin mainitun rahahommat ovat hyvää vauhtia menossa pieleen.
- Anonyymi
Heini on hyvin varakas.
- Anonyymi
Eräänä kauniina päivänä näin erittäin rappioituneen näköisen Valkeakosken liikenteen kuljettajan Hämeenlinnassa myös. Tuli mieleen huolia kyseisestä yhtiöstä. Kuin matkahuolto ja VL olisivat jotenkin yhdessä alamäessä.. vaan mitä jäljelle jää? Nälkäisiä kuljettajia ajamassa ilman kunnollista palkkaa? Tulee jokusen vuosi sitten tapahtuneet mieleen...
- Anonyymi
Tuosta minullekin tuli mieleen nuo Anttilan nälkäisen näköiset miehet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta minullekin tuli mieleen nuo Anttilan nälkäisen näköiset miehet.
Laurilla on kuva.
- Anonyymi
SININEN ON TAIVAS SINISET ON SILMÄNSÄ SEN VALKOINEN ON HANKI VALKOISET ON PUPUT ALBIINOT
- Anonyymi
...jotka velkarahalla liisattu oon!
- Anonyymi
KOTIMAA KUN TAAKSE JÄI
MIETIN HILJAA MIELESSÄIN
MITÄ SIITÄ KERTOISIN
KYSYJILLE VASTAISIN
KERTOISINKO KÖYHYYDEN
LAUDAT EESSÄ MH:N OVIEN
TAI SEN HEININ RIKKAUDEN
KUNNES TIESIN VASTAUKSEN
SININEN ON TAIVAS
SINISET ON SILMÄNSÄ SEN
VALKOINEN ON HANKI
VALKOISET ON PUPUT ALBIINOT
VALKOISET ON NAAMAT
PARONIEN SUOHONAJETTUJEN
VALKOISET ON PUPUT
HEININ HYVIN VARAKKAAN!
- Anonyymi
miksi kaikki valkeakosken liikenteen kuljettajat on nälkiintyneen näköisiä, nikotiinin kellastamia ja tuoksuvat viinalle ja kuselle pitkän matkan päähän? Onko heidän työpaikassa jotain vialla?
- Anonyymi
Kyllä oli Paunullakin värikästä porukkaa kuskeina:
No ala sitten lyömään -luoto
Pirssi-Hytönen
Naftamuija
Niin se vaan on -Taina
Ovet auki -Manfred
Konttausmummo
Eelinkeelinklot
Kaulaketjukaulaäijä
Kalasoppakaljupää
Se on kylmissään -Häjy (nynny)
Ex-rekkakuskikaahin
Sileäkätinen gnää gnää -äijä
Lukiomuija
Potkaa vatta hei -ukko
Hinku-ukko
Natsapappa
Yön Timo
Tää on joku kaupunginauto -muija
Tottakai me tehdään nokianmiesten ruokatunnit -hillitty
Jarrutlukkoon -Jallu
- Anonyymi
Eipä tuo ihme ole. Matkahuolto on aina ollut monessakin mielessä lähellä Neuvostoliittoa.
- Anonyymi
Kommentti Hämeenlinnasta. Forssasta tilaamani paketti tuli aiemmin pikavuoron kyydissä nopeasti Hämeenlinnaan. Nyt se lähetetään ensin Turkuun, sitten Vantaan terminaaliin ja lopulta Hämeenlinnan pakettiautomaattiin. Kilometrejä tulee 55:n sijasta reilusti yli 300. Pohjoisesta tulevat paketit tulivat aiemmin yleensä Lahden kautta, nyt nekin koukkaavat Vantaalla.
- Anonyymi
MH:n järjen valo: OFF
- Anonyymi
Ounastelen että koittavat ajaa Pekolan hautaan, jo aiemmin kolkattujen Yhdysliikenteen ja Soini Hellstenin seuraksi. Ja tappaa kymppitien kaukoliikenteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ounastelen että koittavat ajaa Pekolan hautaan, jo aiemmin kolkattujen Yhdysliikenteen ja Soini Hellstenin seuraksi. Ja tappaa kymppitien kaukoliikenteen.
Tämähän istuisi hyvin Matkahuollon pirtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ounastelen että koittavat ajaa Pekolan hautaan, jo aiemmin kolkattujen Yhdysliikenteen ja Soini Hellstenin seuraksi. Ja tappaa kymppitien kaukoliikenteen.
Mitenkähän se mahtaisi onnistua? Kerropas vähän.
Ihan tiedoksi, Pekola osti aikoinaan Yhdysliikenteen ja Soini Hellstenin ihan omakseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkähän se mahtaisi onnistua? Kerropas vähän.
Ihan tiedoksi, Pekola osti aikoinaan Yhdysliikenteen ja Soini Hellstenin ihan omakseen.Esimerkiksi rahtikiellolla. Nythän Pekola jo riutuu sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkähän se mahtaisi onnistua? Kerropas vähän.
Ihan tiedoksi, Pekola osti aikoinaan Yhdysliikenteen ja Soini Hellstenin ihan omakseen.Yhdysliikenne ja Soini Hellsten ovat olleet jo kauan haudassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi rahtikiellolla. Nythän Pekola jo riutuu sitä
Rahtisaunan sulku iski paljon kipeämmin Pekolaan kuin VL:ään, joka toki oli MH:n ykköskohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi rahtikiellolla. Nythän Pekola jo riutuu sitä
Pitäisikö sinun pyrkiä jo sieltä tynnyristä pois?
Jos joku haluaa kuljettaa rahtia, niin siitä tekemään sopimuksia ja ottamaan rahat ilman välikäsiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö sinun pyrkiä jo sieltä tynnyristä pois?
Jos joku haluaa kuljettaa rahtia, niin siitä tekemään sopimuksia ja ottamaan rahat ilman välikäsiä.Niinhän Onnibus ja Eskelinen tekivät! Iskivät MH:lta hampaat kurkkuun! Mutta esim. Alamäki ja Pekola ei pystynyt/pysty. Ei ollut/ole muskeleita. Tuonen viita korjasi/korjaa. Ja MH:n pamput polttelevat sikareitaan viskilasit käsissään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän Onnibus ja Eskelinen tekivät! Iskivät MH:lta hampaat kurkkuun! Mutta esim. Alamäki ja Pekola ei pystynyt/pysty. Ei ollut/ole muskeleita. Tuonen viita korjasi/korjaa. Ja MH:n pamput polttelevat sikareitaan viskilasit käsissään.
Kyllä nämä Tamponin ja Eskelisen rahtipuuhastelut ovat vain puuhastelua.
Ja Tamponihan on julistanut, että paketit eivät kuulu linja-autoihin.
Tosin voiko noita raatoja kutsua linja-autoiksi....`
Eskelisen harvahkot vuorot Lapin kotakyliin tuonevat pikkuisen lisän vuoroille.
Matkahuollon pakettiautomaatit ovat varsin kattavasti toiminnassa koko maassa ja systeemi pelaa oikein hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nämä Tamponin ja Eskelisen rahtipuuhastelut ovat vain puuhastelua.
Ja Tamponihan on julistanut, että paketit eivät kuulu linja-autoihin.
Tosin voiko noita raatoja kutsua linja-autoiksi....`
Eskelisen harvahkot vuorot Lapin kotakyliin tuonevat pikkuisen lisän vuoroille.
Matkahuollon pakettiautomaatit ovat varsin kattavasti toiminnassa koko maassa ja systeemi pelaa oikein hyvin.Mutta systeemi on härski.
- Anonyymi
Muistutettakoon tähän mikä hulluus silloinkin alkoi kun KUNINKAAT alkoivat liikennöidä Tampereelta Poriin 2012. KUNINKAIDEN suorien vuorojen sijaan MH pisti rahtinsa kulkemaan hitaampaa vaihdollista reittiä Huittisten kautta! Vaan oikeus voitti tässäkin: nyt tuo Huittisten reittikin on Onnibussin hallussa ja MH:n linja-autorahti ajettu suohon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistutettakoon tähän mikä hulluus silloinkin alkoi kun KUNINKAAT alkoivat liikennöidä Tampereelta Poriin 2012. KUNINKAIDEN suorien vuorojen sijaan MH pisti rahtinsa kulkemaan hitaampaa vaihdollista reittiä Huittisten kautta! Vaan oikeus voitti tässäkin: nyt tuo Huittisten reittikin on Onnibussin hallussa ja MH:n linja-autorahti ajettu suohon.
Kuka loihe lausumaan: Paketit eivät kuulu linja-autoihin?
Ja nyt siellä eskarirepussa halutaan taas kuljettaa pikkupikkupaketteja ja ajetaan linja-autoasemien kautta, vaikka ihmiset eivät asu siellä?
Ja kaukoliikennettä ei voi ajaa muilla kuin 2-kerrosbusseilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistutettakoon tähän mikä hulluus silloinkin alkoi kun KUNINKAAT alkoivat liikennöidä Tampereelta Poriin 2012. KUNINKAIDEN suorien vuorojen sijaan MH pisti rahtinsa kulkemaan hitaampaa vaihdollista reittiä Huittisten kautta! Vaan oikeus voitti tässäkin: nyt tuo Huittisten reittikin on Onnibussin hallussa ja MH:n linja-autorahti ajettu suohon.
"ja MH:n linja-autorahti ajettu suohon."
Niin, MH:n linja-autorahtiahan Tre-Pori välillä ei enää ole, mutta MH:n Tampere-Pori rahtikuljetukset voivat paremmin kuin koskaan.
Ja katsotaan nyt, kuka tuota Tampere-Huittinen-reittiä ensi vuonna liikennöi, ei välttämättä KUNINGAS tavarajunillaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdysliikenne ja Soini Hellsten ovat olleet jo kauan haudassa.
"Yhdysliikenne ja Soini Hellsten ovat olleet jo kauan haudassa."
Tuo ei pidä ollenkaan paikkaansa. Yhdysliikeenne Oy on edelleen toimiva yhtiö, noin miljoonan euron liikevaihdolla toimiva osakeyhtiö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ja MH:n linja-autorahti ajettu suohon."
Niin, MH:n linja-autorahtiahan Tre-Pori välillä ei enää ole, mutta MH:n Tampere-Pori rahtikuljetukset voivat paremmin kuin koskaan.
Ja katsotaan nyt, kuka tuota Tampere-Huittinen-reittiä ensi vuonna liikennöi, ei välttämättä KUNINGAS tavarajunillaan.Matkahuollon olemassaolon oikeutusta ei enää ole. Matkahuolto on synonyymi linja-autolle, EI rekka-autolle. Mitä ikinä Matkahuolto rekoilla pelehtiikin, sen nullifioin. Mielestäni KKV voisi määrätä Matkahuollon muuttamaan nimensä tai lopettamaan toimintansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkahuollon olemassaolon oikeutusta ei enää ole. Matkahuolto on synonyymi linja-autolle, EI rekka-autolle. Mitä ikinä Matkahuolto rekoilla pelehtiikin, sen nullifioin. Mielestäni KKV voisi määrätä Matkahuollon muuttamaan nimensä tai lopettamaan toimintansa.
Samalla KKV voisi määrätä Onnibussin muuttamaan nimensä, Onnella ei ole mitään tekemistä niillä matkustamisessa. Milloin tulessa, milloin pylväässä, milloin ojassa, milloin liikennemerkissä, milloin kuski katselee videoita ajaessaan jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yhdysliikenne ja Soini Hellsten ovat olleet jo kauan haudassa."
Tuo ei pidä ollenkaan paikkaansa. Yhdysliikeenne Oy on edelleen toimiva yhtiö, noin miljoonan euron liikevaihdolla toimiva osakeyhtiö.No onhan Soini Hellsten Oy:kin _muodollisesti_ yhä olemassa. Käytännössä on kuitenkin vähän niin ettei Pekola-yhtiöitä oikein ole enää olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan Soini Hellsten Oy:kin _muodollisesti_ yhä olemassa. Käytännössä on kuitenkin vähän niin ettei Pekola-yhtiöitä oikein ole enää olemassa.
Mutta Valkeakosken Liikenne on käytännössäkin olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkahuollon olemassaolon oikeutusta ei enää ole. Matkahuolto on synonyymi linja-autolle, EI rekka-autolle. Mitä ikinä Matkahuolto rekoilla pelehtiikin, sen nullifioin. Mielestäni KKV voisi määrätä Matkahuollon muuttamaan nimensä tai lopettamaan toimintansa.
"Matkahuolto on synonyymi linja-autolle,"
Totta turiset. Onnibuskin ajelee hienoilla kaksikerrosmatkahuolloilla ympäri Suomea pikavuoroliikennettä. Onhan sillä toki myös yksikerroksisia matkahuoltoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Valkeakosken Liikenne on käytännössäkin olemassa.
Eipä ole kovin pitkään olemassa, jos eivät YMMÄRRÄ hetkeä jolloin pitäisi takoa kun rauta on kuuma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole kovin pitkään olemassa, jos eivät YMMÄRRÄ hetkeä jolloin pitäisi takoa kun rauta on kuuma.
Koko ajan ajetaan kolmostien paisteessa ja pimeydessä takoen tulikuumaa rautaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi rahtikiellolla. Nythän Pekola jo riutuu sitä
"Esimerkiksi rahtikiellolla. Nythän Pekola jo riutuu sitä"
Ettei vaan olisi kysymys LAL:n tikarista, kuten Anttilankin kohdalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Esimerkiksi rahtikiellolla. Nythän Pekola jo riutuu sitä"
Ettei vaan olisi kysymys LAL:n tikarista, kuten Anttilankin kohdalla.Ensiksi Anttila Oy
1) orjuutettiin EB:n ja LL:n toimesta
kunnes heikennetyn Anttilan
2) lopullinen loppu toimitettiin LAL:n ja LA:n toimesta.
Voidaan puhua tikariniskustakin. Mutta seassa oli paljon muutakin ketunhäntää ja pukinsorkkaa.
Lisätietoja saa mm. Linja-automuseosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ounastelen että koittavat ajaa Pekolan hautaan, jo aiemmin kolkattujen Yhdysliikenteen ja Soini Hellstenin seuraksi. Ja tappaa kymppitien kaukoliikenteen.
Kun noita salaliittoteorioitasi mietit, kerro meille mitä Matkahuolto hyötyy siitä, että 10-tien kaukoliikenne loppuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan Soini Hellsten Oy:kin _muodollisesti_ yhä olemassa. Käytännössä on kuitenkin vähän niin ettei Pekola-yhtiöitä oikein ole enää olemassa.
Hellsten ja Yhdysliikenne on fuusioitu Pekolan Liikenteeseen. Ei mitään sen dramaattisempaa kuin kevyempi hallinto, kun kaikki on yhden yhtiön alaisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun noita salaliittoteorioitasi mietit, kerro meille mitä Matkahuolto hyötyy siitä, että 10-tien kaukoliikenne loppuisi.
Saavat rummuttaa rintaansa ja osoittaa sormella Pekkaa, Lauria ja Merjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensiksi Anttila Oy
1) orjuutettiin EB:n ja LL:n toimesta
kunnes heikennetyn Anttilan
2) lopullinen loppu toimitettiin LAL:n ja LA:n toimesta.
Voidaan puhua tikariniskustakin. Mutta seassa oli paljon muutakin ketunhäntää ja pukinsorkkaa.
Lisätietoja saa mm. Linja-automuseosta.1. Kerropas miten orjuutettiin?
2.Miten loppu toimitettiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellsten ja Yhdysliikenne on fuusioitu Pekolan Liikenteeseen. Ei mitään sen dramaattisempaa kuin kevyempi hallinto, kun kaikki on yhden yhtiön alaisuudessa.
"Hellsten ja Yhdysliikenne on fuusioitu Pekolan Liikenteeseen. "
Soini Hellsten Oy ja Yhdysliikenne Oy ovat edelleen toimivia osakeyhtiöitä, eikä niitä ole mihinkään fuusioitu. Johto, siis hallitus ja toimitusjohtaja, on sama kaikissa yhtiöissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Kerropas miten orjuutettiin?
2.Miten loppu toimitettiin?Tulehan kesällä museolle. Saat mm. tietää, miksei yhtäkään Anttilan autoa saatu pelastettua jälkipolville nähtäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulehan kesällä museolle. Saat mm. tietää, miksei yhtäkään Anttilan autoa saatu pelastettua jälkipolville nähtäväksi.
Miksi siellä pitäisi olla juuri Anttilan auto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulehan kesällä museolle. Saat mm. tietää, miksei yhtäkään Anttilan autoa saatu pelastettua jälkipolville nähtäväksi.
Eipä tuokaan asia liity oikeastaan mihinkään keskusteltuun.
Olisiko siis LAL:n pitänut museoida joku Anttilan Kutteri? Tai LA:n? Tai KA:n? Ja jos, niin miksi juuri Anttilan Kutter? Suomessa on monta firmaa, joiden autoja ei ole museoitu.
Miksi KA ei ole museoinut Tamponin ensimmäistä Bovaa?
Mutta sinulla jäi vastaamatta noihin kysymyksiini. - Anonyymi
Luuletko satusetä, että kaikki lukijatkin ovat yhtä pehmeitä kuin sinä?
- Anonyymi
LAL:n käskystä? Jos joku pitää tuon harhaisen tajunnanvirtaa totena, on vielä hullumpi.
- Anonyymi
Minkävärisiä sieniä sä vedät? Olisiko mielestäsi homeiset, ruostuneet ja vakuuttamattomat raadot pitänyt säilyttää? Anttilan kalusto oli melkein, siis MELKEIN yhtä paskaa kuin valkeakosken liikenteen nyt on. Ei jatkoon. Todellakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkävärisiä sieniä sä vedät? Olisiko mielestäsi homeiset, ruostuneet ja vakuuttamattomat raadot pitänyt säilyttää? Anttilan kalusto oli melkein, siis MELKEIN yhtä paskaa kuin valkeakosken liikenteen nyt on. Ei jatkoon. Todellakaan.
Olisi pitänyt ilman muuta ainakin yksi säästää ja museoida. Autot olivat päässeet huonoon kuntoin koska EB ja LL olivat orjuuttaneet AA:ta jo vuosia. Millä rahoilla AA niitä olisi huoltanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi pitänyt ilman muuta ainakin yksi säästää ja museoida. Autot olivat päässeet huonoon kuntoin koska EB ja LL olivat orjuuttaneet AA:ta jo vuosia. Millä rahoilla AA niitä olisi huoltanut?
Ja kerrotko kuinka EB ja LL olivat orjuuttaneet Anttilaa vuosikausia?
Mitkä olivat orjuuttamismetodit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkävärisiä sieniä sä vedät? Olisiko mielestäsi homeiset, ruostuneet ja vakuuttamattomat raadot pitänyt säilyttää? Anttilan kalusto oli melkein, siis MELKEIN yhtä paskaa kuin valkeakosken liikenteen nyt on. Ei jatkoon. Todellakaan.
Ei nuo niin huonossa hapessa ollut etteikö niistä jonkin olisi voinut museoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kerrotko kuinka EB ja LL olivat orjuuttaneet Anttilaa vuosikausia?
Mitkä olivat orjuuttamismetodit?Täällähän on väitetty ettei Onnibussi ja valkeakosken liikennekkään huolla autojaan! Kuinka sitten joku Anttila olisi voinut huoltaa??
- Anonyymi
Entäs se Tamponi-Bova? Miksi Lauri ei museoinut sitä ja perustanut sille museota? Miksi?
Entä se ainoa Puskarahtipaketti? Miksi siitä ei tehty edes jäljennöstä muistoksi museoon?
Kaikki hävisivät kuin pieru San Fransiscoon, vain siemennesteen haju jäi hetkeksi leijumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nuo niin huonossa hapessa ollut etteikö niistä jonkin olisi voinut museoida.
Kyllä nyt haukutaan aivan väärää puuta.
Anttilanhan tuo museoauto olisi pitänyt laittaa kuntoon, Artolla olisi ollut joutilasta aikaa olla museonhoitajana vaikka vuoropäivinä arkkitehtivaimonsa kanssa.
Sen verran pitää tuohon **skanjauhantaan sanoa, että ei niitä Anttilan busseja noin vaan LA
LAL:n käskystä kovin äkkiä hävittänyt, vaan viimeisin Anttilan bussi poistettiin Satakunnan liikenteen väreissä 2019. - Anonyymi
Siinäpä taas vajaaälyistä tekstiä, huolestuttavaa mielen järkkymistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä taas vajaaälyistä tekstiä, huolestuttavaa mielen järkkymistä.
Etteivät paronimielisten valheet ottaisi valtaa:
https://www.kkv.fi/ajankohtaista/tiedotteet/bussikartelliasiaan-paatos-korkein-hallinto-oikeus-korotti-seuraamusmaksuja/
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2013021516678734
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-kyllonen-vihrealle-langalle-matkahuolto-on-uhkaillut-minua/1904326
https://www.kaleva.fi/liikennoitsija-v-alamaki-oy-hakeutui-konkurssiin-h/5680329 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etteivät paronimielisten valheet ottaisi valtaa:
https://www.kkv.fi/ajankohtaista/tiedotteet/bussikartelliasiaan-paatos-korkein-hallinto-oikeus-korotti-seuraamusmaksuja/
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2013021516678734
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-kyllonen-vihrealle-langalle-matkahuolto-on-uhkaillut-minua/1904326
https://www.kaleva.fi/liikennoitsija-v-alamaki-oy-hakeutui-konkurssiin-h/5680329Ja vielä, joukkoliikenneasiantuntijoiden lausuntoja Anttilan kaluston kiivaasta hävitysvimmasta:
https://jlf.fi/viestiketjut/lauttakylän-auto-ostanut-artturi-anttilan.443/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä, joukkoliikenneasiantuntijoiden lausuntoja Anttilan kaluston kiivaasta hävitysvimmasta:
https://jlf.fi/viestiketjut/lauttakylän-auto-ostanut-artturi-anttilan.443/Hyvä että totuus murtautuu esiin!
Tuosta linkin lähteestä käy hyvin ilmi ettei Anttilan kalustoa romutettu sen iän tai kunnon takia.
Anttilan kalusto olisi kuntonsa ja ikänsä puolesta istunut oikein hyvin Lauttakylän Auton laivueeseen.
Syyt romuttamiselle olivat toisaalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että totuus murtautuu esiin!
Tuosta linkin lähteestä käy hyvin ilmi ettei Anttilan kalustoa romutettu sen iän tai kunnon takia.
Anttilan kalusto olisi kuntonsa ja ikänsä puolesta istunut oikein hyvin Lauttakylän Auton laivueeseen.
Syyt romuttamiselle olivat toisaalla.Turha noita höpölinkkejä on tänne laitella.
Kyllösen hillopurkilta heitellyt valheet voi jättää omaan arvoonsa.
Sakot on maksettu.
Alamäki ei ole voittoa tehnyt pitkään pitkään aikaan, vaikka on rahtia saanut kuskata niin paljon kuin autoon mahtui. Onneksi Onnibus veti maton Alamäen alta lopettamalla yhteisvuoron ajamisensa?
Syyt romuttamiselle eivät näköjään valkene, vaikka useamman kerran on jo kysytty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha noita höpölinkkejä on tänne laitella.
Kyllösen hillopurkilta heitellyt valheet voi jättää omaan arvoonsa.
Sakot on maksettu.
Alamäki ei ole voittoa tehnyt pitkään pitkään aikaan, vaikka on rahtia saanut kuskata niin paljon kuin autoon mahtui. Onneksi Onnibus veti maton Alamäen alta lopettamalla yhteisvuoron ajamisensa?
Syyt romuttamiselle eivät näköjään valkene, vaikka useamman kerran on jo kysytty.Tule kysymään kesällä museolta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä, joukkoliikenneasiantuntijoiden lausuntoja Anttilan kaluston kiivaasta hävitysvimmasta:
https://jlf.fi/viestiketjut/lauttakylän-auto-ostanut-artturi-anttilan.443/Vai joukkoliikenneasiantuntijoiden lausuntoja. Suurin osa tuolla kirjoittelijoista on kuljettajia eri bussiyhtiöistä ja osa ihan tavallisia tallaajia, jotka ovat kiinnostuneita siitä mitä alalla tapahtuu. Minäkin olen tuonne kirjoitellut, enkä pidä itseäni asiantuntijana bussien parissa. En myöskään näe olleen mitään hävittämisvimmaa, vaan on luonnollista, että yhtiön ostaja maalaa ostamansa käyttökelpoiset autot omiin väreihinsä, ja myy tai romuttaa tarpeettomat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai joukkoliikenneasiantuntijoiden lausuntoja. Suurin osa tuolla kirjoittelijoista on kuljettajia eri bussiyhtiöistä ja osa ihan tavallisia tallaajia, jotka ovat kiinnostuneita siitä mitä alalla tapahtuu. Minäkin olen tuonne kirjoitellut, enkä pidä itseäni asiantuntijana bussien parissa. En myöskään näe olleen mitään hävittämisvimmaa, vaan on luonnollista, että yhtiön ostaja maalaa ostamansa käyttökelpoiset autot omiin väreihinsä, ja myy tai romuttaa tarpeettomat.
Eivätkö muka bussinkuljettajat ole alan asiantuntijoita? Eivät ehkä ns. leipäkuskit (oon tääl vaan töissä), mutta monet kuljettajat kyllä ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkö muka bussinkuljettajat ole alan asiantuntijoita? Eivät ehkä ns. leipäkuskit (oon tääl vaan töissä), mutta monet kuljettajat kyllä ovat.
Minä tiedän bussikuskin joka on samaan aikaan päätoimittaja, johtaja ja joukkoliikennevelho. Eli kyllähän bussikuski voi hyvin olla joukkoliikennealan asiantuntijakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkö muka bussinkuljettajat ole alan asiantuntijoita? Eivät ehkä ns. leipäkuskit (oon tääl vaan töissä), mutta monet kuljettajat kyllä ovat.
Luitko edes noiden "joukkoliikenneasiantuntijoiden" "lausuntoja"
Anttilan kaluston kiivaasta hävitysvimmasta? Todennäköisesti et, koska tuosta linkistä ei löydy mitään, jota voisi sanoa lausunnoksi.
Ei minusta myöskään osoita erityistä joukkkoliikenneasiantuntemusta etsiä netistä yhtiöiden kalustolistoja ja todeta, että #xxx on poistettu käytöstä, ja sitten kirjoittaa tuo jlf-forumille. Sitten joku lukee noita asiantuntijoiden "lausuntoja".
Tuossa lisää näitä lausuntoja;
https://jlf.fi/viestiketjut/kalustopoistot.16615/sivu-5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko edes noiden "joukkoliikenneasiantuntijoiden" "lausuntoja"
Anttilan kaluston kiivaasta hävitysvimmasta? Todennäköisesti et, koska tuosta linkistä ei löydy mitään, jota voisi sanoa lausunnoksi.
Ei minusta myöskään osoita erityistä joukkkoliikenneasiantuntemusta etsiä netistä yhtiöiden kalustolistoja ja todeta, että #xxx on poistettu käytöstä, ja sitten kirjoittaa tuo jlf-forumille. Sitten joku lukee noita asiantuntijoiden "lausuntoja".
Tuossa lisää näitä lausuntoja;
https://jlf.fi/viestiketjut/kalustopoistot.16615/sivu-5Siellä puhutaan nimenomaan kiireellisestä kaluston hävittämisestä sekä todetaan LA:n kaluston tila, johon AA:n autot olisivat sopineet hyvin.
Mikä ihmeen vimma paronimielisillä on vängätä ja kieltää totuus silloinkin kun se hyppää useista eri lähteistä naamalle? Ihan tulee Neuvostoliiton/Venäjän touhut mieleen: kaikki kiistetään vaikka olisi savuava ase kädessä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä puhutaan nimenomaan kiireellisestä kaluston hävittämisestä sekä todetaan LA:n kaluston tila, johon AA:n autot olisivat sopineet hyvin.
Mikä ihmeen vimma paronimielisillä on vängätä ja kieltää totuus silloinkin kun se hyppää useista eri lähteistä naamalle? Ihan tulee Neuvostoliiton/Venäjän touhut mieleen: kaikki kiistetään vaikka olisi savuava ase kädessä!"Mikä ihmeen vimma paronimielisillä on vängätä ja kieltää totuus silloinkin kun se hyppää useista eri lähteistä naamalle?"
Tämän kysymyksen esitti jo aikoinaan kunnioitettu Pekka Möttö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä puhutaan nimenomaan kiireellisestä kaluston hävittämisestä sekä todetaan LA:n kaluston tila, johon AA:n autot olisivat sopineet hyvin.
Mikä ihmeen vimma paronimielisillä on vängätä ja kieltää totuus silloinkin kun se hyppää useista eri lähteistä naamalle? Ihan tulee Neuvostoliiton/Venäjän touhut mieleen: kaikki kiistetään vaikka olisi savuava ase kädessä!Kyllä minusta vaikuttaa että vänkääjä näkee salaliittoja ja keijukaisia ihan jokaisessa asiassa mikä ei ole OB;n tai VL:n tapa.
Vaikka palava Onnibussi ajaisi vammaisten orpolapsien päiväkotiin seinästä läpi ja räjähtäisi surmaten 100 lasta, niin vänkääjien mielestä se olisi KUNINKAAN YLISTETTÄVÄ teko, johon paroni ei pystyisi mitenkään, koska kartellioikeudenkäynti olisi tuominnut nämä sakkoihin ja Anttilaa oli orjuutettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minusta vaikuttaa että vänkääjä näkee salaliittoja ja keijukaisia ihan jokaisessa asiassa mikä ei ole OB;n tai VL:n tapa.
Vaikka palava Onnibussi ajaisi vammaisten orpolapsien päiväkotiin seinästä läpi ja räjähtäisi surmaten 100 lasta, niin vänkääjien mielestä se olisi KUNINKAAN YLISTETTÄVÄ teko, johon paroni ei pystyisi mitenkään, koska kartellioikeudenkäynti olisi tuominnut nämä sakkoihin ja Anttilaa oli orjuutettu.Pekan ja Laurin kanssa toimineena ehdoton uskollisuus totuudelle tarttui minuunkin. Enää en voi sietää vilpillisiä väärintoimijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä puhutaan nimenomaan kiireellisestä kaluston hävittämisestä sekä todetaan LA:n kaluston tila, johon AA:n autot olisivat sopineet hyvin.
Mikä ihmeen vimma paronimielisillä on vängätä ja kieltää totuus silloinkin kun se hyppää useista eri lähteistä naamalle? Ihan tulee Neuvostoliiton/Venäjän touhut mieleen: kaikki kiistetään vaikka olisi savuava ase kädessä!Eihän mistään kiireellisestä hävittämisestä kirjoita kukaan muu kuin yksi kahjo salaliittoteoreetikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän mistään kiireellisestä hävittämisestä kirjoita kukaan muu kuin yksi kahjo salaliittoteoreetikko.
Valtava tuhoamiskiire iski. Tuossa linkissähän on listattuna pikana hävitettyjen Anttilan ratsujen rekisterinumerotkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekan ja Laurin kanssa toimineena ehdoton uskollisuus totuudelle tarttui minuunkin. Enää en voi sietää vilpillisiä väärintoimijoita.
Ilahduttavaa kuulla, että olet valaistunut, etkä enää siedä Pekkaa ja Lauria.
- Anonyymi
Wäkewä alistus !!!
- Anonyymi
Ja millä sinäkin luulet jotakuta alistavasi, tyhjäaivo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja millä sinäkin luulet jotakuta alistavasi, tyhjäaivo!
Rykien kohti länttä - Länsilinjat
Räkien kohti suota - Paunu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rykien kohti länttä - Länsilinjat
Räkien kohti suota - PaunuUsko jo asiantuntijoita, jos vielä toivoa on. Jos katkeruudesta ei osaa päästää irti, se ennen pitkää sairastuttaa mielen, eikä siitä ole paluuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko jo asiantuntijoita, jos vielä toivoa on. Jos katkeruudesta ei osaa päästää irti, se ennen pitkää sairastuttaa mielen, eikä siitä ole paluuta.
Ei Paunulla enää toivoa ole. Länsilinjoilla saattaa hyvin ollakin kunhan pelaa jälleen korttinsa oikein. Nyt alalla eletään taas murrosaikaa ja pitää olla tarkkana. Vuoden 2012 murroksessa Länsilinjat - vaikka teki virheitä sekin - pelasi korttinsa huomattavasti fiksummin kuin monet muut, jo suossa olevat paronitalot.
- Anonyymi
Hulluus REHOTTAA!!!
- Anonyymi
Luuulenpa, että suurin osa noista hulluista kirjoituksista on yhden ja saman vinksahtaneen kirjoitelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuulenpa, että suurin osa noista hulluista kirjoituksista on yhden ja saman vinksahtaneen kirjoitelmia.
Ainakin kaksi on kirjoittajaa on tiedossa. Toinen Valkeakosken ja toinen Lammin suunnalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin kaksi on kirjoittajaa on tiedossa. Toinen Valkeakosken ja toinen Lammin suunnalta.
Harras on hartaan mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harras on hartaan mieli.
Siis tarkoitatko Hartsan mieltä?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763143
- 622877
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322415- 802246
- 622079
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416