Oletteko tehneet kauppoja ko. palvelun kautta ? Onko kaikki mennyt hyvin ? Miten voi vakuuttua, että kauppakirjasta tulee sellainen kuin pitää eli että vastuut ja velvollisuudet tulevat selviksi. Voiko siihen kirjoittaa vapaamuotoista tekstiä ?
Kuka hankkii lainhuudon ja rasitustodistuksen ja missä vaiheessa ? Miten maksu suoritetaan, ennen kauppakirjan tekoa ja allekirjoituksia vai samaan aikaan ? Mitä jos on useita ostajia ja myyjiä, onnistuuko ?
Kiitos kommenteistanne ! Ja toivon siis kokemusasiantuntijoiden kommentteja, MML:n sivuilta voin kyllä lukea heidän mahdollisia kommenttejaan.
Kokemuksia Kiinteistövaihdannan palvelusta ?
Anonyymi-ap
2
147
Vastaukset
- Anonyymi
3 kaupat tehnyt. Ei siinä mitään ongelmaa ole ollut. Sovittu päivä milloin maksu suoritetaan, kun rahat näkyy tilillä laittaa myyjä tunnisteen.
- Anonyymi
Kiitos kommentista. Mikä tunniste pitää laittaa ja mistä sen saa ? Kuka tarkisti kauppakirjan ? Tulevatko kaikki kulut ostajalle ja pitääkö ne maksaa samaan aikaan kun kauppa tehdään ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933461
- 1103161
- 562355
- 231951
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61778Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111690Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241546Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404