Oletteko tehneet kauppoja ko. palvelun kautta ? Onko kaikki mennyt hyvin ? Miten voi vakuuttua, että kauppakirjasta tulee sellainen kuin pitää eli että vastuut ja velvollisuudet tulevat selviksi. Voiko siihen kirjoittaa vapaamuotoista tekstiä ?
Kuka hankkii lainhuudon ja rasitustodistuksen ja missä vaiheessa ? Miten maksu suoritetaan, ennen kauppakirjan tekoa ja allekirjoituksia vai samaan aikaan ? Mitä jos on useita ostajia ja myyjiä, onnistuuko ?
Kiitos kommenteistanne ! Ja toivon siis kokemusasiantuntijoiden kommentteja, MML:n sivuilta voin kyllä lukea heidän mahdollisia kommenttejaan.
Kokemuksia Kiinteistövaihdannan palvelusta ?
Anonyymi-ap
2
331
Vastaukset
- Anonyymi
3 kaupat tehnyt. Ei siinä mitään ongelmaa ole ollut. Sovittu päivä milloin maksu suoritetaan, kun rahat näkyy tilillä laittaa myyjä tunnisteen.
- Anonyymi
Kiitos kommentista. Mikä tunniste pitää laittaa ja mistä sen saa ? Kuka tarkisti kauppakirjan ? Tulevatko kaikki kulut ostajalle ja pitääkö ne maksaa samaan aikaan kun kauppa tehdään ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352226
- 841303
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565