Ihastuminen
Olen siis 12 vuotias tyttö ja olen ihastunut meidän rinnakaisluokkalaiseen. Olen tykännyt siitä pojasta 4 vuotta. Viime päivinä hän on käyttäytynyt oudosti. Olemme samoilla tunneilla joka tiistai, keskiviikko ja torstai. Joka tunti hän tuijotti minua ja hymyili. Valinnaisissa hän tuli koko ajan viereeni ja kyseli minulta kaikkea. Eilen hän tuli minua vastaan portaissa ja sanoi moi. Olin ihan varma että hän voi tykätä minusta. Mutta tänään hän ei katsonut minua eikä sanonut mitään. En ole siltikään varma tykkääkö hän minusta sillä hänellä on jo tyttöystävä. Mitä tämä siis nyt oikein tarkoittaa?
Poika töllää ja moikkaa mut ei myönnä tai sano mitään.
Anonyymi-ap
7
212
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mitä tehdä
- Anonyymi
Voisiko joku vastata
- Anonyymi
Luulen että se oli vain joku tote juttu ei mitään muuta. Toki aina on pieni mahdollisuus mutta kannattaa mennä kysymään häneltä itseltään. Toivon parasta.:)
- Anonyymi
Ou nou
- Anonyymi
Voisko joku nyt vastata
- Anonyymi
Käppänälle joka esittää pieniä lapsia?
- Anonyymi
Oikeesti voitteko vastata oon odottanut ikuisuuden
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238