Ihastuminen
Olen siis 12 vuotias tyttö ja olen ihastunut meidän rinnakaisluokkalaiseen. Olen tykännyt siitä pojasta 4 vuotta. Viime päivinä hän on käyttäytynyt oudosti. Olemme samoilla tunneilla joka tiistai, keskiviikko ja torstai. Joka tunti hän tuijotti minua ja hymyili. Valinnaisissa hän tuli koko ajan viereeni ja kyseli minulta kaikkea. Eilen hän tuli minua vastaan portaissa ja sanoi moi. Olin ihan varma että hän voi tykätä minusta. Mutta tänään hän ei katsonut minua eikä sanonut mitään. En ole siltikään varma tykkääkö hän minusta sillä hänellä on jo tyttöystävä. Mitä tämä siis nyt oikein tarkoittaa?
Poika töllää ja moikkaa mut ei myönnä tai sano mitään.
Anonyymi-ap
8
491
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mitä tehdä
- Anonyymi
Voisiko joku vastata
- Anonyymi
Luulen että se oli vain joku tote juttu ei mitään muuta. Toki aina on pieni mahdollisuus mutta kannattaa mennä kysymään häneltä itseltään. Toivon parasta.:)
- Anonyymi
Ou nou
- Anonyymi
Voisko joku nyt vastata
- Anonyymi
Käppänälle joka esittää pieniä lapsia?
- Anonyymi
Oikeesti voitteko vastata oon odottanut ikuisuuden
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751738Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 871040
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001