Mummojen pyörähakkaaja

Anonyymi-ap

Onko kuvaa? Tuntomerkkejä, joka saatu kiinni?

30

254

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toisessa ketjussa mainitaan nimi ja syntymäaika?! Koita google kuvahakua!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Minkä värinen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä värinen ?

Ai täältä on poistettu keskustelu tuosta aiheesta? Sama keskustelu löytyy foorumista, joka on erikoistunut henkirikoksen tekijöihin ym. rikoksiin. Sen foorumin nimeä täällä ei voi mainita, kun heti viesti moderoidaan. Tämän tekijän nimi on julkista tietoa ja etelänaapurista lahden takaa. Kuvan perusteella syntyperäinen paikallinen.

• Anonyymi

Geneettisesti suomaalainen

• Anonyymi

Geneettisesti Suomen sukuinen.

• Anonyymi

Minä luulin että Priit on naisen nimi. Eipäs olekaan.

• Anonyymi

Sukunimi Tubli. Virolainen nimi ja naamakirjan profiilissa oli Viron lippu kuvattuna.

• Anonyymi

Tubli

• Anonyymi

Ovatko ne poliisin tekemät vangitsemishakemukset julkista kamaa! Näköjään ovat, kun joku toimittaja on sen tännekin pystynyt tuomaan julki!

Ja tosiaan, täällä nyt sitte yks, "varmaankin sellainen kaikista asioista hyvin perillä oleva taho", tulee kyselemään, että onko saatu kiinni!

Kuvakin pitäs olla tarjolla!

Voi että!

Se on vähän sama kuin yhdessä lehdessä tähän hakkaajasta kertovaan uutiseen oli kommentoitu, että silminnäkijöiden pitää kuvata kun paikalle sattuvat!

Kuvaa, älä vaan soita 112, tai jos olet kykenevä mene estämään pahoinpitelyä.
      Nykyään toi silminnäkijäkin on relevantti vasta jos sillä on valokuvat ja videot messissä!

Paska mitä paskaa!

• Anonyymi

Joku ihmetteli, miksi on poistettu joku edellinen aloitus...
      Mahtoiko olla just toi henkilötietojen julki tuominen!

• Anonyymi

Jos pidätetyn henkilötiedot on julkisia, niin miksi ei voisi julkaista täällä? Vai pitääkö mummojen hakkaajaa vielä suojella maineen menettämiseltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pidätetyn henkilötiedot on julkisia, niin miksi ei voisi julkaista täällä? Vai pitääkö mummojen hakkaajaa vielä suojella maineen menettämiseltä?

Niin ja mitäpä niilllä nimi- ja nssmatiedoillq.
        Saahan Suomessa asua kerrostaloissakin nimettömästi ja häiriköidä päihteissään tai vieraspaikkakuntalaisena väliaikaisasuhana niin paljon kuin haluaa!

Meinaatko ruveta pitämään laitonta hlötietorekisteriä tällä palstalla?

Minä en tuon tyypin nimellä tai naamakuvalla tee mitään! Kysytkö hyökkääjältä et sunkas sinä ole sen ja sen niminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saahan Suomessa asua kerrostaloissakin nimettömästi ja häiriköidä päihteissään tai vieraspaikkakuntalaisena väliaikaisasuhana niin paljon kuin haluaa!

Minä en tuon tyypin nimellä tai naamakuvalla tee mitään! Kysytkö hyökkääjältä et sunkas sinä ole sen ja sen niminen!

Väliaikaisasujana. Naamakuvalla.

Noita anonyymeja riittää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä ensiarvoisen tärkeää olis se, että noi asukasluetteöon tiedot taloissa olis kunnossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nukkuisit pääsi selväksi ensin ja koitat sitten uudestaan selittää jotain?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei. Mä kirjoitan kuule virtuaalinäppiksellä. Et siitä noita typoja.
        Ja sinulla ei sitte oo hlötietirekisteriasioista mitään ymmärrystä.
        Mitä sillä nimitiedolla ja naamakuvalla tekee. Meinaatko ruveta omalle koneelle keräämään galleriaa ja sitte tutkit sitä kertaillen niin että pystyt tunnistamaan jos vastaan tulee ja mitä sä sitte teet....

Ootko joku paikallinen roadmääään!

Sitä paitsi netissä on saitteja jonne em tietoja kerätään, jopa kadonneiden ihmisten hakuilmoituksista ja täysin tökerösti kommentoidaan solvaten niiden julkaisujen alle.

Joo roadmäään putsaa kadut turvallisiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain jotain jotain.
        Selitä itte. Onks paljokin tietoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla että mulla on selvempi pää kuin sulla ja enemmän tietooo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei. Mä kirjoitan kuule virtuaalinäppiksellä. Et siitä noita typoja.
        Ja sinulla ei sitte oo hlötietirekisteriasioista mitään ymmärrystä.
        Mitä sillä nimitiedolla ja naamakuvalla tekee. Meinaatko ruveta omalle koneelle keräämään galleriaa ja sitte tutkit sitä kertaillen niin että pystyt tunnistamaan jos vastaan tulee ja mitä sä sitte teet....

Ootko joku paikallinen roadmääään!

Sitä paitsi netissä on saitteja jonne em tietoja kerätään, jopa kadonneiden ihmisten hakuilmoituksista ja täysin tökerösti kommentoidaan solvaten niiden julkaisujen alle.

Joo roadmäään putsaa kadut turvallisiksi.

Vankilassa istuvat kovikset ovat kuulemma kärkkäitä saamaan tietoonsa tietyn tyyppisten rikosten tekijöiden nimet ja naamakuvat. Jaa, miks...
        Mitä välii, rikoksentekijä rupeaa "oikeuden" käsikassaraksi... linnakundien roadmäääänit... semmosta alamaailman meininkiä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla että mulla on selvempi pää kuin sulla ja enemmän tietooo...

Homo.

• Anonyymi

Alottaija käyttää nettiä ja kirjoittelee palstalle.
      Mutta aloittaja ei osaa seurata uutisia, ei edes paikallisuutisia.
      Onko saatu kiinni.
      No, johan se oli kiinni otettuna kun tästä hakkaamissarjasta lehteen tuotiin uutinen!

VAU!
      Kaikki tiedetään, mut ei tiedetä mitään!

• Anonyymi

Turkulaiset vajakit vuhdissa

• Anonyymi

Ainahan ne. Ja niil on kuule tietoo... mahdottomasti tietoo... kaikesta muusta paitsi omista tekemisistään!
        Sitte ne on niin tyhmii et ne ei ymmärrä et ketään ei oikeest kiinnosta yhtään. Ne tyhminä vasn jatkaa. En tiedä ketkä olis tyhmempiä kuin nää...

• Anonyymi

Virolaiset ovat ihan yhtä veemäinen kansa kuin venäläisetkin vaikka pitävätkin itseään parempina.

• Anonyymi

Poliittinen motiivi?

• Anonyymi

Eläkeläismummit ovat lähes poikkeuksetta Demareita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkeläismummit ovat lähes poikkeuksetta Demareita

Kyl taitaa kokoomus olla enemmän niitten mieleen. Vauraat elävät pidempään, köyhät kuolee sairauksiin varhemmin. Syynä se, että vauraalla mahdollisuudet hankkia hoitoa ja hän on elänyt tietyissä seikoissa helpomman elämän!
        Vaikka ei kai politiikalla merkitystä ole pahoinpidellyksi joutumisern, ainakaan tässä tapauksessa.

• Anonyymi

Mummoja kateissa?

Montako teilattu Aurajokeen?

• Anonyymi

Valkonaama pojat tykkää kännissä nukkua aurajokee

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2713
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2654
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      40
      1203
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe