Kyrpä seiso ja kutittaa niin paljon kun näke hyvännäköisen naisen että kävele pitkin seiniä ja sydän hakkaa täysillä ja sitten sittä on pakko vatkata eikä sittä ehdi vatkata kuin 10 sekuntia niin tule reilusti sperma ja kutittaa ja tuntu kun olis taivaissa ja tämä kestä 3 minuttia ja 15 minutin jälken niin kyrpä on pieni ja letkeä sitten mene tunti ja taas kyrpä seiso ja kutittaa paljon kun näke hyvännäköisen naisen että kävele pitkin seiniä ja sydän hakkaa täysillä ja taas on sittä pakko vatkata eikä sittä ehdi vatkata kuin 10 sekuntia niin tule taas reilusti sperma ja tuntu kun olis taivaissa eli sama proseduri toistu sen jälken kun kyrpä on annettu olla latauksessa noin tunnin että sen takia sittä tule joka yö vatkattua jopa 4 kerta mutta minun pappa tapa anta kyrpä olla latauksessa koko koko viikko ja sen jälken hän vatkaa sen ja sitten taas anta sen olla koko viikko latauksessa.
Kyrpä seiso ja kutittaa kun näke hyvännäköisen naisen.
Anonyymi-ap
4
88
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Menes nyt itse ladattavaksi ja kouluunkin olis kirjoitustaidon perusteella hyvä hakeutua.
- AnonyymiUUSI
Sinulla on isoja ongelmia. Alkaen kirjoitustaidosta.
- AnonyymiUUSI
Hoono soomi viittaa seksuaaliseen hätätilaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411