Onko tästä yrityksestä jollakulla omakohtaisia kokemuksia? Itse kaksi kertaa käyneenä ja molemmilla kerroilla vanhempi mieshenkilö myyjänä. Vähän äksyilevä asiakaspalvelija ja hintaa kyllä osasi pyytää.
Suomen Työkalupori
Anonyymi-ap
3
175
Vastaukset
- Anonyymi
Firman nimi on kyllä ainakin niin typerä, että en astuisi sisään.
- Anonyymi
Nimi on kieltämättä typerä. Oon käynyt pari kertaa vanhassa paikassa ja pari tässä uudessa. Hinnat on aina ollut suolatut kun on enemmän bisnes to bisnes kauppa.
En tiedä kuka on omistaja mutta myyjien olemuksesta päätellen lafkassa on jotain johtajuus kysymyksiä.
Kerran käynyt sen jälkeen kun yhdistyi sen toisen työkalukaupan kanssa.
- Anonyymi
Onks toi Työkalupori Puuilon vieressä, missä ei yhtään autoa koskaan pihassa.
Taitaa hinnat työkaluilla olla maltaita..
Hhahhhaaaaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976