Toiveikas vai toivoton

Anonyymi-ap

torstai? Ajatuksia?

40

2763

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivoton😕

• Anonyymi

Toiveikas 😍

• Anonyymi

Toivoton, mutta ei epätoivoinen. Ajatus hänestä lämmittää..

• Anonyymi

Väsynyt suorittava torstai

• Anonyymi

Aina toiveikas! Vähän ehkä kaduttaa viimeisin tempaus, koska no joo... Kohta se onneksi vaihtuu muutenkin.

• Anonyymi

Mikä vaihtuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vaihtuu

Punainen vihreäksi

• Anonyymi

Toivoton. Mutta en selittele

• Anonyymi

Noin 3 -vuoden päästä Torstai.Minä jaksan odottaa ❤️.

• Anonyymi

Että lopetat näiden merkityksettömien kyselyiden tekemisen ja hakeudut hoitoon tuosta sun pakkomielteisestä huomionkipeydestä. Jatka vaan elämääs eteenpäin.

• Anonyymi

Koetko että palstaäijän kyselyt ja gallupit imee sinun huomion energiakentästä valoa pois, yksärinkertainen? No voi, tee ite parempi gallup ja kysele vaikka taas että mitä mieltä olette minusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko että palstaäijän kyselyt ja gallupit imee sinun huomion energiakentästä valoa pois, yksärinkertainen? No voi, tee ite parempi gallup ja kysele vaikka taas että mitä mieltä olette minusta

Koetko että tuo sun jatkuva jankuttaminen tuntemattomille tuottaa joskus tulosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko että tuo sun jatkuva jankuttaminen tuntemattomille tuottaa joskus tulosta?

Näähän on hauskoja 😂
        Kieltämättä narsistinen puoleni välillä nauttii tästä hässäkästä, vaikka ei se lopputulosta muuta prööt ⚰️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vaan se tiina se joka luulee että kaikki on sen miehen kimpussa täällä vaikkei se mies siitä oikeasti edes tykkää. Käyttää vaan. Sekoomis pisteessä

• Anonyymi

Torstai on toivoa täynnä.

• Anonyymi

Jokainen hyvä askel, aiheuttaa niissä ikäviä tunteita, eihän se niiltä ole, mutta jotenkin seuraavat, tietävät ja vihaavat. Ovat seuranneet ja stalkanneet pitkään, muistutetaan vielä kun vaativat samoja juttuja, eivät ne niiltä ole tai ole tullut miesten kautta. Vaan työn. ja elämän. olisi kiva jos se yksi nimen lopettaisi minun elämän hakkaamisen ja hyväksyisi ettei teidän elämä ole ikinä tämän kaltaista, vaan olisitte omaa, ja hakisitte muualta vaikka olisi kuinka teidän vuoro.

• Anonyymi

Epätietoinen torstai, mutta ei näitä auta tänne raportoida.

• Anonyymi

Tuu tuu tukarirulla, annappa sinäkin jo itkun tulla en sano muuta☺️

• Anonyymi

Hyvän puolella toivoa täynnä! Siunauksen sateet 💫🩷😘

• Anonyymi

Toiveikas ja toivot on

• Anonyymi

Viekas toi.

• Anonyymi

Jo yhdet pakit tänään ottanut ja yhdet antanut. Saas nähdä mitä tässä vielä ehtii tänään tapahtua kun näin vauhdikkaasti alkanut.

• Anonyymi

Hienoa, että on yritystä!

• Anonyymi

Aurinko paistaa, itkettää.

• Anonyymi

Älä itke kulta rakas, tai sitten itkettäisi yhdessä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä itke kulta rakas, tai sitten itkettäisi yhdessä..

Miksi sinä kyynelehtisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä kyynelehtisit?

Suren joka päivä tätä tilannetta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suren joka päivä tätä tilannetta..

Niin minäkin. Jaksan kyllä odottaa, vaikka ikävä on kovempi joka päivä. Luotan ja toivon 💚

• Anonyymi

Harmittaa kun asumisrauhaa yhä häiritään! Miksi jonkun on vaikeaa ymmärtää, etten halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan!

• Anonyymi

Vähän molempia, senhetkisesta fiiliksestä riippuen

• Anonyymi

Olen toiveikas sen suhteen, että löydän ikäiseni lyhyen miehen ja olemme yhdessä niin kauan kuin se on mahdollista! Haluan hullaantua rakkaudesta! Kevättä rinnassa!

• Anonyymi

Toivoton oli tämä päivä. On rankkaa olla tekemisissä ja nähdä toista, kun ei häntä kiinnosta minä. Onneksi yhteys kohta loppuu kokonaan, täytyy vaan jaksaa siihen saakka.

• Anonyymi

Torstai on minulle kesäkuun loppuun asti työpäivä.

• Anonyymi

Tänään on toivoton torstai.

• Anonyymi

Muuttui just toivottomaksi, eikä edes yllätä 🤣

• Anonyymi

Olen menettänyt kaiken toivoni ja se on antanut uutta virtaa. Toiveissa eläminen vie ihmeen paljon voimia.

• Anonyymi

Minulla se on ihan päinvastoin. Toivo ajaa eteenpäin ja energisoi.

Sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla se on ihan päinvastoin. Toivo ajaa eteenpäin ja energisoi.

Sivu

Sama. En olisi jaksanut enkä jaksaisi pitkää ero prosessia ilman toivoa ja tunteitani erästä kohtaan, vaikka turpaan on siinäkin tullut. Toki kun toista vuotta asuu yksin suurimman osan ajasta, kaipaisi jutteluseuraa ja ihan yksinkertaista halausta toiselta ihmiseltä, mitä ei ole ollut muutamaan vuoteen. Sivu 2(elämän)

• Anonyymi

Toiveikkuudesta on paha sanoa mitään kun en tavallaan enää edes tiedä mitä haluan. Ehkä haluan sitä mistä minulla ei ole hajuakaan.

• Anonyymi

Toivo ajutui autiolle saarelle niin ainakin siellä oli Perjantai Toivoa täynnä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4486
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4371
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3413
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2644
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1973
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1708
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1248
    Aihe