https://www.lieksanlehti.fi/paikalliset/8522227
Lieksan kaupunki kustantaa työntekijöilleen kahvin, teen ja kahvimaidon. Kaupunki arvioi kulutuksen olevan 120 pakettia kahvia, 1 200 pussia teetä ja 175 litraa kahvimaitoa kuukaudessa.
Pullat puuttuu!😭
Kaupunki ostaa kahvit ja teet paikalliselta yrittäjältä
16
238
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä työpaikoilla jokainen maksaa kahvit itse. Mitä seuraavaksi, veronmaksajien rahoilla?
- Anonyymi
Olen elänyt kauan veronmaksajien rahoilla👽
- AnonyymiUUSI
Tuo nyt on vielä pientä. Pankolla makaajat maksattaa koko elämisen ja asumisensa meillä veronmaksajilla. Siinä on muutamat kahvit aika pieni paha. Ja näitä pankolla vötkyilijöitä tällä kylällä riittää. Mikäpä siinä makaillessa kun kaikki tulee vastikkeetta nenän eteen.
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. Mielestäni on tärkeää pitää kahvitauot reilusti.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, kahvitunti on kahvitunti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, kahvitunti on kahvitunti.
Ja nimenomaan, se on se TUNTI.
- Anonyymi
Olen elänyt viimeiset 14 vuotta täysin työkyrien rahoilla. Olen siitä ylpeä! Olen työtön eli voittaja 🏆
- Anonyymi
OIKEIN!!
- Anonyymi
Miltä yritykseltä ostaa?
- Anonyymi
Metkatalon halal kahvia, tummapaahtoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metkatalon halal kahvia, tummapaahtoa.
Tummaa paahtoa ja paksua pitkoa kyytipojaksi 👆
- Anonyymi
Sotella ei saa ilmaista kahvia ja maitoa kuin lihavat esihenkilöt.
- Anonyymi
Työtön luisuu ilmastointikanavaa pitkin suoraan uhkean hoitsun syliin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtön luisuu ilmastointikanavaa pitkin suoraan uhkean hoitsun syliin!
Jösses! Seuraava on lapsilta kielletty ja valpas lieskan lehden toimittajakin punastuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jösses! Seuraava on lapsilta kielletty ja valpas lieskan lehden toimittajakin punastuu
Mielestäni on törkeää,kun kaupunki ei kustannus uuninpankkolaisille kahvia,teetä ja kahvimaitoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni on törkeää,kun kaupunki ei kustannus uuninpankkolaisille kahvia,teetä ja kahvimaitoa
Tuomittavaa on sellainen. Mielestäni uuninpankkolaiset -pulipenkkiläisistä puhumattakaan- olisivat ansainneet kaupungin kustantaman päivittäisen olutannoksen.
Sama etu kuuluisi myös kaupungin työntekijöille, vaikka kohtuullisessa määrin seuraavista syistä: "Kuuden oluen humala ei ole riittävä syy sairausajan palkan perumiseen, linjaa Työtuomioistuin tuoreessa päätöksessään. Lähihoitajalle, joka loukkasi itsensä pyöräillessään päihtyneenä vapaa-ajalla, on siis maksettava palkkaa myös sairausloman ajalta." https://www.ts.fi/uutiset/362852
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078