Kaupunki ostaa kahvit ja teet paikalliselta yrittäjältä

Anonyymi-ap

https://www.lieksanlehti.fi/paikalliset/8522227
Lieksan kaupunki kustantaa työntekijöilleen kahvin, teen ja kahvimaidon. Kaupunki arvioi kulutuksen olevan 120 pakettia kahvia, 1 200 pussia teetä ja 175 litraa kahvimaitoa kuukaudessa.
Pullat puuttuu!😭

17

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleensä työpaikoilla jokainen maksaa kahvit itse. Mitä seuraavaksi, veronmaksajien rahoilla?

• Anonyymi

Olen elänyt kauan veronmaksajien rahoilla👽

• Anonyymi

Tuo nyt on vielä pientä. Pankolla makaajat maksattaa koko elämisen ja asumisensa meillä veronmaksajilla. Siinä on muutamat kahvit aika pieni paha. Ja näitä pankolla vötkyilijöitä tällä kylällä riittää. Mikäpä siinä makaillessa kun kaikki tulee vastikkeetta nenän eteen.

• Anonyymi

Olen noin 65-vuotias mies. Mielestäni on tärkeää pitää kahvitauot reilusti.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä, kahvitunti on kahvitunti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä, kahvitunti on kahvitunti.

Ja nimenomaan, se on se TUNTI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nimenomaan, se on se TUNTI.

Kahdesti päivässä täydellä palkalla.

• Anonyymi

Olen elänyt viimeiset 14 vuotta täysin työkyrien rahoilla. Olen siitä ylpeä! Olen työtön eli voittaja 🏆

• Anonyymi

OIKEIN!!

• Anonyymi

Eituo vielä mitään. Minä olen ollut työtön jo 33 vuotta eläen tukien varassa. Nyt anon eläkkeelle pääsyä, jotta voin alkaa harrastamaan jotakin mukavaa.

• Anonyymi

Miltä yritykseltä ostaa?

• Anonyymi

Sotella ei saa ilmaista kahvia ja maitoa kuin lihavat esihenkilöt.

• Anonyymi

Työtön luisuu ilmastointikanavaa pitkin suoraan uhkean hoitsun syliin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työtön luisuu ilmastointikanavaa pitkin suoraan uhkean hoitsun syliin!

Jösses! Seuraava on lapsilta kielletty ja valpas lieskan lehden toimittajakin punastuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jösses! Seuraava on lapsilta kielletty ja valpas lieskan lehden toimittajakin punastuu

Mielestäni on törkeää,kun kaupunki ei kustannus uuninpankkolaisille kahvia,teetä ja kahvimaitoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni on törkeää,kun kaupunki ei kustannus uuninpankkolaisille kahvia,teetä ja kahvimaitoa

Tuomittavaa on sellainen. Mielestäni uuninpankkolaiset -pulipenkkiläisistä puhumattakaan- olisivat ansainneet kaupungin kustantaman päivittäisen olutannoksen.
        Sama etu kuuluisi myös kaupungin työntekijöille, vaikka kohtuullisessa määrin seuraavista syistä: "Kuuden oluen humala ei ole riittävä syy sairausajan palkan perumiseen, linjaa Työtuomioistuin tuoreessa päätöksessään. Lähihoitajalle, joka loukkasi itsensä pyöräillessään päihtyneenä vapaa-ajalla, on siis maksettava palkkaa myös sairausloman ajalta." https://www.ts.fi/uutiset/362852

• Anonyymi

Myös ilmaiset vellit pitäisi uunipankolle toimittaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe