Onko kellään kokemuksia tai muuta tietoa Tampereen seudun eläinlääkäreistä? Pitäisi katti viedä pieneen leikkaukseen. Olen juuri muuttanut paikkakunnalle, joten olisi mukava kuulla suosituksia/varoituksia Tampereen eläinlääkäreistä. Onko hinnoissa paljon eroja jne?
Tampereen eläinlääkärit
40
6421
Vastaukset
- kokemuksia
esim.Veter on mielestäni kylmä ja kallis paikka, siellä en käy kuin pakon edestä. Pispalassa, Pättiniemenkadulla on edullinen ja mukava lääkäri.
- emmy
Minä puolestani käytän koiraamme ainoastaan Veterissä. Asiantuntevat lääkärit, kaikki mahdolliset palvelut, mukava ja auttavainen henkilökunta (liikuntavammani takia joudun turvautumaan henkilökuntaan ehkä muita enemmän). Koira on oppinut suhtautumaan henkilökuntaan luottavaisesti, vaikka onkin joutunut käymään erilaisissa (koiran kannalta ikävissäkin) toimenpiteissä aika usein.
Hintoja en osaa vertailla, koska en ole halunnut viedä koiraamme lääkäriltä toiselle.
Palellut en ole Veterissä; en entisissä tiloissa enkä nykyisissä avarammissa tiloissa. - tahu
emmy kirjoitti:
Minä puolestani käytän koiraamme ainoastaan Veterissä. Asiantuntevat lääkärit, kaikki mahdolliset palvelut, mukava ja auttavainen henkilökunta (liikuntavammani takia joudun turvautumaan henkilökuntaan ehkä muita enemmän). Koira on oppinut suhtautumaan henkilökuntaan luottavaisesti, vaikka onkin joutunut käymään erilaisissa (koiran kannalta ikävissäkin) toimenpiteissä aika usein.
Hintoja en osaa vertailla, koska en ole halunnut viedä koiraamme lääkäriltä toiselle.
Palellut en ole Veterissä; en entisissä tiloissa enkä nykyisissä avarammissa tiloissa.En suosittelisi kenellekään kyllä veteriä! Olen kuullut siitä niin kamalia juttuja ja tutultani on jouduttu lopettamaan koira hoitovirheen vuoksi!! Kaksi omaa lemmikkiäni olen siellä joskus käynyt lopetuttamassa ja aina on annettu ensin liian vähän kyseistä "sydämen-pysäytys-ainetta". On se hienoa katsella vieressä kun lääkäri toteaa, että, "oho, sydän ei pysähtynytkään vielä.." Hakametsän el. on kallis, mutta todella hyvä! Siitä paikasta en ole kuullut muuta kuin hyvää palautetta!!!:)
- käyttänyt
Minulla on kokemuksia kahdesta paikasta, Veteristä ja Etelä-Tampereen Eläinklinikasta Peltolammilta. Viimeksi mainitussa käytän kisuani nykyisin säännöllisesti, pieni paikka ja erittäin ystävällinen palvelu. Veteristä en osaa oikein sanoa mitään positiivista, mutta varmaan monella niitäkin kokemuksia sieltä on. Minun toinen kissani sai siellä viimeisen piikin, ja lääkärin sekä kassaneidon käytös olivat silloin kyllä jokseenkin huonoa mainosta.
- hyvä paikka
Mä suosittelen kyllä lämpimästi yhtä paikkaa: Hervannan Eläinlääkärit (Jussi Laitinen). Pieni paikka, mutta todella iloinen ja kiva palvelu. Kissaa olen vuosikaudet siellä käyttänyt. Hintoja en kyllä ole vertaillut, mutta en tuosta luopuisi.
- Kermit
Veterissä minäkin ennen kissaani käytin, mutta saatuani sieltä asiantuntematonta ja huonoa palvelua vaihdoin Hakametsän eläinlääkäriasemalle ja ikinä en enää muualle mene! Aivan upeat lääkärit, loistavat tilat ja hienot laitteet. Suosittelen lämpimästi!!
- koira menehtyi
Itse en voi todellakaan suositella sitä Pispalassa olevaa Inka-Mari Anttilan vastaanottoa. Lienee kyllä mukava nuori nainen eläinlääkärinä, mutta homma ei vain tahdo olla hanskassa. Koiramme kyllä selvisikuin ihmeen kaupalla, mutta tilansa vain pahentui moneksi kuukaudeksi sieltä saamieni lääkkeiden ja ohjeiden avulla. Menin Veteriin ja sen jälkeen alkasi homma toimia. Lääkkeet vaihdettiin ja koiramme on kuin uutta elämää nauttiva koira.
Sen lisäksi samalla Anttilan vastaanotolla menehtyi perhetuttumme kallisasrvoinen kissa. Meni ihan pikkuleikkaukseen ja sai liikaa nukutuslääkkeitä. Sinne jäi kissa. Että en todellakaan voi kyllä sitä paikkaa suositella!!! - asialle
koira menehtyi kirjoitti:
Itse en voi todellakaan suositella sitä Pispalassa olevaa Inka-Mari Anttilan vastaanottoa. Lienee kyllä mukava nuori nainen eläinlääkärinä, mutta homma ei vain tahdo olla hanskassa. Koiramme kyllä selvisikuin ihmeen kaupalla, mutta tilansa vain pahentui moneksi kuukaudeksi sieltä saamieni lääkkeiden ja ohjeiden avulla. Menin Veteriin ja sen jälkeen alkasi homma toimia. Lääkkeet vaihdettiin ja koiramme on kuin uutta elämää nauttiva koira.
Sen lisäksi samalla Anttilan vastaanotolla menehtyi perhetuttumme kallisasrvoinen kissa. Meni ihan pikkuleikkaukseen ja sai liikaa nukutuslääkkeitä. Sinne jäi kissa. Että en todellakaan voi kyllä sitä paikkaa suositella!!!tehty mitään? jos kissa kuolee hoitovirheeseen niin millä luvalla lääkäri enää toimii?
- viivi
Raholassa; sieltä on pelkkiä positiivisia kokemuksia. vaikka henkilökunta tuntui olevan suht nuorta niin silti tuntui ammattitaistoiselta työskentelyltä ja myös palvelu oli huippuhyvää!
Veteristä ei mitään kehuttavaa löydy, palvelu erittäin kylmää, en käytä kuin hätätapauksissa jos ei pääse minnekkään muualle.- minttu
siellä koiraani käytän mut kaipa sinne kissatki huolitaan x)
paras palvelu. eläinten sairaala oikein vimpan päälle.
- kirsi
Parasta palvelua ja vieläpä suht edullisesti muihin verrattuna olen saanut Hatanpään valtatieltä Tampereen eläinlääkäriasemalta - koskikeskuksen vierestä.
Kaksi kissaani on leikattu siellä ja kun tyttökissani raskaudessa ilmeni ongelmia, niin ajan sain tunnin kuluttua.
Miellyttäviä ihmisiä ja hyvin hoitaneet työnsä.
arvostan myös sitä, että "lapsilleni" jutellaan ja suhtaudutaan muutenkin kuin rutiininomaisesti.- Elisa.
Moikka, oon ehdottomasti samaa mieltä, että kaupungin eläinlääkäri on paras paikka. Käytin ennen kissojani hakametsässä, mutta sitten kun tuli tosi paikka (kissa olisi kuollut, jos ei olisi päässyt lääkäriin) niin aikaa ei saanut millään. Soitin myös kaikki muut tampereen yksityiset eläinlääkäriasemat läpi,kenelläkään ei ollut aikaa. Ainoa mihin päästiin oli kaupungin eläinlääkäri. Ennen luulin että rahalla saa myös palvelua, mutta ei se näin ole!
- Anonyymi
Elisa. kirjoitti:
Moikka, oon ehdottomasti samaa mieltä, että kaupungin eläinlääkäri on paras paikka. Käytin ennen kissojani hakametsässä, mutta sitten kun tuli tosi paikka (kissa olisi kuollut, jos ei olisi päässyt lääkäriin) niin aikaa ei saanut millään. Soitin myös kaikki muut tampereen yksityiset eläinlääkäriasemat läpi,kenelläkään ei ollut aikaa. Ainoa mihin päästiin oli kaupungin eläinlääkäri. Ennen luulin että rahalla saa myös palvelua, mutta ei se näin ole!
Ite olen pettynyt,kun Hakametsästä ei tehdä kotikäyntinä rakkaani (kissa) eutanasiaa. Ja rahaa olen sinne syytänyt paljon!! Kun huhtikuussa kävimme vatsan ultrassa,sen jälkeen laitettu kilppariresepteihin laskutuslisä. Työkyvyt.eläkkeellä ja itelläkin rajoitteita. Murr.
- make
amurin pieneläinklinikalta olen saanut koiralleni mukavaa ja hyvää apua:) veterissa piti tosin käydä silmäleikkauksessa. kyllä se asiantunteva paikka on mutta hiton kallis ja aika tyly.
- näitä paikkoja
Hakametsän eläinlääkäriasema ja Raholassa oleva eläinystäväsi lääkäri. Muissakin on käyty, mutta näissä viihdytään parhaiten.
- Anonyymi
No enpä tiiä yks tatuoitu eläinlääkäri vaiko kandi vielä hakenut oikeudet Puolassa opiskelemalla. Määrätään lääkkeitä jotka ei oo eläimelle tarkottu ja yritetään saada eläin lopetetuksi väärällä diagnoosilla. Sitten tullaan tyhjäkäynnillä olevien poliisien kanssa rynnököllä hakemaan koira väkisin lopetettavaksi. Ihan hanurista! Millonkahan meillä käsitettään ettei yksityinenkään puoli loputtomasti työllistä pieneläinlääkäreitä, sitä varten yliopistossa on kiintiöt, ei tarvita Puolassa koulutettuja enää Helsingissä tai edes Ruotsin puolella opiskelleiden lisäksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä tiiä yks tatuoitu eläinlääkäri vaiko kandi vielä hakenut oikeudet Puolassa opiskelemalla. Määrätään lääkkeitä jotka ei oo eläimelle tarkottu ja yritetään saada eläin lopetetuksi väärällä diagnoosilla. Sitten tullaan tyhjäkäynnillä olevien poliisien kanssa rynnököllä hakemaan koira väkisin lopetettavaksi. Ihan hanurista! Millonkahan meillä käsitettään ettei yksityinenkään puoli loputtomasti työllistä pieneläinlääkäreitä, sitä varten yliopistossa on kiintiöt, ei tarvita Puolassa koulutettuja enää Helsingissä tai edes Ruotsin puolella opiskelleiden lisäksi
Siis nyt kyseessä Raholan "ystäväsi" virityksestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt latelet kyllä melkoisen törkeitä valheita. Ilmeisesti kännissä, kellonajasta päätellen.
- ELÄIMIÄNNE
ainakaan missään nimessä pitkänniemen eläinlääkäriin.
Meillä tippu kissa parvekkeelta ja sanoivat siellä että ei sillä mitään oo. "tutkimus" kesti ehkä 3sekuntia jonka jälkeen pyydettiin 75e.
Myöhemmin vietiin kissa uudelleen muualle tutkittavaksi, kun ei luotettu tähän edelliseen ja kuvauksissa ilmeni että lonkka murtunut kahdesta kohtaa...
Että silleen.. Aion todellakin tehdä valituksen asiasta.
En olis edes vienyt sinne ellei se olisi tampereen ainoa päivystävä eläinlääkäri ...kele.- Jarkko
"3sekuntia jonka jälkeen pyydettiin 75e"
Taidat puhua paskaa...? - puhua
Jarkko kirjoitti:
"3sekuntia jonka jälkeen pyydettiin 75e"
Taidat puhua paskaa...?paskaa. Halusin vain varottaa ihmisiä ja kehotan menemään muualle..
Todellakin kissa parka napattiin ensin kovakouraisesti kantokopastaan,sähisten, käskettiin pitää etupäästä kiinni, kokeiltiin jalkojen kuntoa ehkä 3 sekuntia, otettiin piikki, eikä edes kerrottu, mitä siinä oltiin laittamassa ennen kuin kysyttiin ja piikin jälkeen kysyimme, mitäs jatkossa? Tai onko kaikki ok?
"kyllä se siitä tokenee!" oli äreä vastaus ja sit perään lasku.
Hyvimpä oli jalat tutkittu, kun kahdesta kohtaa murtunut, eikä lääkäri huomannut mitään...
Aion todellakin tehdä valituksen. jos tutkimus olisi ollut kunnollinen, en kai minä täällä valittaisi.. vai? - kokemus
Joo, eipä ole minullakaan kovin mairittelevaa kuvaa ko. paikasta. Kissa piti kiireesti saada sinne eräänä sunnuntai-iltana päivystysvastaanotolle virtsakivien takia. Sinne hälytetty vähäpuheinen lääkäri toki laittoi kissalle katetrin ja kirjoitti antibioottikuurin sekä laskun, jonka suuruutta en tosin muista, mutta edes lypsämällä hän ei kertonut hädissään oleville asiakkaille, mikä olisi jatkohoito, vaan mumisi jotain käsittämätöntä ruokavaliosta ja että "se lähtee itsestään" - siis se tiukasti ommeltu katetri. Kissa siis kotiin toipumaan, ja katetri jäi paikalleen useiksi päiviksi, seurauksena paha tulehdus, josta onneksi selvittiin säikähdyksellä yksityisvastaanotolla, jossa kauhisteltiin kyseistä hoitovirhettä, katetri kun oli ehtinyt tukkeutua ja pelastuksena oli vain, että se oli falskannut reunoistaan.
- lääkäri
kokemus kirjoitti:
Joo, eipä ole minullakaan kovin mairittelevaa kuvaa ko. paikasta. Kissa piti kiireesti saada sinne eräänä sunnuntai-iltana päivystysvastaanotolle virtsakivien takia. Sinne hälytetty vähäpuheinen lääkäri toki laittoi kissalle katetrin ja kirjoitti antibioottikuurin sekä laskun, jonka suuruutta en tosin muista, mutta edes lypsämällä hän ei kertonut hädissään oleville asiakkaille, mikä olisi jatkohoito, vaan mumisi jotain käsittämätöntä ruokavaliosta ja että "se lähtee itsestään" - siis se tiukasti ommeltu katetri. Kissa siis kotiin toipumaan, ja katetri jäi paikalleen useiksi päiviksi, seurauksena paha tulehdus, josta onneksi selvittiin säikähdyksellä yksityisvastaanotolla, jossa kauhisteltiin kyseistä hoitovirhettä, katetri kun oli ehtinyt tukkeutua ja pelastuksena oli vain, että se oli falskannut reunoistaan.
Raholan "eläinystäväsi lääkäri" ei ole vielä ammattitaitoinen. Tämä Juliska-niminen koppava tyttö olisi halunnut ommella bokserin vilkkuluomet umpeen silmän haavojen takia. En suostunut, oikea kokenut lääkärimme ei ollut koskaan edes kuullut moisesta operaatiosta isolle ja vilkkaalle koiralle. Silmät paranivat viikossa oikealla silmävoiteella. Samassa tilanteessa Juliska ehti tuikata selittelemättä kortisonipiikin juoksuaikaiselle nartulle josta seurauksena juoksun kestäminen kuusi viikkoa.
Kun vastustin luomien ompelua, likka oli erittäin koppava ja kaikkitietävä. Epämiellyttävä kokemus kaikkiaan.
Länsi-Tampereella paras ja ystävällisin eläinlääkäri on Päivikki Pekkarinen, olemme asioineet siellä monta vuotta. Asiallista ja kohtuuhintaista palvelua, suosittelen. - Lotta.
Pitkässäniemessä ei ole ainoa Tampereen päivystävä eläinlääkäri, itse olen hätätilanteessa vienyt kissan kaupungin eläinlääkärille hatanpäänvaltatiellä, jossa on myös päivystävä eläinlääkäri. Olen tosin kerran joutunut käyttämään kissa pitkänniemen päivystyksessä, juuri virtsakivien takia ja sain hyvää ja asiallista palvelua.
- Messukylä
Täydellistä kylmyyttä Hervannassa. Kohtelu on ilmeisesti naaman mukaan. Sukulaisten kavereille parempi hoito.
- Pienet tassut
Silloin kun Romun Jaana oli vielä Hervannassa, palvelu ja ammattitaito oli täys 10. Mutta kun Jaana lähti pois, sen jälkeen en ole sitä ovea avannut.
- elukka
oikein kaivamalla kaivettu ikivanha viestiketju taas...
- Heh heh
He he he he Hervannassa...
- 150e
Hakametsän eläinlääkäriasema=perseestä ja rahastusta!!
- cho-
ennen kävin hakametsässä muutamaan otteeseen mm. leikkauttamassa pallit veks. Siisti paikka ja ihan mukava palvelu. Viimekerralla akuutissa tilanteessa ei saanut aikaa joten soittokierroksen jälkeen sain ajan hervannan eläinlääkärit. Siellä myös asiantuntevaa ja mukavaa palvelua (2 hampaan poisto) :) Molempia voin suositella vaikkakin kaverilla huonoja kokemuksia hakametsästä (mutta itsellä ei ole). Hinnoista vaikea sanoa, kaikkihan ne kalliita tuppaa olemaan :/
- husky
paljoko makso että otit iteltäs pallit pois ja 2 hammasta? mikä on olo ny?
- ikyg
Veter huono, Hakametsä oikein hyvä!
- jennny1
Jos ylöjärvelle viitsit ajella niin siellä Pirkanmaan pieneläinklinikka. Itse käynyt pariin kertaan tampereelta kissani kanssa siellä ja oikein mukava ja ammattitaitoinen paikka ja todella paljon edullisempi kuin tampereella
- OnniLentsusta
Päivikki Pekkarinen on oikein hyvä eläinlääkäri ja ystävällinen eläimille ja eläinten omistajille. Voin suositella lämpimästi. Olemme käyttäneet jo yli kymmenen vuoden ajan koiriamme hänen vastaanotollaan.
- Anonyymi
Hakametsän eläinlääkäreistä oma kokemus on, että rahat pois ja seuraava potilas. Luvataan soittaa, lähetetäänkin sähköpostilla tulokset jotka englanniksi ja kun soitan tästä, niin hoitaja sanoi etten mun tarvii sitä tietää mitä siinä lukee kun mulle oli kirjotettu et ne pari arvoo oli alhaiset. Toimenpide missä käytiin ei ollu satasen eikä kolmenkaan, että luulis saavan ammattimaista palvelua kun maksaa pitkästi yli 500 käynnistä. Tämä oli 15 v aikana toinen käynti kyseisessä paikassa sama homma jatkuu edelleen ja nytkin jouduin sinne meneen kun erikoisempi toimenpide kyseessä. En voi suositelella kenellekkään joka haluaa ammattimaista palvelua ja yrität uskoa, että eläimen hyvinvointi on ensisijainen eikä rahan kiilto silmissä.
- Anonyymi
Minulla on siitä paikasta täysin toisenlaiset kokemukset. Henkilökunta on ystävällistä ja osaavaa, eikä hinnoissa ole ilmaa. Ehkä sinun kannattaa käydä siellä keskustelemassa kokemistasi epäkohdista.
- Anonyymi
Parempi olla kehumatta ketään ettei ammattikateus iske joka on Pirkanmaalla iso ongelma .
- Anonyymi
Olemme käyneet Pirkkalassa Evidensiassa nykyisin Pirkkalan Elli rokotuksilla ja kynsien leikkuulla mittelipennun kanssa. Suosittelen. Lämminhenkinen asiantunteva palvelu ja neuvonta. Myös hauveli piti käynnistä.
Samoin voin suositella Ylöjärven Hasselia, jossa viimeksi kävimme leikkauttamassa kynnet, kun kotona ei sitten millään kyseinen toimenpide onnistu. Erittäin hyvä ja asiallinen palvelu sekä neuvonta vieläpä siitäkin huolimatta, että 8-kuukautinen pentu teki isommat asiansa vastaanottotilaan ja joutuivat ne siivoamaan. Mitteli oli kyllä lenkitetty käyntiä ennen ja kaikki asiansa kunnolla toimittanut.
Josko tästä olisi kenellekään muulle apua näin jälkikäteen.
Hannele Sarkki - Anonyymi
Nostelen tätä ketjua viimeisten omien kokemusten perusteella.
Pirkanmaan ehdottomat timantit, joita olemme käyttäneet sekä kissojen, että koirien kanssa ovat
Eläinlääkäriasema Reviiri (Pipsa) ja
Ell Jaana Kekki.
Molemmissa paikoissa asiakas on klinikalle tuotu eläin :) Omistaja ja asiakas otetaan vastaan aivan ihastuttavasti eläimen omilla ehdoilla ja suurella ammattitaidolla. Pidimme hirmuisesti molemmista paikoista, ihmisistä ja saamastamme palvelusta.
Hätätapauksissa on käännytty Statuksen ja Veterin puoleen. Niistä melko neutraaleja kokemuksia. Hinnoittelu on viikonloppuisin melkoista riistoa, mutta niin kai saa ollakin(?). Toimenpideaika ylitti 4 minuuttia tasatunnin ja siitä toki veloitettiin koko 60 min.
Kamalimmat kokemukset olen saanut vanhan kissani kanssa Hakametsän eläinlääkäriasemalta. Eläinlääkäri ei kuunnellut mitään mitä koitin kertoa kissasta tai sen tavasta käyttäytyä eläinlääkärissä. Hän oli äärettömän koppava, negatiivinen ja menetti malttinsa kissan kanssa. Todella luokatonta käyttäytymistä 20v kissan kanssa, joka muiden käsittelyssä oli ollut aivan kiltti ja rauhallinen. Kyseessä oli tavallinen verinäytteenotto. En suosittele Hakametsää lainkaan, lisäksi suositeltiin lisätutkimuksia sillä "meille on juuri tullut tuo uusi laite". Eli uudella laitteella haluttiin heti rahastaa, sellainen maku jäi vs. jos toimenpidettä oltaisiin perusteltu tarpeen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733