Alma Tuuvan mielestä jokaisella on oikeus liikkua ja saada ravintoa, myös varastamalla
Vasemmistopoliitikko: Köyhät saavat matkustaa pummilla ja varastaa
13
194
Vastaukset
- Anonyymi
Alma Tuuvan mielestä jokaisella on oikeus liikkua ja saada ravintoa, myös varastamalla, tämä on myös vasemmiston virallinen kanta, kertoo Li Andesson.
- Anonyymi
Vasurit on nyt aina olleet rosvoja, toisen taskusta eläjiä...
- Anonyymi
Tuuva sai jo muutama vuosi sitten huomiota kertomalla henkilöhaastatteluissa olevansa ideologisesti työtön.
Tahallaan työttömänä pysynyt ja muiden maksamien verojen avulla loisinut asennevammainen kyseessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasurit on nyt aina olleet rosvoja, toisen taskusta eläjiä...
Oikeisto se täällä kaiken varastaa duunarin selkänahasta
- Anonyymi
Kommunisti on syöpä! Jokainen kommunisti on uhka maalleen.
- Anonyymi
Kommunisteja ei paljon missään enää ole. Jopa venäjällä on markkinatalous ja rikkaat vallassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunisteja ei paljon missään enää ole. Jopa venäjällä on markkinatalous ja rikkaat vallassa.
Kyllä niitä on, ovat vain naamioituneet vasemmistoliitoksi ja vihreiksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä on, ovat vain naamioituneet vasemmistoliitoksi ja vihreiksi...
Sosialismi on eri asia, kuin Kommunismi. Hörähtäneet eivät tajua eroa.
- Anonyymi
Köyhä varastaa vain syödäkseen. Rikas varastaa rikastuakseen entistä enemmän. Kumpi on oikea rikollinen?
- Anonyymi
Rikas
- Anonyymi
Rikkaan mielestä köyhien tehtävä on pitää rikkaat rikkaina.
- Anonyymi
Eikös mäitä pultsari työnvieroksujia jo hyysätä kela lapuilla että pääsevät taxilla minne lystää.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista vasemmistopoliitikkoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214