Riston kaupan kesän avaus paikalla zetor

Anonyymi-ap

Zetor nähty Riston kaupalla hyvä näin,,että kyläläiset voivat tavata toisiaan niin nämä normaalit kylän immeiset.Paska porukka voi pysyäkkin pois ja ajella ohi vaan. Missä on Simo?

14

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Simo on siirtynyt sivistyneempään seuraan.

• Anonyymi

Hyvä Simo, pärjäät itsekin kone ja metsämanin seurassa ei ole hyvä olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä Simo, pärjäät itsekin kone ja metsämanin seurassa ei ole hyvä olla.

” Hyvä Simo, pärjäät itsekin kone”
        - mitä yrität selittää?

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa,hei,haloo.

• Anonyymi

Ovat vuosikausia vejättäneet Simoa oikein niiku kölin alta. Laitan ampujamanille vinkin että totuuskanavalla ottaa asijan essiin. On paljon vilunkia ja vejätystä Suomen saloilla ja kunnailla.

• Anonyymi

Simmoo käättivät reekäpiänä hyväkseen vilimin teossa, aena kun Simolla oelj rooli vitejossa niin kahtoja miärät pomppas.
        Sanosivat suoraan saeko Simo rojalttia vae vuan pottukukon perskeetä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Simmoo käättivät reekäpiänä hyväkseen vilimin teossa, aena kun Simolla oelj rooli vitejossa niin kahtoja miärät pomppas.
        Sanosivat suoraan saeko Simo rojalttia vae vuan pottukukon perskeetä?

herrankengät tuota käättämistä huh pahhoo tekköeeleeöö!

• Anonyymi

Se on kyllä viärin ruveta tupettammaan toesen immeesen kustannuksella.

Koneleetikii kysy konemanilta:
      "Ethän sinä minua kuvvoo juutuppeen?"
      Koneman vastas:
      "Ee'n"

Se hirveen vaekee riippuvuussuhteessa olovan suaha tehhä tahtosa mukkaan pitkävihasen mielesäpahottajan kanssa.
      Sehän haatoo sitä mielpahhoo loppu elämän ja siinä sitä riittää piän alusta riippuvaeselle.
      Ee sitä niin vuan heleppo oo lähtee huonosta suhteesta kun mielesäpahottaja ossoo olla välillä kun leppänen keehäs, usseeta kertoja päevässäkkii

• Anonyymi

olis mukavaa lukea josko suomeksi kirjailtaisiin !

eikö tuota väentäettäetämistä ole jo kuultu tarpeeksi.

• Anonyymi

ei kai se uudempi sukupolvi enää viännä kuusikossa usseeta kertoeta päevässä..voi herraisä.

• Anonyymi

Sinne ei metsamani tule? Kuvittelee olevansa parempi muita? Kateelliset kakkakyläläiset

• Anonyymi

Kukaan ei jaksa kuunnella loputtomiin Kosulan viäntäjän yhtä ja samaa moukkamaista samojen sanojen ja naaman vääntämistä.
      Savon nimenkin voi pian vaihtaa Moukkalaksi.

Pajamieskin Tiktok videollaan valaisi nettikansalle minkälaisia moukkia Nilsiässä asuu.

Itse olen aina pitänyt nilsiäläisiä kansainvälisinä, keskustelukykyisinä ja sivistyneinä ihmisinä jotka antavat arvon myös toisillekin.
      Toisin kuin tuusniemeläiset itsekkäät jotka kehuvat vain itseään.

Tosin Nilsiälläkin on se öljynjalostuksen historia, no siitä ei sen enempää.

• Anonyymi

Nilssiän kinahmissa persjalakaset on niitä seisoskelijoita. Nilssiän himler ei tykkee seisoskelijoista kun on ylhäsempää sukujuurta. Mokoma tappi on sekkii. Onkoha sukua sille öljyseikile?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nilssiän kinahmissa persjalakaset on niitä seisoskelijoita. Nilssiän himler ei tykkee seisoskelijoista kun on ylhäsempää sukujuurta. Mokoma tappi on sekkii. Onkoha sukua sille öljyseikile?

Kenestä on kyse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3627
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe