Tulette näkemään.
Kyllä Jumala kostaa teot
15
301
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi aloitat tuollaiset puheet .Tuo on täysin uhoa joitain kohtaan .Lopeta heti ja elä jatka jonnii joutavaa.
- Anonyymi
Hiljaiset perivät maan.
- Anonyymi00017UUSI
Nythän ne näkyy jäljet. Saatte surua kun teitte toisille pahaa, ikävä näin sanoa.
- Anonyymi
Millä uskonnolla on koston jumala?
- Anonyymi00013UUSI
Vapaakirkolla ollaan vapaita näköjään kaikkeen.
- Anonyymi
Onneksi Jumalamme on pitkämielinen ja suuri armossa ja totuudessa, joten Hän armahtaa ne syntiset, jotka tunnustavat syntinsä ja katuvat tekojaan.
- Anonyymi
Mutta ei armahda tahallaan syntiä tekeviä.
- Anonyymi00014UUSI
Nimenomaan lopettaa se synnin teko! Et voi tappaa ja sitten mamma on,että tapu tapu poika,Jumala armahtaa.
- Anonyymi
Minun jumalallapa on isompi kuin sinun jumalalla!
- Anonyymi
Isompi palli?
- Anonyymi00015UUSI
Mites nyssöillä?
- Anonyymi00010UUSI
Ompas julma Jumala jos kostaa?
Eikös hän annakaan enää anteeksi?- Anonyymi00012UUSI
Lue kymmenen käskyä. Yksi niistä on Älä tapa!
- Anonyymi00016UUSI
Miksi kaivoit jonkun 2025 aloituksen?
- Anonyymi00011UUSI
Puukottajat ei pääse taivaaseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3241846Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751294- 1341167
- 82983
- 85891
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118814- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746