KUVITTELIN, AnttiK, näköjään VALHEEN jälkeen, Kekkuleiden palaavan keskustaan, mutta EREHDYIN PAHASTI! Kekkulithan menee jo kohta enemmän vasemmalle kuin äärivasemmiston demarit tai vasemmistoliitto!!!
Suosittelen Kekkuleille puheenjohtajan VAIHTOA PIKAISESTI, sillä puolueelle tärkeät vaalit ovat tulossa!!!!!
KUVITTELIN, AnttiK, näköjään VALHEEN jälkeen, Keskustan palaavan keskustaan, mutta EREHDYIN PAHASTI!
4
63
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin minä ajattelin vaihtaa puoluetta tämänpäiväisen uutisen jälkeen, jossa Antti kertoo puolueensa tekevän TAAS välikysymyksen! Kannattaisi Antinkin keskittyä puolueensa asioiden ajamiseen eikä turhaan räksyttämiseen. Heillä olisi VOINUT OLLA mahdollisuus päästä hallitukseen 2027, mutta.... JOS puolueen puheenjohtaja EI TIEDÄ mitä päätöksiä eduskunnassa tehtiin 2019-2023 ja tehdään NYT ja mihin ne johtaa, HÄN ON IHAN VÄÄRÄ MIES PUOLUEEN JOHTOON!!!!
- Anonyymi
Luuletko ettei kukaan huomannut, kun sinä yksinkertainen persutrolli komppasit omaa aloitustasi?
Menehän valehtelemaan oman puolueesi palstalle, HUS HUS !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko ettei kukaan huomannut, kun sinä yksinkertainen persutrolli komppasit omaa aloitustasi?
Menehän valehtelemaan oman puolueesi palstalle, HUS HUS !!!Niin onko persutrolli vai Pietarin trolli . Niitä ei voi erottaa toisistaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onko persutrolli vai Pietarin trolli . Niitä ei voi erottaa toisistaan .
Sama öyhöttäjä spämmää persupalstallakin valheitaan Goebbelsin taktiikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901