Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain kaivata
En ole koskaan kokenut
19
1597
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tietäisit vaan miten mun sydän hakkaa.
- AnonyymiUUSI
Mille se hakkaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mille se hakkaa?
Semmosille silmille, jotka katsoo mua silleen kuin ei koskaan ennen kukaan muu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silmät ei valehtele.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silmät ei valehtele.
Kyllähän mä sen tiiän. Emmä nyt muuten ois pilvissä ja maanraossa vähän väliä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne katsoo? ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne katsoo? ❤️
Silleen tutkivasti ja lämpimästi ja uteliaasti. Katseessa on sävyjä niin kuin mun verhoissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silleen tutkivasti ja lämpimästi ja uteliaasti. Katseessa on sävyjä niin kuin mun verhoissa.
Minkä väriset verhosi ovat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä väriset verhosi ovat
Hirmu monia värejä löytyy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hirmu monia värejä löytyy.
Tää on kyllä niin tyypillistä palstailua, mitään tunnisteita ei vahingossakaan anneta :D
Voin kyl ite sanoa, että kaivatulla ja itselläni on molemmilla ruskeat silmät. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Sinä mitään rakastunut ole, ku kohtelet miten sattuu. Ei hän ymmärrä mun tunteita tai yhtään mitään. Se tuli tänään todistettua. Taidan luovuttaa hänen suhteen. Ei tästä mitään tuu. Olen niin väsynyt tähän epäselvään tilanteeseen joka on jatkunut pitkään. En enää yritä mitään. Joskus on vaan tajuttava, et pitää luovuttaa. Kaikki on kokeiltu.
- AnonyymiUUSI
Sama juttu täällä. Kyllä mies sanois jos haluais
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu täällä. Kyllä mies sanois jos haluais
Mulla kyseessä nainen. Toi edellinen viestini oli naiselle.
- AnonyymiUUSI
Whats The matter, mr convoy?
Where's mr convoy? That's The matter.....
https://m.youtube.com/watch?v=fGZ3MBYOmUs - AnonyymiUUSI
Niin jokaisellahan on sananvapaus ja vapaa tahto kysyä kahville tai vaikka suoraan p***maan jos tahtoa vaan on
- AnonyymiUUSI
Ei ole rakkautta. Traumabondaaminen korkeintaan ja sekin alkaa vihdoin haihtua yhtä nopeasti kuin tulikin.
- AnonyymiUUSI
Tämä maailman varmin tapa saada haihdutettua kaikki rakkaus! Siis tämä palsta kaiken pahan alku ja juuri 😘💫🙏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä maailman varmin tapa saada haihdutettua kaikki rakkaus! Siis tämä palsta kaiken pahan alku ja juuri 😘💫🙏
Toi oli kaivatulle 😘💫🙏
- AnonyymiUUSI
Pitää ite nähdä vaivaa rakas palstan ulkopuolella! Täällä sekoittaa päänsä ja sekoaa lopullisesti. Tajuathan 😘🙏💫
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174