En ole koskaan kokenut

Anonyymi-ap

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain kaivata

28

2586

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietäisit vaan miten mun sydän hakkaa.

• Anonyymi

Mille se hakkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mille se hakkaa?

Semmosille silmille, jotka katsoo mua silleen kuin ei koskaan ennen kukaan muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silmät ei valehtele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silmät ei valehtele.

Kyllähän mä sen tiiän. Emmä nyt muuten ois pilvissä ja maanraossa vähän väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ne katsoo? ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ne katsoo? ❤️

Silleen tutkivasti ja lämpimästi ja uteliaasti. Katseessa on sävyjä niin kuin mun verhoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silleen tutkivasti ja lämpimästi ja uteliaasti. Katseessa on sävyjä niin kuin mun verhoissa.

Minkä väriset verhosi ovat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä väriset verhosi ovat

Hirmu monia värejä löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirmu monia värejä löytyy.

Tää on kyllä niin tyypillistä palstailua, mitään tunnisteita ei vahingossakaan anneta :D
        Voin kyl ite sanoa, että kaivatulla ja itselläni on molemmilla ruskeat silmät. Sivusta.

• Anonyymi

Sinä mitään rakastunut ole, ku kohtelet miten sattuu. Ei hän ymmärrä mun tunteita tai yhtään mitään. Se tuli tänään todistettua. Taidan luovuttaa hänen suhteen. Ei tästä mitään tuu. Olen niin väsynyt tähän epäselvään tilanteeseen joka on jatkunut pitkään. En enää yritä mitään. Joskus on vaan tajuttava, et pitää luovuttaa. Kaikki on kokeiltu.

• Anonyymi

Sama juttu täällä. Kyllä mies sanois jos haluais

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu täällä. Kyllä mies sanois jos haluais

Mulla kyseessä nainen. Toi edellinen viestini oli naiselle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niin jokaisellahan on sananvapaus ja vapaa tahto kysyä kahville tai vaikka suoraan p***maan jos tahtoa vaan on

• Anonyymi

Ei ole rakkautta. Traumabondaaminen korkeintaan ja sekin alkaa vihdoin haihtua yhtä nopeasti kuin tulikin.

• Anonyymi

Tämä maailman varmin tapa saada haihdutettua kaikki rakkaus! Siis tämä palsta kaiken pahan alku ja juuri 😘💫🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä maailman varmin tapa saada haihdutettua kaikki rakkaus! Siis tämä palsta kaiken pahan alku ja juuri 😘💫🙏

Toi oli kaivatulle 😘💫🙏

• Anonyymi

Haihtunut jo aikoja sitten!

• Anonyymi

Pitää ite nähdä vaivaa rakas palstan ulkopuolella! Täällä sekoittaa päänsä ja sekoaa lopullisesti. Tajuathan 😘🙏💫

• Anonyymi

Suunnitelma B.

• Anonyymi

Sama tilanne itsellä. Luulen, että olen loppuelämäni yksin, koska hän ei ole elämässäni.

• Anonyymi

Yritä ajatella jotain muuta kuin häntä. Saattaa mennä ohi joku potentiaalinen kumppani, joku sinulle soveltuvampi. Yritä elää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä ajatella jotain muuta kuin häntä. Saattaa mennä ohi joku potentiaalinen kumppani, joku sinulle soveltuvampi. Yritä elää!

En ole tuollainen ihminen. Potentiaalisia kumppaneita ei tule vastaan noin vain. Puhutaan 5-10 vuodesta pelkkien ihastumisten välillä. Tällä tavalla kuin nyt olen rakastunut, en ole rakastunut vielä koskaan elämäni aikana, joten tuskin koskaan enää rakastunkaan kun elämä on jo puolivälissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elän kyllä, mutta en halua ketään korviketta.
        N sivusta

• Anonyymi

Tiedän tunteen. Ja olen rakastunut kerran elämässäni reilu 15 vuotta sitten. Ja nyt tuntuu että en tiennyt rakastumisesta silloin yhtään mitään. Miltä se voikaan tuntua kun on tietynlainen, tuntuu että täysin omanlainen, ihminen kyseessä.

• Anonyymi

Unohtumaton. Sitä hän on. 🧡💜

• Anonyymi

Juu anna olla ja mene eteen pöin olet niin tyhmä ettet osaa puhua nätisti nii. Antaa olla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4486
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4371
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3413
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2644
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1973
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1708
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1248
    Aihe