Kumpiko olisi parempi kahdesta ääniharavasta?
Riitta lonka vai Johanna Ekman?
Orimattilaan Pormestari?
16
610
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kumpikaan.
- Anonyymi
Pormestari sopisi Orimattilaan ja lopetetaan kallis kaupunginjohtajan virka. Tehtävään pitää valita mies ja yks Jari olisi pätevä mittaamaan.
- Anonyymi
Palojokikomission onkikalan käsittelijä äänestää tyhjää. Laitan lahnan pataan.
- Anonyymi
Entä rehu puntti?
- Anonyymi
Ei riitä älykkyystaso pormestariksi.
- Anonyymi
Ei kumpikaan sovi pormestariksi. Ja mikä tätä paikallista Ylijumala Ylläpitoa vaivaa?? Poistaa kommentteja, joissa ei ole mitään aihetta.
- Anonyymi
Kyseinen pormestaritar ehdokas vetoaa että häntä on loukattu niin sellaset viestit poistetaan.
- Anonyymi
Ainakin se joku täällä oli oli kirjoitettu MINÄMUODOSSA. Sen sisältämistä asioista en tiedä, mutta se minämuotoisuus on ehkä ongelma, vaikka minä ainakin tajusin sen kyllä vitsiksi.
- Anonyymi
Ei siis sovi politiikkaan jos tuollaasista totta olevista jutuista suuttuu.
Kaikki kaivetaan esiin jos alat julkisuuden henkilöksi ja päättämään meidän asioista. Ja se on kansalaisten oikeus tietää minkä tason valehtelevaa poliitikkoa sielä pyörii. Kaikki poliitikot kuitenkin valehtelee tai värittää juttuja. Jää kiinni yhdestä, niin kaivetaan kaikki.- Anonyymi
Hyvin sanottu. Peli pitää olla reilua ;DDDD
- Anonyymi
Harkinnan arvoinen asia että saksi Riita olisi pormestari. Hän on jo tunnettu koko sote alueella ja näin on hyvät yhteydet kaikkialle. Hän voisi nostaa Orimattilan ylös kuopasta.
- Anonyymi
Mieluummin kepulainen kuin Purran apulainen leikkaa.
- Anonyymi
Kyllä Riitta vie. Ritulla on ylivoimaisesti tietoa ja osaamista. Osaa myös tuoda ajatuksensa esiin.
- Anonyymi
Riita on todella ihana. Ei mikään riitapukari.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354203- 552915
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462828- 302603
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3242551- 382129
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541875Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527