Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
Ei tämä etene ikinä
44
2427
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Paa nyt ees kirjaimet
- AnonyymiUUSI
Mies 🤎 mies
- AnonyymiUUSI
ABC...
- AnonyymiUUSI
Siis toi oli osuva.
Olisi mä kirjoittanut, mutta en tiedä odotatko ja miltä sinusta tuntuu, yhä jokseenkin…?
Laitahan mulle viestiä kun viimeksi niitä muutaman laitoin siksi en enää kehtaa. ( poistin tosin viestiä molemmilta ehkä väärinkäsityksen vuoksi ).
Mukavaa työpäivää. - AnonyymiUUSI
Käyt usei napottamassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis toi oli osuva.
Olisi mä kirjoittanut, mutta en tiedä odotatko ja miltä sinusta tuntuu, yhä jokseenkin…?
Laitahan mulle viestiä kun viimeksi niitä muutaman laitoin siksi en enää kehtaa. ( poistin tosin viestiä molemmilta ehkä väärinkäsityksen vuoksi ).
Mukavaa työpäivää.No enpä tiiä siitäkää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No enpä tiiä siitäkää
Mukavaa kellä on mukavaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käyt usei napottamassa?
Siis missä? Kotona korkeintaan ehkä, liikun sen vertaa että en ehdi kuin hetken
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No enpä tiiä siitäkää
Mistä asiasta et tiiä? Auttaisiko viesteily ? Kysymys n-m:lle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis missä? Kotona korkeintaan ehkä, liikun sen vertaa että en ehdi kuin hetken
Niin niin että säästelet työaikana kahvikuluissa, palstasetä? Koitahan olla hereillä sinäki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä asiasta et tiiä? Auttaisiko viesteily ? Kysymys n-m:lle.
Ei kyllä auttais sekään palstaäijä sun kanssa ainakaan
- AnonyymiUUSI
Kissa 🐈
- AnonyymiUUSI
Looks cute might break hell a loose
- AnonyymiUUSI
Uskallat kun olit meistä se rohkeampi aikaisemminkin.
- AnonyymiUUSI
Kunnes sain "turpiini" 😔
Yhteydenottoni ei ollut lopulta toivottua. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kunnes sain "turpiini" 😔
Yhteydenottoni ei ollut lopulta toivottua.Miten ilmeni?
- AnonyymiUUSI
Niin tein, mutta unohditko vastaa?
- AnonyymiUUSI
No kun tiedät tunteeni niin soita rohkeasti! Ihan varmasti tekis hyvää molemmille. Saada asia etenemään. Olisin vain vain sun oma salainen rakas 🙏💫😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten ilmeni?
Välinpitämättömyytenä, viesteihin vastaamisen viivyttelyä, viesteihin vastaamattomuutta. Nuo on todella selkeitä merkkejä että - pysy kaukana. No minä pysyn. Selvennykseksi nuo irl.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Välinpitämättömyytenä, viesteihin vastaamisen viivyttelyä, viesteihin vastaamattomuutta. Nuo on todella selkeitä merkkejä että - pysy kaukana. No minä pysyn. Selvennykseksi nuo irl.
Älä välitä, löydät vielä sen oikean.
sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä, löydät vielä sen oikean.
sivuSä oot sellainen verenpaineen nostaja, mutta et hyvällä. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Sama täällä. Vaati suurta rohkeautta lähettää hänelle viesti, mutta hän ei vastannut tai reagoinut millään tavalla, vaikka viestin jälkeen nähtiin.
- AnonyymiUUSI
Ei varmaan ole nähnyt viestiä
- AnonyymiUUSI
En uskalla ottaa yhteyttä. Silloin olin rohkeampi, mutta en enää.
- AnonyymiUUSI
Eihän kukaan sinua pakota olemaan yhteyksissä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kukaan sinua pakota olemaan yhteyksissä?
Also forced to wire up?
- AnonyymiUUSI
Sehän kertoo vain siitä, että sua ei kiinnosta tai kenties olet löytänyt jonkun paremman.
- AnonyymiUUSI
Päinvastoin. Tuo ei kerro minun kiinnostuksesta tuota.
Välinpitämättömyyttä, viesteihin vastaamisen viivyttelyä, viesteihin vastaamattomuutta. Nuo on todella selkeitä merkkejä että - pysy kaukana. No minä pysyn. Naiselta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin. Tuo ei kerro minun kiinnostuksesta tuota.
Välinpitämättömyyttä, viesteihin vastaamisen viivyttelyä, viesteihin vastaamattomuutta. Nuo on todella selkeitä merkkejä että - pysy kaukana. No minä pysyn. Naiselta.Mukavia ja hyviä huomioita varmaan nämäkin, naisia jästeille esittävä setämies
- AnonyymiUUSI
Sitten sen ei ole tarkoituskaan edetä.
- AnonyymiUUSI
Miksi et uskalla?
- AnonyymiUUSI
Uskalla, mutta viestin vaihto vaatii vastavuoroisuutta. Ihan turha lähettää viestejä, kun toinen ei vastaa. Samahan se olisi irl, toinen puhuu toinen on mykkä.
- AnonyymiUUSI
ABC Vieskaa
- AnonyymiUUSI
Sä jäit oikeen fundeeraamaan?
- AnonyymiUUSI
Rohkeasti vaan laitat viestiä menemään.
- AnonyymiUUSI
Ei hyödytä mitään. Jos laitan viestiä ja kysyn mennäänkö kahville, niin et vastaa. Sama kun puhuisi seinille.
- AnonyymiUUSI
No etkö ymmärrä et sitä tyyppiä ei kiinnosta paskan vertaa sinun tekemiset.
- AnonyymiUUSI
Kiinnostaa kyllä, haluaisi vain tulla kotiini.
- AnonyymiUUSI
Ohi! Ei mult. Mies ottaa edelleen yhteyttä mutta yhtä laiskasti kuin ennenkin. Ei ole tarkoitus edetä. Kaikki hyvin.
- AnonyymiUUSI
mitäs olit niin nössö äijä ettei ollu munaa edes kunnolla lähestyä. vtun sama mulle
- AnonyymiUUSI
Ei kun hauku mua nössöksi naiseksi.
- AnonyymiUUSI
Taidat pelätä että saisit samaa kohtelua kuin itse annoit hänen ottaessa yhteyttä?
Kohtaa pelkosi. - AnonyymiUUSI
En aio ottaa sinuun yhteyttä. En tunne sinua eikä meidän välillä oikeasti ole mitään yhteyttä. Soittaisinko tuntemattomalle? Sinun ei tarvitse pelätä sitä, vaikka ehkä vähän pelkäät. Minä olen luonteeltani ujo ja arka ja hyvin herkkä torjunnalle.
- AnonyymiUUSI
Harvoin olen kännissä mutta kontrollini pelaa myös kännissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697