Babylonin portto

Anonyymi-ap

Nyt tiedän se on se. Paholainen astui sen sieluun jo varhain.

7

405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilm. 2:18 Ja Tyatiran seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Jumalan Poika, jolla on silmät niinkuin tulen liekki ja jonka jalat ovat niinkuin kiiltävä vaski:

19 Minä tiedän sinun tekosi ja rakkautesi ja uskosi ja palveluksesi ja kärsivällisyytesi ja että sinun viimeiset tekosi ovat useammat kuin ensimmäiset.

20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.

21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.

22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;

23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

24 Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saatanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa;
      **> **
      > 25 pitäkää vain, mitä teillä on, siihen asti kuin minä tulen.
      >
      26 Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,

27 ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään-niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain-

28 ja minä annan hänelle kointähden.

29 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo

• Anonyymi

Pieksämäellä asuu yksi iisebel. Lapsena jo näki mikä siitä tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieksämäellä asuu yksi iisebel. Lapsena jo näki mikä siitä tulee.

Ainakin siitä tuli jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin siitä tuli jotain.

Ainakin hävytön ja Internetiin laittanut räävittämiä vittukuviaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin hävytön ja Internetiin laittanut räävittämiä vittukuviaan?

no se on sen juttu ja sen oma asia.

• Anonyymi

ei hänellä mikään paholainen ole ruumiissa.ennenvanhaan sanottiin mielisairaaksi,nyt se on mielenterveys ongelmainen.nämä taudit johtuu siitä kun kaksi mielisairasta saavat lapsia,niin eihän voi syntyä tervettä jälkeläistä.toinen on sukurutsaus.tällaisia syntyy myös lisää kun äiti juo alkoholia odotusaikana.tulevan lapsen aivot vaurioituu jo raskauden ensipäivistä alkaen,sen on lääkärit todenneet.sitten on vielä sukurasitus .mielisairaus siirtyy kaukaisestakin sukulaisesta jälkipolville.älkää väistelkö tosi asioita joutavilla paholaisilla ja selityksillä.

• Anonyymi

myös ympäristömyrkyt vaikuttaa sikiöön.ei ennenvanhaan laitettu mitään puhdistamojätteitä pelloille .nyt sinne laitetaan jos jonkinlaisia myrkkyjä joita pitkä vaikutteisia tuloksia ei tiedetä, ne on vain saatava pois näkyvistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      409
      3457
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1571
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1379
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      110
      1377
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1348
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1306
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1199
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1115
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      29
      1007
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      34
      913
    Aihe