Babylonin portto

Anonyymi-ap

Nyt tiedän se on se. Paholainen astui sen sieluun jo varhain.

10

692

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilm. 2:18 Ja Tyatiran seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Jumalan Poika, jolla on silmät niinkuin tulen liekki ja jonka jalat ovat niinkuin kiiltävä vaski:

19 Minä tiedän sinun tekosi ja rakkautesi ja uskosi ja palveluksesi ja kärsivällisyytesi ja että sinun viimeiset tekosi ovat useammat kuin ensimmäiset.

20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.

21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.

22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;

23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

24 Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saatanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa;
      **> **
      > 25 pitäkää vain, mitä teillä on, siihen asti kuin minä tulen.
      >
      26 Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,

27 ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään-niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain-

28 ja minä annan hänelle kointähden.

29 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo

• Anonyymi

Pieksämäellä asuu yksi iisebel. Lapsena jo näki mikä siitä tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieksämäellä asuu yksi iisebel. Lapsena jo näki mikä siitä tulee.

Ainakin siitä tuli jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin siitä tuli jotain.

Ainakin hävytön ja Internetiin laittanut räävittämiä vittukuviaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin hävytön ja Internetiin laittanut räävittämiä vittukuviaan?

no se on sen juttu ja sen oma asia.

• Anonyymi

ei hänellä mikään paholainen ole ruumiissa.ennenvanhaan sanottiin mielisairaaksi,nyt se on mielenterveys ongelmainen.nämä taudit johtuu siitä kun kaksi mielisairasta saavat lapsia,niin eihän voi syntyä tervettä jälkeläistä.toinen on sukurutsaus.tällaisia syntyy myös lisää kun äiti juo alkoholia odotusaikana.tulevan lapsen aivot vaurioituu jo raskauden ensipäivistä alkaen,sen on lääkärit todenneet.sitten on vielä sukurasitus .mielisairaus siirtyy kaukaisestakin sukulaisesta jälkipolville.älkää väistelkö tosi asioita joutavilla paholaisilla ja selityksillä.

• Anonyymi

myös ympäristömyrkyt vaikuttaa sikiöön.ei ennenvanhaan laitettu mitään puhdistamojätteitä pelloille .nyt sinne laitetaan jos jonkinlaisia myrkkyjä joita pitkä vaikutteisia tuloksia ei tiedetä, ne on vain saatava pois näkyvistä.

• Anonyymi00008

Hupsista häpös

• Anonyymi00009

Milla Magia ulkonäöltään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      184
      2679
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      67
      894
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      800
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      797
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      283
      767
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      759
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe