Millaisia kokemuksia Thyroxinin lopetuksesta? Onko joku lopettanut itekseen ilman lääkärin neuvoja? Vahva tunne, että täytyy lopettaa ,en nyt pääse tähän hätään lääkäriin , kun oon jonossa.
Kilpirauhaslääkityksen lopetus
7
88
Vastaukset
- Anonyymi
Kilpirauhaslääkitystä ei lopeteta eikä muuteta omin päin. Tästä olen itse saanut aikoinaan varoituksen lääkäriltä.
- Anonyymi
Vaikuttaa ettet ole oikein ymmärtänyt sairauttasi ja lääkkeen tarpeellisuutta
Yleensä kilpitårauhas lääkitys on elin ikäinen , sillä se antaa keholle sen mitä kilpirauhanen ei enää kykene tuottamaan
Voiko olla totta että joku on noin tietämätön kilpirauhasen toiminnasta ja miten
Tärkeä asia se on että ottaa lääkket ja nekin ihan kuten lääkäri oon määrännyt sillä niitä lääkkeitä ei sentaan oteta miten , on tiedettävä tarkoin miten näitä lääkkeitä nautitaan . - Anonyymi
Thyroxin lääkitys määrätään kilpirauhasen vajaatoimintaan. Vajaatoiminta palaa, jos lääkityksen lopettaa.
Vahva tunne, että lääkitys pitäisi lopettaa, on outo. Tuon tunteen pitää ajaa lääkäriin. Kiirettä ei ole, kuukauden tai kahden sisällä kuitenkin.
Kilpirauhaslääkitystä ei sorkita omin päin!- Anonyymi
Monet eivät edes ymmärrä mikä on kilpirauhasen tehtävä ihmisessä . Että muka tuntuu että, pitäis lopettaa on varmaan jotenkin epätietoinen että kilpisrauhasen vajaantoimintaan määrättyjä lääkkeitä syödään koko elämä,. Koska kilpirauhanen ei valmista enää itse hormoonia joka on elintärkeää ihmisen ; hyvin voinnille .
Ihan hullu kysymys sinänsä että kyselee jos jollain on kokemusta. Itse lopettamisesta .
Ei varmaan ole pahemmasti niin epätietoisia ihmisiä olemassakaan jotka lopettavat tuosta noin vaan . Sillä oireet tulevat takaisin lopettaessaan,
Joten lääkärin kanssa on aina puhuttava. Asioista jotka koskevat lääkitystä . Ei niitä lääkkeitä mitenkään huvikseen kirjoiteta .
- Anonyymi
Itselläni ei ole kokemusta lopetuksesta, mutta yli 30 vuoden käytöstä on. Thyroxin on pitänyt minut työ- ja toimintakykyisenä.
En lähtisi säätelemään lääkitystä tuntemusten perusteella. Mahdollinen säätäminen tehdään laboratoriotulosten perusteella, lääkärin ohjauksessa. - Anonyymi
Outo juttu, että ylipäätään lääkkeitä säädellään omin päin. Huh huh.
- Anonyymi
Ihan niin vaan todiste ettei ihminen tiedä omasta sairaudestaan yhtään mitään.
Muka lopettaa kun tuntuu siltä, ei siis ole perillä miten lääke auttaa häntä .
Että vielä nykyäänkin on ihmisiä joilla ei ole tietoa edes miksi hän tarvitsee lääkityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219