Moikka kaikki fettarit ja siviilit. Mulla on lähes 15vuotta ollut fetisismi eli seksuaalinen kiinnostuminen asioista. Eli ihanista pehmeistä puffereista. Nykyään löytyy seksihuoneesta lähemmän 30kpl ihanan muhkeita untsikoita.. Peak performance, moncler, colmar, duvetica, aritzia MUTTA ehdoton ykkönen on Peak performancen untuvatakit.. Ne ei yksinkertasesti voi pettää.. jokanen Peakin pufferi on ollut kyrpäystävällinen ja hinta/laatu PERFECT
Avatkaa teidän tätä ihanaa fetissiä?
Puffer Untsikka fetissi
4
283
Vastaukset
- Anonyymi
Sama vaiva täällä. Kestänyt jo 30+ vuotta. Alkoi kasarilla Millet buumin aikana.
Monclerit, Pamyt, Colmarit ovat vuosien aikana antautuneet Millettien ohella. Peakin takeista olen riekaloinut Frost ja Moment mallit, mutta en saanut niistä samoja kicksejä. Muhkeat naisten Monclerit kuten farmi ohjelmassa näkyvä musta Chouelle toimivat avarine hihoineen upeasti. Tsemppiä. Tää ei oo ihan halpa fetissi. - Anonyymi
Moi, samat täällä. Iteltä löytyy kans useita eri merkkisiä about saman verran mut Peakit ehdoton ykkönen. Frosteja ja Heliumeita löytyy useissa eri väreissä ja malleissa. Mitäpä sitä sen enemmän avaamaan ku että vitun kiihottavaa :D
- Anonyymi
Delaa idiootti
- Anonyymi
Monclerin takit ja toppapuvut kiihottaa. Niiden murjominen on kivaa. TäysIn mällättynä revin ja poltan ne. Suosikkejani ovat Monclerin mallit Badia, Bady, Chouelle ja Callis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331