Kaikissa tuloluokissa esiintyviä vitsauksia.
Huvittavinta kuitenkin kun köyhä yrittää piiloutua toisen köyhän selän taa. Toki hän siinä samalla yrittää peittää muitakin omia puutteitaan muiden silmiltä.
No, onnistuuko? Vai tekeekö piiloutuja itsestään vain naurettavan? Lapsi läpi elämänsä! Raukan ei ole tarvinnut edes miettiä aikuistumista!
Kateus ja kyräily
4
127
Vastaukset
- Anonyymi
Raukat hakeutuvat aina toisten taa piiloon.
- Anonyymi
Köyhät ovat yleensä kommunisteja, anarkisteja tai rasisteja. Paskasakkia kaikki.
- Anonyymi
Mitähän se politiikka tähän asiaan kuuluu? Politiikasta tai päivän ajankohtaisista tapahtumista kateellisista kyräilijöistä kurjimnat eivät tiedä mitään. Heitähän kiinnostaa vain se, jonka selän taakse itsensä laittavat, se jonka kautta ovat itselleen "arvoa" hakemassa. Kuvittelevat saavansa oman kurjuutensa näkymättömiin kaatamalla ryönänsä jonkun muun päälle! No, meneekö se kurjuus mäkymättömiin?
Mutta kun kerran puoluekannatukset nostettiin tähän, somen vapaiden puheenvuorojen kirjoittamisen mahdollistavilla palstoilla meininki on se, että perussuomalaisten kannattajat haukkuvat kaikki heitä arvostelevat vasemmistolaisiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän se politiikka tähän asiaan kuuluu? Politiikasta tai päivän ajankohtaisista tapahtumista kateellisista kyräilijöistä kurjimnat eivät tiedä mitään. Heitähän kiinnostaa vain se, jonka selän taakse itsensä laittavat, se jonka kautta ovat itselleen "arvoa" hakemassa. Kuvittelevat saavansa oman kurjuutensa näkymättömiin kaatamalla ryönänsä jonkun muun päälle! No, meneekö se kurjuus mäkymättömiin?
Mutta kun kerran puoluekannatukset nostettiin tähän, somen vapaiden puheenvuorojen kirjoittamisen mahdollistavilla palstoilla meininki on se, että perussuomalaisten kannattajat haukkuvat kaikki heitä arvostelevat vasemmistolaisiksi.Ja perussuomalaisistahan tätä nykyä tykkäävät kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244